up_icon
Facebook Apple

Facebook: Προσπαθεί να πείσει τους χρήστες να συνεχίσουν να μοιράζονται τα δεδομένα τους

02 Φεβρουαρίου 2021 Christos Elpidis

Facebook: Προσπαθεί να πείσει τους χρήστες να συνεχίσουν να μοιράζονται τα δεδομένα τους

Είπαμε και στην προηγούμενη αναφορά μας ότι η διαμάχη μεταξύ Facebook και Apple (ξέσπασε εξαιτίας του App Tracking Transparency του iOS 14) θα έχει πολλά επεισόδια και σίγουρα δεν θα περιοριστεί μόνο στις δικαστικές αίθουσες, αν αποφασίσει φυσικά η πρώτη να προχωρήσει σε αγωγή κατά της δεύτερης.

Για την ώρα, η Facebook στρέφεται προς τους χρήστες με μια σειρά από μηνύματα που θα εμφανίζονται στις εφαρμογές της, έτσι ώστε να τους παρέχει περισσότερες πληροφορίες προκειμένου να τους πείσει να συνεχίσουν να της δίνουν πρόσβαση στα δεδομένα τους.

Το App Tracking Transparency που θα ενσωματωθεί σύντομα στο λειτουργικό σύστημα iOS 14 της Apple, απαιτεί από τους δημιουργούς εφαρμογών να ζητούν την συναίνεση του χρήστη για να παρακολουθούν τη δραστηριότητα του σε άλλες εφαρμογές και ιστοσελίδες. Γι’ αυτό πολύ σύντομα θα εμφανίζονται μηνύματα με τις επιλογές “Allow Tracking” και “Ask App not to Track” όταν θα ανοίγουμε κάποια εφαρμογή (π.χ. Facebook, Twitter). Εάν επιλέξουμε το δεύτερο, τότε η Apple θα μπλοκάρει την πρόσβαση στο “διαφημιστικό ID” που αντιστοιχεί στον καθέμα και θα απαγορεύσει ρητά οποιαδήποτε άλλη μέθοδο παρακολούθησης με την απειλή του μπλοκαρίσματος της εφαρμογής από το App Store.

Η αρχική προσέγγιση της Facebook ήταν να δηλώσει πως θα πληγούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ τώρα στρέφεται στους τελικούς χρήστες για να τους πείσει να δώσουν τη συναίνεση τους.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει από το Δεκέμβριο, διαφωνούμε με την πολιτική της Apple, αλλά θα συνεχίσουμε να σας εμφανίζουμε την ενημέρωση της προκειμένου να διασφαλίσουμε τη σταθερότητα για τις επιχειρήσεις και τον κόσμο που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες μας. Η Apple αναφέρει ότι θυσιάζουμε την ιδιωτικότητα για να λαμβάνουμε προσωποποιημένες διαφημίσεις, χωρίς να παρέχει περαιτέρω πληροφόρηση για τα θετικά των στοχευμένων διαφημίσεων. Εμείς μπορούμε να κάνουμε και τα δύο ταυτόχρονα (να παρέχουμε ιδιωτικότητα και στοχευμένη διαφήμιση).
Με την αποδοχή του tracking δεν αλλάζει κάτι απ’ ό,τι ίσχυε μέχρι σήμερα, υπό την έννοια ότι η Facebook δεν συλλέγει νέους τύπους δεδομένων. Απλά συνεχίζουμε να παρέχουμε στους χρήστες καλύτερη εμπειρία χρήσης. Θεωρούμε ότι ο κόσμος δικαιούται να γνωρίζει τι ακριβώς τι συμβαίνει.

Οι χρήστες iPhone ετοιμαστείτε για μια σειρά μηνυμάτων από τη Facebook που θα εμφανίζονται στο κοινωνικό δίκτυο, στο WhatsApp και το Instagram.

Διαβάστε επίσης: Facebook vs Apple: Ένας «θερμοπυρηνικός» πόλεμος για την ιδιωτικότητα των χρηστών

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας.

[Facebook]

Christos Elpidis

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10 χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

ΣΧΟΛΙΑ
techgear_icon