Δύο χρόνια μετά τη μετονομασία της streaming πλατφόρμας της σε «Max», η Warner Bros. Discovery (WBD) ανακοίνωσε την επιστροφή στο γνώριμο και ισχυρό brand name «HBO Max». Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της παρουσίασης της εταιρείας στους διαφημιστές (Upfront), με τη μετονομασία να τίθεται σε ισχύ μέσα στο καλοκαίρι.
Όταν η πλατφόρμα «Max» έκανε το ντεμπούτο της το 2023, παρουσιάστηκε ως μια ενοποιημένη εμπειρία για τους συνδρομητές, προσφέροντας περισσότερες από 35.000 ώρες περιεχομένου από όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα του ομίλου – από το HBO και το CNN μέχρι το Discovery Channel, το Food Network, το TLC και άλλα. Η αρχική στρατηγική της μετονομασίας είχε στόχο να διαχωρίσει την πλατφόρμα από τον αποκλειστικό συσχετισμό της με το premium δραματικό περιεχόμενο του HBO, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο οικογενειακό και mainstream περιεχόμενο.
Ωστόσο, αυτή η προσέγγιση δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η απόφαση να αποσυνδεθεί το brand HBO από την πλατφόρμα προκάλεσε σύγχυση στους χρήστες και δέχτηκε κριτική από κοινό και κριτικούς. Σύμφωνα με τον Casey Bloys, Πρόεδρο και CEO περιεχομένου των HBO και Max, η επιστροφή στο όνομα «HBO Max» αντικατοπτρίζει καλύτερα την ταυτότητα και την υπόσχεση της υπηρεσίας: περιεχόμενο μοναδικό και «που αξίζει να πληρώσεις γι' αυτό», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η αλλαγή στρατηγικής δεν είναι απλώς συμβολική. Το τελευταίο διάστημα, η WBD φέρεται να αφαίρεσε εκατοντάδες ώρες reality προγραμμάτων – ανάμεσά τους πολλές παραλλαγές του «90 Day Fiancé» και επεισόδια του «Ghost Adventures». Παρά τις αρχικές προσδοκίες ότι το περιεχόμενο του Discovery θα ενίσχυε το Max, αποδείχθηκε πως δεν προσέλκυσε αρκετό ενδιαφέρον από το κοινό, γεγονός που ώθησε την εταιρεία σε ανασχεδιασμό της προσέγγισής της.
Παρότι το Max ενσωμάτωνε ευρύ φάσμα προγραμμάτων, η WBD φαίνεται πλέον να δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας, επιστρέφοντας στις ρίζες του HBO και τοποθετώντας το brand στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Αυτή η στροφή συνδέεται και με την εμπορική επιτυχία της πλατφόρμας: σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, ο αριθμός των συνδρομητών αυξήθηκε κατά 22 εκατομμύρια μέσα στον τελευταίο χρόνο, με την εταιρεία να στοχεύει τους 150 εκατομμύρια χρήστες έως το 2026.
[via]