Google Shopping: Σημαντική ενίσχυση με AI για προσωπικές συστάσεις προϊόντων

Η Google ανακοίνωσε μια νέα εμπειρία Google Shopping που έχει ενημερωθεί ώστε να αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη. Το Google Shopping έχει ξαναχτιστεί από την αρχή με AI, συνδυάζοντας 45 δισεκατομμύρια λίστες προϊόντων με τα AI μοντέλα του Google Gemini για να παρέχει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών.

Η αναβαθμισμένη λειτουργία Google Shopping χρησιμοποιεί AI για να εμφανίζει τα πιο σχετικά προϊόντα όταν κάποιος αναζητά κάτι για να αγοράσει. Η Google θα παρέχει μια σύντομη ενημέρωση που δημιουργείται από AI με κορυφαίες προτάσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν κάνετε μια αγορά, μαζί με κάποιες συστάσεις.

Τα αποτελέσματα θα είναι οργανωμένα σε κατηγορίες για να παρέχουν μια επισκόπηση των διαφορετικών τύπων προϊόντων και υπάρχουν δυναμικά φίλτρα που θα επιτρέπουν στους χρήστες να περιορίζουν τα αποτελέσματα με βάση τις προτιμήσεις τους. Η Google έχει επίσης προσθέσει την επιλογή εικονικής δοκιμής και τα εργαλεία αγορών AR, μαζί με μια ενότητα «Προσφορές» για την περιήγηση σε εξατομικευμένες προσφορές.

Υπάρχει μια νέα αρχική σελίδα του Google Shopping που διαθέτει μια εξατομικευμένη ροή που συμπληρώνεται με προτάσεις βάσει των προτιμήσεων του χρήστη και των προηγούμενων αναζητήσεων. Τα εξατομικευμένα αποτελέσματα μπορούν να απενεργοποιηθούν μεταβαίνοντας στο μενού Google Shopping και πατώντας στην επιλογή «Προτιμήσεις αγορών» στο κάτω μέρος της σελίδας.

Η νέα ιστοσελίδα Google Shopping τίθεται σε λειτουργία τώρα στις ΗΠΑ, αλλά δεν θα τη δουν αμέσως όλοι οι χρήστες. Η Google λέει ότι θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες για να είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες.

[via]

Loading