up_icon
Security

Ένας στους τρεις καταναλωτές έχει υποστεί παραβίαση των στοιχείων σύνδεσής του για ηλεκτρονικές πληρωμές

20 Δεκεμβρίου 2018 Yannis Elpidis

Ένας στους τρεις καταναλωτές έχει υποστεί παραβίαση των στοιχείων σύνδεσής του για ηλεκτρονικές πληρωμές

Η περίοδος των αδιάληπτων αγορών έχει ήδη ξεκινήσει από τη Black Friday τον Νοέμβριο, με αποκορύφωμα τις αγορές για τα δώρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, με τις εκπτώσεις του Ιανουαρίου να ακολουθούν. Αλλά αξίζει να θυμόμαστε ότι οι ψηφιακοί εγκληματίες με στόχο τους κωδικούς πρόσβασης των καταναλωτών ή τους λογαριασμούς ηλεκτρονικών αγορών τους θα μπορούσαν να κάνουν «τζάκποτ» την εορταστική αυτή περίοδο. Όπως δείχνει έκθεση της Kaspersky Lab, οι ηλεκτρονικές αγορές είναι μία από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο διαδίκτυο, τις οποίες ξεπερνά μόνο το email. Και ενώ η πλειονότητα των ανθρώπων (93%) γνωρίζει για τις ψηφιακές οικονομικές απειλές, τα στοιχεία σύνδεσης του 32% βρέθηκαν σε λάθος χέρια.

Η ευκολία των online αγορών μπορεί να είναι πολύ σαγηνευτική, αλλά ορισμένοι εξακολουθούν να ανησυχούν για το πόσο καλά προστατεύονται οι ηλεκτρονικές πληρωμές τους. Δυστυχώς, οι ανησυχίες τους είναι πλήρως δικαιολογημένες. Από το 32% των οποίων τα οικονομικά στοιχεία σύνδεσης παραβιάστηκαν, η έρευνα αποκάλυψε ότι ο ένας στους τέσσερις (26%) δεν πήρε ποτέ τα χρήματά του πίσω. Οι παράγοντες που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τα οικονομικά των ανθρώπων περιλαμβάνουν τη δυσκολία ελέγχου των κωδικών πληρωμής μετά τη χρήση τους σε διάφορες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και την ποικιλία των διαθέσιμων μεθόδων πληρωμής.

Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι σαν να επισκέπτεστε ένα γιγαντιαίο εμπορικό κέντρο, όπου οι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν αντικείμενα από δεκάδες διαφορετικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αγοραστές ενδέχεται να αγωνιστούν να κρατήσουν υπό έλεγχο όλα τα στοιχεία ηλεκτρονικής πληρωμής τους. Περισσότεροι από τους μισούς (54%) ανησυχούν ιδιαίτερα για την πρόσβαση ψηφιακών εγκληματιών στα οικονομικά στοιχεία σύνδεσής τους. Ωστόσο, το ένα τρίτο (36%) των ερωτηθέντων έχει ξεχάσει ή δεν προσπάθησε καν να θυμηθεί τους ιστότοπους και τις εφαρμογές στις οποίες μοιράζεται τα οικονομικά του στοιχεία.

Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να εξασφαλίσουν ότι η απομνημόνευση και ο εντοπισμός των στοιχείων πληρωμής που χρησιμοποιούν είναι εύκολος, ένας στους πέντε (20%) προτιμά να τα αποθηκεύει σε συσκευές. Αυτό μπορεί να κάνει την υποβολή κωδικών πρόσβασης πιο βολική όταν οι άνθρωποι κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχούν ότι θα τους ξεχάσουν. Ωστόσο, αν η συσκευή χαθεί ή κλαπεί, ο χρήστης κινδυνεύει όχι μόνο να χάσει τα προσωπικά του δεδομένα, αλλά και τα χρήματά του, επειδή κάποιος μπορεί να έχει πρόσβαση στον τραπεζικό λογαριασμό του αν βρεθούν τα αντίστοιχα στοιχεία σύνδεσης στις σημειώσεις του smartphone.

