Apple CarPlay Ultra: Επίσημα η νέα εμπειρία στο αυτοκίνητο

Έπειτα από σχεδόν τρία χρόνια αναμονής από την πρώτη του παρουσίαση στο WWDC 2022, η Apple λανσάρει επίσημα την επόμενη γενιά του CarPlay, με την ονομασία CarPlay Ultra. Η νέα πλατφόρμα ξεκινά να διατίθεται αρχικά σε επιλεγμένα οχήματα της βρετανικής Aston Martin, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή πιο «έξυπνης» και ολοκληρωμένης ενσωμάτωσης του iPhone στο αυτοκίνητο.

Το CarPlay Ultra βασίζεται στις δυνατότητες του κλασικού Apple CarPlay, αλλά εισάγει σημαντικές βελτιώσεις, με στόχο την βαθύτερη ενοποίηση με τα συστήματα του οχήματος και την παράλληλη διατήρηση της σχεδιαστικής ταυτότητας κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας. Δεν περιορίζεται πλέον μόνο στην οθόνη infotainment, αλλά επεκτείνεται και στον πίνακα οργάνων, προσφέροντας πληροφορίες όπως χάρτες, πολυμέσα, ταχύτητα, πίεση ελαστικών, κλιματισμό, και ειδικές ρυθμίσεις απόδοσης του οχήματος.

Χάρη στην τεχνολογία αυτή, οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόζουν ψηφιακά όργανα, να ελέγχουν το σύστημα κλιματισμού απευθείας από το CarPlay και να διαμορφώνουν το γραφικό περιβάλλον με εικονίδια, widgets και θέματα που ανταποκρίνονται στο ύφος της κάθε μάρκας. Το σύστημα προσφέρει επίσης προσωποποιημένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, με τα widgets να προβάλλουν ειδοποιήσεις, υπενθυμίσεις ή το επίπεδο καυσίμου με μια ματιά.

Σημαντική είναι και η συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες: η Apple επιθυμεί κάθε έκδοση του CarPlay Ultra να αντανακλά την ταυτότητα της εκάστοτε μάρκας, παρέχοντας δυνατότητες για εξατομικευμένα χρώματα, wallpapers και σχεδιαστικά στοιχεία. Η πρώτη συνεργασία με την Aston Martin το αποδεικνύει, καθώς η βρετανική φίρμα ενσωματώνει το CarPlay Ultra στα κορυφαία της μοντέλα με τρόπο που εναρμονίζεται πλήρως με την πολυτελή αισθητική και τις επιδόσεις της.

Αξίζει να σημειωθεί πως για τη χρήση του CarPlay Ultra απαιτείται iPhone 12 ή νεότερο μοντέλο και λειτουργικό iOS 18.5 ή μεταγενέστερο. Η Apple έχει ανακοινώσει ότι το CarPlay Ultra θα είναι διαθέσιμο σε περισσότερες χώρες και αυτοκινητοβιομηχανίες εντός του επόμενου 12μήνου, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη διείσδυση της στην αγορά του connected car.

[via]

Loading