up_icon
Android iOS Software

Instagram: Σύντομα θα σε ενημερώνει ότι έχεις δει όλα τα νέα posts στο Feed σου

24 Μαΐου 2018 Techgear Team

Instagram: Σύντομα θα σε ενημερώνει ότι έχεις δει όλα τα νέα posts στο Feed σου

Χωρίς χρονολογική ροή, είναι δύσκολο να ξέρουμε εάν έχουμε δει όλες τις δημοσιεύσεις που μας δείχνει το Instagram. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην εθιστική και παθητική συμπεριφορά των χρηστών, που σύμφωνα με έρευνες είναι ανθυγιεινή, καθώς οι χρήστες της εφαρμογής σκρολάρουν αδιάκοπα μέσα σε στάσιμο περιεχόμενο, ελπίζοντας να βρουν κάτι “φρέσκο” που θα τους τραβήξει το ενδιαφέρον.

Παρ’ όλα αυτά, με τη νεότερη λειτουργία του Instagram, οι χρήστες θα ξέρουν όταν έχουν δει αρκετά χωρίς να χάσουν κάποια συνταρακτική δημοσίευση. Η εφαρμογή θα εμφανίζει μια ειδοποίηση έπειτα από λίγη ώρα, η οποία θα αναφέρει ότι: “Είστε ενημερωμένοι - Έχετε δει όλες τις δημοσιεύσεις των τελευταίων 48 ωρών.” Όταν ρωτήθηκε για αυτό, το Instagram επιβεβαίωσε στο TechCrunch ότι δοκιμάζει τη συγκεκριμένη λειτουργία. Αρνήθηκε όμως να παρέχει περαιτέρω λεπτομέρειες για το πως λειτουργεί, συμπεριλαμβανομένου για το εάν η ειδοποίηση σημαίνει πως οι χρήστες έχουν δει όλες τις δημοσιεύσεις των τελευταίων 2 ημερών των ατόμων που ακολουθούν ή απλά τις καλύτερες σύμφωνα με τον αλγόριθμο.

Η λειτουργία μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες του Instagram να βεβαιωθούν πως δεν θα χάσουν ούτε μία σελφι, ηλιοβασίλεμα ή “σούπερ” φωτογραφία. Προτού το Instagram λανσάρει τον αλγόριθμο του το καλοκαίρι του 2018, οι χρήστες μπορούσαν απλά να σκρολάρουν στην τελευταία δημοσίευση που είχαν δει ή την τελευταία φορά που ήξεραν πως επισκέφτηκαν την εφαρμογή. Προειδοποιώντας τους πως έχουν δει τα πάντα μπορεί να αντιστρέψει τον αρνητικό αντίκτυπο που περιβάλει τον αλγόριθμο, που προήλθε από χρήστες οι οποίοι “έχασαν” περιεχόμενο που ήθελαν να δουν, επειδή ο αλγόριθμος μπέρδεψε τις χρονολογίες.

Ο CEO της Facebook (στην οποία ανήκει το Instagram), Mark Zuckerberg, έχει εκφράσει την επιθυμία του να δοθεί προτεραιότητα στην ευημερία των χρηστών έναντι του κέρδους, στο σημείο που το κοινωνικό δίκτυο μείωσε τη συχνότητα των “viral video” στην καθημερινή ροή τόσο πολύ, ώστε η εφαρμογή έχασε περίπου 1 εκατομμύριο χρήστες σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2017. Απ' ό,τι φαίνεται, αυτή η φιλοσοφία θα ακολουθηθεί σε όλες τις υπηρεσίες της εταιρείας.

[via]

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑ
techgear_icon