Το ευρύ φάσμα των μεθόδων διαδικτυακής πληρωμής δίνει στους καταναλωτές την ελευθερία να επιλέγουν τον αγαπημένο τρόπο αγοράς αγαθών ή υπηρεσιών. Οι πλέον προτιμώμενες μέθοδοι είναι ακόμη οι χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες, οι άμεσες μεταφορές από τραπεζικούς λογαριασμούς και τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια, π.χ. PayPal. Ωστόσο, και άλλες μέθοδοι πληρωμής αυξάνονται σε δημοτικότητα. Οι συχνές αγορές επιτρέπουν στους ανθρώπους να συλλέγουν πόντους μέσω προγραμμάτων αφοσίωσης και να τους χρησιμοποιούν όταν επισκέπτονται έναν έμπορο λιανικής για να αγοράσουν περισσότερα. Και χάρη στα smartphones και τα smartwatches, οι καταναλωτές δεν χρειάζεται καν να έχουν μαζί τους πορτοφόλι, φυσικά χρήματα ή ακόμα και πλαστικές κάρτες. Αυτό βοήθησε να αυξηθεί η δημοτικότητα των ανέπαφων συσκευών πληρωμής, όπως το PayPass και το Apple Pay, με το ένα τρίτο των αγοραστών (31%) να τα χρησιμοποιούν τακτικά.

Όπως σχολίασε η Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing, Kaspersky Lab,

"Το τέλος του έτους και η εορταστική περίοδος είναι μια υπέροχη στιγμή που οι άνθρωποι αγοράζουν δώρα για τις οικογένειες και τους φίλους τους. Αλλά κανείς δεν θέλει να χάσει χρήματα μέσω επικίνδυνων συναλλαγών ή ηλεκτρονικής απάτης. Πρέπει όλοι να είμαστε πολύ προσεκτικοί στα οικονομικά μας δεδομένα και τις ηλεκτρονικές πληρωμές, φροντίζοντας να αποφύγουμε να τοποθετούμε τα στοιχεία σύνδεσης της τραπεζικής κάρτας μας σε μη αξιόπιστους ιστότοπους ή να πραγματοποιούμε πληρωμές από επισφαλείς συσκευές"

Για να καταστήσει τις online αγορές ασφαλείς, η Kaspersky Lab συνιστά να χρησιμοποιείτε μια λύση ψηφιακής ασφάλειας που μπορεί να προστατεύσει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και να διατηρήσει ασφαλείς τους λογαριασμούς αγορών.

Το Kaspersky Security Cloud είναι ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο το λογισμικό μπορεί να βοηθήσει προσαρμοστικά να ξεπεράσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι για να διατηρήσουν τα οικονομικά τους ασφαλή. Η λύση προστατεύει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ανοίγοντας ένα ασφαλές πρόγραμμα περιήγησης κάθε φορά που αγοράζετε ηλεκτρονικά και συμπληρώνοντας με ασφάλεια τα στοιχεία πληρωμής σας.

Η λύση Kaspersky Password manager για παράδειγμα, έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί την ιδιωτική σας ζωή ασφαλή - συμπεριλαμβανομένων οικονομικών λεπτομερειών. Παρέχει στους καταναλωτές ασφαλή πρόσβαση στους κωδικούς πρόσβασης, τους κωδικούς PIN και τα στοιχεία σύνδεσης, οπουδήποτε σε οποιαδήποτε συσκευή - πραγματοποιώντας πληρωμές τόσο γρήγορες όσο και ασφαλείς.

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Triangle Check: Πρόγραμμα για τον εντοπισμό κακόβουλου λογισμικού

06 Ιουνίου 2023 Techgear Team

Μετά την αναφορά για την εκστρατεία «Operation Triangulation» που στοχεύει συσκευές iOS, οι ερευνητές της Kaspersky κυκλοφόρησαν το ειδικό βοηθητικό πρόγραμμα «triangle_check» που αναζητά αυτόματα τη μόλυνση ...

