Instagram: Στα σκαριά ξεχωριστή εφαρμογή για iPad!

Μετά από 10+ χρόνια μη ενασχόλησης με αυτό το ζήτημα, η Meta φαίνεται ότι αναπτύσσει μια ξεχωριστή εφαρμογή Instagram για το iPad, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Information. Ένας υπάλληλος του Instagram που έχει εικόνα των πρόσφατων κινήσεων του Instagram για να εκμεταλλευτεί την κατάσταση με το TikTok μοιράστηκε το στοιχείο σχετικά με τις εργασίες της εταιρείας για μια εφαρμογή για tablet.

Οι χρήστες του Instagram ήθελαν μια ξεχωριστή εφαρμογή από τότε που ξεκίνησε το κοινωνικό δίκτυο το 2010, αλλά το Instagram παρέμενε μόνο μια εφαρμογή για iPhone. Το Instagram δεν ήθελε να βάλει το χρόνο ή την προσπάθεια για την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για iPad και το 2022, ο επικεφαλής Adam Mosseri είχε δηλώσει ότι δεν υπάρχουν σχέδια για μια εφαρμογή για iPad επειδή δεν υπάρχει «αρκετά μεγάλη ομάδα ανθρώπων» που να το ζητάει για να το κάνει προτεραιότητα.

Άλλωστε, το 2020 ο Mosseri κατηγόρησε την έλλειψη υπαλλήλων, λέγοντας ότι η εταιρεία έχει περιορισμένο αριθμό και «πολλά να κάνει», επομένως, μια εφαρμογή για iPad δεν ήταν το «επόμενο καλύτερο πράγμα που μπορούσε να γίνει».

Αν και δεν υπάρχει εφαρμογή Instagram για το iPad, το iPad είναι σε θέση να τρέξει την έκδοση του Instagram για το iPhone. Δεν είναι ιδανικό, επειδή η εφαρμογή δεν είναι βελτιστοποιημένη για τη μεγαλύτερη οθόνη του iPad. Δεν είναι πολλά γνωστά για την έκδοση iPad του Instagram και δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το πότε μπορεί να κυκλοφορήσει. Αποτελεί μέρος του σχεδίου της εταιρείας να επωφεληθεί από τη διαφαινόμενη απαγόρευση του TikTok, η οποία είδε επίσης το Instagram να προσπαθεί να προσελκύσει δημοφιλείς δημιουργούς του TikTok.

Εξάλλου, το Instagram προσκάλεσε δημιουργούς στη Νέα Υόρκη για να χρησιμοποιήσουν μια νέα εφαρμογή video που ονομάζεται Edits, η οποία προορίζεται να αντικαταστήσει την εφαρμογή επεξεργασίας video CapCut που ανήκει στην ByteDance και η οποία αφαιρέθηκε από τα App Stores τον Ιανουάριο. Το Edits διαθέτει εργαλεία επεξεργασίας βίντεο για τους δημιουργούς και απευθύνεται σε όσους παράγουν βίντεο μικρής διάρκειας σε φορητές συσκευές.

Το Instagram αύξησε επίσης τη διάρκεια των reels από 90 δευτερόλεπτα σε τρία λεπτά για να ταιριάζει με τη διάρκεια αποστολής βίντεο του TikTok και έκανε βελτιώσεις στο περιβάλλον εργασίας για να κάνει την εφαρμογή να μοιάζει περισσότερο με το TikTok.

[via]

Loading