FBC: Firebreak, η Remedy ετοιμάζει βελτιώσεις μετά από το δύσκολο ξεκίνημα

Μετά από μια δύσκολη περίοδο λανσαρίσματος, η Remedy παίρνει πρωτοβουλίες για να επαναφέρει την εμπιστοσύνη των παικτών προς το FBC: Firebreak. Το στούντιο παραδέχεται ανοιχτά ότι η αρχική εμπειρία των χρηστών υπήρξε προβληματική, κυρίως σε ό,τι αφορά τη διαδικασία εισαγωγής στο παιχνίδι, γνωστή και ως onboarding. Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει, «πολλοί παίκτες εγκαταλείπουν το παιχνίδι μέσα στην πρώτη ώρα».

Σε μια προσπάθεια να αναστραφεί αυτή η τάση, η Remedy προχωρά σε μια σειρά αλλαγών ώστε το αρχικό διάστημα παιχνιδιού να γίνει πιο φιλόξενο για τους νέους χρήστες. Στόχος είναι οι παίκτες να μην αισθάνονται «αναποτελεσματικοί ή μπερδεμένοι για το τι πρέπει να κάνουν». Ήδη έχει προστεθεί ένα εισαγωγικό βίντεο που εξηγεί τη θεματολογία του κόσμου και τη σύνδεσή του με το δημοφιλές Control, καθώς το FBC: Firebreak διαδραματίζεται στο ίδιο σύμπαν.

Το συγκεκριμένο βίντεο αποτελεί μόνο την αρχή μιας ευρύτερης προσπάθειας «αφηγηματικής εισαγωγής» των παικτών, όπως αποκαλεί η Remedy το νέο αυτό σύστημα. Επιπλέον υλικό που εστιάζει στην ιστορία και τον προσανατολισμό των παικτών μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού αναμένεται να ενσωματωθεί έως το τέλος του έτους.

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της αρχικής εμπειρίας, η Remedy εργάζεται και πάνω σε ένα πλήρως διαδραστικό tutorial επίπεδο. Η ανάγκη γι' αυτό προέκυψε από την παραδοχή της ίδιας της εταιρείας ότι πρέπει να κάνει «καλύτερη δουλειά» στην καθοδήγηση των παικτών ως προς τους βασικούς μηχανισμούς και τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Παράλληλα, πρόκειται να προστεθούν αναδυόμενες συμβουλές κατά τη διάρκεια των πρώτων ωρών παιχνιδιού, ακολουθώντας μια τακτική παρόμοια με αυτή που έχει καθιερώσει η Nintendo: σύντομα, κατατοπιστικά μηνύματα που εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή.

Ωστόσο, οι βελτιώσεις δεν περιορίζονται μόνο στο κομμάτι της εισαγωγής. Η Remedy σχεδιάζει την προσθήκη τριών νέων όπλων βαρέως τύπου, ενώ ετοιμάζει και ένα σύστημα τροποποίησης όπλων (modding system), το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί με περισσότερες λεπτομέρειες πριν τον Σεπτέμβριο.

Παράλληλα, υπό αναθεώρηση τίθεται και ο τρόπος με τον οποίο οι παίκτες έχουν πρόσβαση στις αποστολές, με την εταιρεία να υπόσχεται «μεγάλες αλλαγές» τόσο στην πρόσβαση όσο και στη δομή των αποστολών αυτών καθαυτών. Ο γενικός στόχος είναι η ενίσχυση του στοιχείου της διασκέδασης. Η Remedy δηλώνει χαρακτηριστικά ότι θα απομακρύνει όσα στοιχεία κρίνονται ως «λιγότερο διασκεδαστικά» και θα επικεντρωθεί σε εκείνα που έχουν προσφέρει τις καλύτερες εμπειρίες μέχρι σήμερα.

Στο άμεσο μέλλον, οι παίκτες μπορούν να περιμένουν καινούργια game modes, καθώς και νέες αποστολές που θα εμπλουτίσουν την εμπειρία του παιχνιδιού. Πολλά από τα προαναφερθέντα θα περιλαμβάνονται στην πρώτη μεγάλη αναβάθμιση του FBC: Firebreak, η οποία έχει προγραμματιστεί για κυκλοφορία τον χειμώνα.

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με το παιχνίδι, το FBC: Firebreak είναι ένα multiplayer first-person shooter που βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ των παικτών. Είναι διαθέσιμο τόσο στο Game Pass όσο και στο PlayStation Plus, γεγονός που επιτρέπει σε χρήστες και των δύο πλατφορμών να το δοκιμάσουν χωρίς επιπλέον κόστος, παρακολουθώντας από κοντά την πρόοδο και τις βελτιώσεις που έχουν γίνει από την ημέρα κυκλοφορίας του.

[via]

Loading