Η πρόσφορα αναφορά οικονομικών αποτελεσμάτων της Netflix για το 2020 έφερε στο προσκήνιο πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία της εταιρείας, αλλά και του περιεχομένου που προβάλει μέσα από την πλατφόρμα της.
Η Netflix, όπως ήταν αναμενόμενο, βγαίνει σημαντικά κερδισμένη από τη χρονιά της πανδημίας, καθώς πλέον καταγράφει 203.6 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο, με τους 8.5 εκατ. να προστίθενται μέσα στο τελευταίο τρίμηνο και συνολικά να βλέπει ετήσια αύξηση 36 εκατομμυρίων χρηστών σε σύγκριση με το 2019 (η μεγαλύτερη στην ιστορία της). Το νούμερο είναι τρομερά εντυπωσιακό αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι πλέον ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί αρκετά με την είσοδο των Disney+, HBO Max, Peacock, Apple TV+ κλπ.
Σε ότι αφορά τις τηλεοπτικές σειρές, η τέταρτη σεζόν του The Crown θεωρείται η πιο επιτυχημένη όλων των εποχών στην πλατφόρμα, με περισσότερα από 100 εκατομμύρια συνδρομητές να την παρακολουθούν παγκοσμίως και να στρέφονται και στις προηγούμενες σεζόν της. Εξαιρετική η πορεία και του Bridgerton, το οποίο κυκλοφόρησε μόλις τον περασμένο μήνα, ενώ το The Queen’s Gambit παρακολούθησαν 62 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στις πρώτες 28 ημέρες προβολής.
Σχετικά με τις ταινίες, το The Midnight Sky του George Clooney ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία του τελευταίου τριμήνου με 72 εκατομμύρια συνδρομητές να το παρακολουθούν τον πρώτο μήνα προβολής, ενώ αξιοσημείωτη είναι η τηλεθέαση και των Over the Moon και We Can Be Heroes.
Στα δύο διαγράμματα που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις στη Google για τηλεοπτικό περιεχόμενο το 2020, όπου είναι εμφανής η κυριαρχία της Netflix, καθώς και τους αριθμούς των συνδρομητών για κάθε περιοχή του κόσμου ξεχωριστά.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας.
[Netflix]