Ο Mark Zuckerberg δεν άκουσε τον Tim Cook για να «διορθώσει» το Facebook

Ο χειρότερος εφιάλτης της Facebook και της Google έφτασε, καθώς το νέο iOS 14.5 παρέχει στους κατόχους των iPhone και iPad τη δυνατότητα κατάργησης συλλογής προσωπικών δεδομένων των χρηστών για αποφυγή προβολής εξατομικευμένων διαφημίσεων (App Tracking Transparency).

Όταν η Apple γνωστοποίησε την ενημέρωση στην οποία επρόκειτο να προβεί σχετικά με την ιδιωτικότητα των χρηστών και την προστασία των δεδομένων τους από τις εφαρμογές, η Facebook ξεκίνησε μία διαφημιστική εκστρατεία κατά της Apple, κατηγορώντας την ότι θέλει να πλήξει το διαδίκτυο και τις μικρές επιχειρήσεις.

Μπορεί η Facebook και η Apple να μην είναι άμεσα ανταγωνιστές, ωστόσο, τα τελευταία χρόνια δοκιμάζονται σθεναρά οι σχέσεις των δύο εταιρειών λόγω της διαφωνίας τους σχετικά με το απόρρητο των χρηστών.

Μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, ο Tim Cook, CEO της Apple και ο Mark Zuckerberg βρέθηκαν σε μία ιδιωτική συνάντηση ενός ετήσιου συνεδρίου. O Zuckerberg απευθυνόμενος προς τον Cook, τον ρώτησε πώς θα διαχειριζόταν ο ίδιος την κατάσταση σε μία αντίστοιχη περίπτωση. Τότε ο CEO της Apple του απάντησε κατηγορηματικά πως πρέπει να διαγράψει όλες τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει από διαφορετικές πηγές, εκτός των βασικών στοιχείων της εφαρμογής.

Ο Mark Zuckerberg αποφάσισε να αγνοήσει τη συμβουλή του Cook και τώρα βρίσκεται σε μίας άκρως δυσχερή θέση, μετά την απόφαση της Apple να προστατέψει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. Εξάλλου, ο Tim Cook δεν παρέλειπε ποτέ να σημειώσει σε συνεντεύξεις του ότι η ιδιωτικότητα των χρηστών αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα και το έκανε όντως πραγματικότητα.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

[via]

Loading