Berserk or Die: Το πρώτο game που εκδίδουν οι δημιουργοί του Vampire Survivors

Η Poncle, η ανεξάρτητη δημιουργός πίσω από το πασίγνωστο Vampire Survivors, κάνει τα πρώτα της βήματα στον χώρο της έκδοσης παιχνιδιών, παρουσιάζοντας το Berserk or Die, ένα ιδιαίτερα εκρηκτικό και πρωτότυπο action game που σίγουρα θα συζητηθεί, αν όχι για το περιεχόμενό του, τότε σίγουρα για τον μοναδικό τρόπο χειρισμού του.

Το παιχνίδι αποτελεί δημιουργία του Ιάπωνα προγραμματιστή Nao Shibata, που αναπτύσσει παιχνίδια κάτω από την ταμπέλα Nao Games. Η αποκάλυψη του τίτλου έγινε κατά τη διάρκεια του PC Gaming Show, και από την πρώτη στιγμή προκάλεσε εντύπωση χάρη στο εξαιρετικά ανορθόδοξο σύστημα ελέγχου του. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά control schemes, το Berserk or Die απαιτεί από τους παίκτες να χτυπούν τις πλευρές του πληκτρολογίου – κυριολεκτικά – προκειμένου να κινηθούν και να επιτεθούν.

Η ένταση και η κατεύθυνση της επίθεσης εξαρτάται από το πόσα πλήκτρα πατιούνται ταυτόχρονα σε κάθε πλευρά. Επιπλέον, ο παίκτης μπορεί να ενεργοποιήσει την ειδική του ικανότητα κουνώντας το ποντίκι με δύναμη. Η έντονη αυτή φυσική διάδραση δίνει μια αναπάντεχα σωματική διάσταση στην εμπειρία του παιχνιδιού, δημιουργώντας ένα ιδιότυπο μείγμα arcade ρυθμού και κωμικής φρενίτιδας. Για όσους βρίσκουν αυτό το σύστημα εξαντλητικό ή δύσχρηστο, το παιχνίδι περιλαμβάνει και εναλλακτικές επιλογές προσβασιμότητας, όπως κλασική υποστήριξη χειριστηρίου.

Όταν δεν εμπλέκονται σε μάχες, οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται νυχτερινούς εμπόρους για να αναπληρώσουν την υγεία και τη μαγεία τους, καθώς και να εκπαιδεύονται σε ειδικούς χώρους για την απόκτηση νέων ικανοτήτων. Το Berserk or Die διακρίνεται επίσης για το ξεχωριστό pixel art ύφος που χαρακτηρίζει τα παιχνίδια του Nao Games, αλλά και για τη μουσική του, η οποία υπογράφεται από τον Filippo Vicarelli, γνωστό για τη δουλειά του στο Vampire Survivors.

Το Berserk or Die είναι ήδη διαθέσιμο για PC μέσω των ψηφιακών καταστημάτων, και αποτελεί σίγουρα μια ξεχωριστή πρόταση για τους λάτρεις των action τίτλων που αναζητούν κάτι εντελώς διαφορετικό – τόσο στον τρόπο παιχνιδιού όσο και στην αισθητική του προσέγγιση.

Loading