Apple Music: Στη δεύτερη θέση των μουσικών υπηρεσιών, αλλά μακριά από το Spotify
Σύμφωνα με έρευνα της Midia Research, οι συνδρομητές της υπηρεσίας Apple Music αποτελούσαν το 15% των ακροατών στην παγκόσμια αγορά των streaming υπηρεσιών μουσικής το δεύτερο τρίμηνο του 2021, γεγονός που την καθιστά στην δεύτερη θέση μετά το Spotify.
Την πρώτη θέση καταλαμβάνει το Spotify με 31% των παγκόσμιων ακροατών και ακολουθούν οι Amazon Music και Tencent Music με 13% και το YouTube Music με αύξηση 8%.
Ωστόσο, η Amazon Music ξεπέρασε για ακόμη μια φορά το Spotify αναφορικά με την ανάπτυξη (25% έναντι 20%, αντίστοιχα) και το YouTube Music κατέκτησε την πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, σημειώνοντας ανάπτυξη πάνω από 50%. Η υπηρεσία YouTube Music ήταν η μοναδική που αύξησε το παγκόσμιο μερίδιο της κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, χάρη στη Gen Z και τους Millennials.
Βάσει της έρευνας της Midia Research, η παγκόσμια αγορά της streaming μουσικής αυξήθηκε κατά 109,5 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2021 και ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών έφτασε σχεδόν τους 524 εκατομμύρια ακροατές.
*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.
[via]