Kaspersky: Για την αποτροπή επιθέσεων DDoS σε εκπαιδευτικά ιδρύματα κλειδί η επαρκής προετοιμασία

31 Μαΐου 2023 Techgear Team

Η Kaspersky τοποθετήθηκε με αφορμή τα προβλήματα που προέκυψαν από την πρόσφατη επίθεση DDoS στην Τράπεζα Θεμάτων. Όπως αναφέρει ο Alexander Gutnikov, ειδικός ασφάλειας στην Kaspersky,Οι ψηφιακές επιθέσεις...

Επιθέσεις ransomware: Από που ξεκινούν συνήθως

30 Μαΐου 2023 Techgear Team

Μια νέα έκθεση της Kaspersky έδειξε ότι η πλειονότητα των επιθέσεων ransomware το 2022 ξεκίνησε με την εκμετάλλευση public-facing εφαρμογών, λήψη δεδομένων από παραβιασμένους λογαριασμούς χρηστών και κακόβουλα ...

Πέντε απλές στρατηγικές για να μείνετε κάτω από το ραντάρ στο διαδίκτυο

29 Μαΐου 2023 Techgear Team

Πόσες φορές χρειάστηκε να δώσετε τη διεύθυνση του email σας ή τον αριθμό του τηλεφώνου σας για να εγγραφείτε σε μια ηλεκτρονική υπηρεσία, να αποκτήσετε πρόσβαση σε κάποια ιστοσελίδα ή κάποια εφαρμογή, για να ...

Deepfake: Τα τρία απειλητικά σενάρια που αντιμετωπίζουν οι χρήστες το 2023

25 Μαΐου 2023 Techgear Team

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), o αριθμός των deepfake βίντεο στο διαδίκτυο αυξάνεται ετησίως περίπου κατά 900%. Πολλές περιπτώσεις απάτης μέσω deepfake έχουν πάρει μεγάλη δημοσιότητα, με τις ...

Αυτοί είναι οι 7 τύποι εφαρμογών που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τα δεδομένα σας

23 Μαΐου 2023 Techgear Team

Πόσες εφαρμογές έχετε εγκαταστήσει στις συσκευές σας; Αρκετές; Σήμερα, χρησιμοποιούμε εφαρμογές σχεδόν για τα πάντα, από την επικοινωνία με τους άλλους μέχρι την δημιουργία λίστας για τα ψώνια. Ωστόσο, κάποιες...

Google: Ξεκινά την διαγραφή των ανενεργών λογαριασμών από τον Δεκέμβριο

17 Μαΐου 2023 Christos Elpidis

Η Google ετοιμάζεται σιγά σιγά για ένα μεγάλο ξεσκαρτάρισμα λογαριασμών χρηστών που παραμένουν ανενεργοί για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς σκοπεύει από το Δεκέμβριο να ξεκινήσει τη διαγραφή όσων έχουν ...

Apple: Απέτρεψε κακόβουλες συναλλαγές ύψους $2.09 δισ. μέσα στο 2022

17 Μαΐου 2023 Christos Elpidis

Η Apple δημοσίευσε μια αναφορά σχετικά με τις ενέργειες της για την καταπολέμηση των κακόβουλων δραστηριοτήτων στο κατάστημα εφαρμογών App Store το 2022, με την εταιρεία να αναλύει τους τρόπους με τους οποίους ...

Παραμένοντας ασφαλής στο OnlyFans.: Η… γυμνή αλήθεια

17 Μαΐου 2023 Techgear Team

Σίγουρα έχετε ακούσει, ή ενδεχομένως και να χρησιμοποιείτε το OnlyFans. Η συνδρομητική υπηρεσία για δημιουργούς περιεχομένου που ξεκίνησε το 2016, απέκτησε δυναμική κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πλέον ...

Google: Θα σε ενημερώνει αν η διεύθυνση email έχει δημοσιευθεί στο dark web

16 Μαΐου 2023 Christos Elpidis

Η Google ετοιμάζει μια νέα λειτουργία ασφαλείας για τους λογαριασμούς των χρηστών, η οποία θα τους ενημερώνει για το ενδεχόμενο να έχει δημοσιευθεί η διεύθυνση email τους στο dark web. Η εταιρεία ανέλυσε το ...

Loader
please wait
techgear_icon