Η Grammarly ανακοίνωσε την απόκτηση της Superhuman, μιας εφαρμογής email ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, χωρίς να αποκαλύπτει το ποσό της συμφωνίας. Με αυτή την κίνηση, η εταιρεία με εξειδίκευση στην υποστήριξη γραφής μέσω AI επιδιώκει να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα όπου πολλοί εξειδικευμένοι ψηφιακοί βοηθοί θα συνεργάζονται αρμονικά, επιλέγοντας το email ως το πρώτο σημαντικό πεδίο εφαρμογής αυτής της φιλοδοξίας.
Η Grammarly θεωρεί ότι η τρέχουσα κατάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στους εργασιακούς χώρους δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες. Αντί να απλοποιούν τις διαδικασίες, τα υπάρχοντα AI εργαλεία έχουν ενσωματωθεί ως πρόσθετα σε υπάρχον λογισμικό, γεγονός που συχνά προκαλεί σύγχυση και δεν εκπληρώνει τις υποσχέσεις για σημαντική αύξηση της παραγωγικότητας που ακούμε συνεχώς. Το σχέδιο της Grammarly επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός «AI superhighway», μιας εξελιγμένης υποδομής που θα παρέχει βοήθεια μέσω των περίπου μισού εκατομμυρίου εφαρμογών και ιστοσελίδων που ήδη υποστηρίζει.
Σε ένα από τα παραδείγματα που παρουσιάζει η εταιρεία, φανταστείτε πως γράφετε μια επιστολή προς έναν πελάτη: καθώς πληκτρολογείτε, ένας ψηφιακός βοηθός αναλαμβάνει τη διορθώση της γραμματικής, ένας άλλος τραβάει ακριβή στοιχεία πωλήσεων, ένας τρίτος δίνει πληροφορίες σχετικά με πρόσφατα αιτήματα υποστήριξης από τον συγκεκριμένο πελάτη, ενώ ένας τέταρτος προτείνει τον καλύτερο τρόπο για να παρουσιάσετε μια νέα λειτουργία.
Η Superhuman, για όσους δεν την έχουν ακούσει, είναι ένας email client που απευθύνεται κυρίως σε χρήστες που διαχειρίζονται μεγάλο όγκο email. Η εφαρμογή ξεχωρίζει για τον μινιμαλιστικό σχεδιασμό της και την έντονη εξάρτηση από συντομεύσεις πληκτρολογίου, που διευκολύνουν την πλοήγηση και την εκτέλεση ενεργειών στον λογαριασμό email. Ωστόσο, η τιμή της είναι αρκετά υψηλή, ξεκινώντας από περίπου 30 δολάρια ανά χρήστη το μήνα, γεγονός που την καθιστά δημοφιλή κυρίως σε «power users» και επαγγελματίες με έντονες ανάγκες διαχείρισης email.
Ο Shishir Mehrotra, CEO της Grammarly, τόνισε πως η εταιρεία «χτίζει προς ένα μέλλον όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα λειτουργεί εκεί που εργάζονται οι άνθρωποι, και όχι όπου θέλουν οι εταιρείες να λειτουργεί». Η ένταξη της Superhuman στο οικοσύστημα της Grammarly προσφέρει μια νέα πλατφόρμα όπου η συνεργασία μεταξύ πολλών AI βοηθών μπορεί να δοκιμαστεί και να εξελιχθεί.
Ο Mehrotra υπογραμμίζει επίσης πως το email αποτελεί έναν από τους χώρους όπου οι επαγγελματίες περνούν πολλές ώρες καθημερινά, καθιστώντας το ιδανικό περιβάλλον για την ανάπτυξη και την εφαρμογή πολλαπλών συνεργαζόμενων AI πρακτόρων. Η φιλοσοφία πίσω από την κίνηση αυτή είναι να εκμεταλλευτείται στο μέγιστο τον χρόνο που οι χρήστες αφιερώνουν στις επικοινωνίες τους, μετατρέποντας το email σε ένα έξυπνο εργαλείο που υποστηρίζει την αποδοτικότητα και την ευκολία στην εργασία.
Η εξαγορά της Superhuman αποτελεί σημαντικό βήμα για τη Grammarly, η οποία θέλει να εδραιωθεί όχι μόνο ως ένας βοηθός γραφής, αλλά ως η πλατφόρμα όπου η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως πολύπλευρος συνεργάτης σε πλήθος επαγγελματικών δραστηριοτήτων.
[via]
Διαβάστε επίσης


