up_icon
Internet Misc

Σχεδόν οι μισές online τράπεζες/υπηρεσίες πληρωμών δεν διακρίνουν τις απάτες από την κανονική δραστηριότητα

10 Ιανουαρίου 2017 Yannis Elpidis

Σχεδόν οι μισές online τράπεζες/υπηρεσίες πληρωμών δεν διακρίνουν τις απάτες από την κανονική δραστηριότητα

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και τη B2B International αποκάλυψε ότι τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα, όπως τράπεζες και διάφοροι οργανισμοί πληρωμών, δυσκολεύονται να διαχειριστούν την ηλεκτρονική οικονομική απάτη στο σύγχρονο, πολύπλοκο και άρτια συνδεδεμένο τεχνολογικό τοπίο που υπάρχει σήμερα διαθέσιμο. Πάνω από το ένα τρίτο (38%) των οργανισμών παραδέχεται ότι είναι όλο και πιο δύσκολο να διακρίνει μεταξύ μιας γνήσιας διαδικτυακής συναλλαγής ή μιας απάτης.

Η εκρηκτική ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πληρωμών, σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και την μετατόπιση των επιχειρηματικών αναγκών, έχει εξαναγκάσει τις εταιρείες να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών τους διαδικασιών τα τελευταία χρόνια. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό έχει επιτευχθεί με την εφαρμογή συστημάτων ηλεκτρονικής ροής για την επικοινωνία και αλληλεπίδραση με προμηθευτές, πελάτες, κ.λπ. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές, όλων των ειδών, αποτελούν πλέον ένα παγκόσμιο δεδομένο, συνεπώς είναι απολύτως αδύνατο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις να αποφύγουν εντελώς οποιουδήποτε είδους ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Καθώς οι εταιρείες συνεχώς επενδύουν στις διαδικτυακές συναλλαγές ανακαλύπτοντας ολοένα και περισσότερο τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες ανάπτυξης που τους παρέχει η ψηφιακή εποχή, η διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας τους και η προστασία από ψηφιακές απειλές αποτελούν προτεραιότητες ζωτικής σημασίας. Με τον αριθμό των online συναλλαγών συνεχώς να αυξάνεται, το ίδιο συμβαίνει και με την ηλεκτρονική απάτη, όπως τονίζει το 50% των χρηματοοικονομικών εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα. Έχει, ως εκ τούτου, καταστεί σαφές ότι τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα πρέπει να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να προστατεύσουν τις επιχειρήσεις και τους πελάτες από τους συνεχώς εξελισσόμενους ψηφιακούς εγκληματίες.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 41% των επιχειρήσεων έχει εφαρμόσει μια «εσωτερική» λύση ψηφιακής ασφάλειας (in-house cybersecurity solution), ενώ το 45% βασίζεται σε παρεχόμενες λύσεις τρίτου φορέα από την τράπεζα για να μετριάσει τους κινδύνους. Παρόλα αυτά, μόλις το 46% των εταιρειών είτε έχει εφαρμόσει εν μέρει μόνο μια λύση ενάντια στην διαδικτυακή οικονομική απάτη, είτε δεν έχει εφαρμόσει απολύτως τίποτα. Μεταξύ των χρηματοοικονομικών οργανισμών, μόνο το 57% έχει ήδη εγκαταστήσει μια ειδική λύση ασφαλείας κατά των διαδικτυακών απειλών.

Σύμφωνα με τα παραπάνω ευρήματα, περίπου οι μισοί από τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο τοπίο των ηλεκτρονικών πληρωμών χρησιμοποιούν μη-εξειδικευμένες λύσεις, οι οποίες, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, θεωρούνται αναξιόπιστες, ειδικά κατά των περιπτώσεων εξαπάτησης του συστήματος, καθώς παρουσιάζουν πολύ υψηλό ποσοστό λανθασμένων αποτελεσμάτων. Η αναποτελεσματική χρήση των συστημάτων ασφαλείας μπορεί επίσης να οδηγήσει στη φραγή των συναλλαγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόκλιση των πληρωμών μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια πελατών και τελικά κερδών. Πρόκειται λοιπόν για ένα πολύ κρίσιμο ζήτημα για οποιαδήποτε επιχείρηση. Αλλά η ίδια η απάτη δεν είναι το αποκλειστικό πρόβλημα, καθώς τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα θα πρέπει να μειώσουν τον αριθμό των λανθασμένων συναγερμών στα συστήματά τους, ώστε να παρέχουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Όπως σχολίασε ο Ross Hogan, Global Head of Fraud Prevention της Kaspersky Lab,

"Λαμβάνοντας υπόψη τον επιθετικό ανταγωνισμό στην αγορά των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών του σήμερα και την ακραία αποδιοργάνωση από μη παραδοσιακούς παρόχους, μια αξιόπιστη σχέση, μεταξύ των πελατών και των χρηματοοικονομικών ιδρυμάτων τους, αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα για τη μακροπρόθεσμη ευημερία της κάθε εταιρείας. Η αλληλεξάρτηση των ψηφιακών σχέσεων με τους υπόλοιπους παράγοντες της αγοράς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σημαίνει επίσης, ότι εάν κάποιος οργανισμός στην αξιακή αλυσίδα βιώσει κάποιο αρνητικό περιστατικό ψηφιακής ασφάλειας (που μπορεί να οφείλεται σε απάτη, παραβίαση, ψηφιακή επίθεση, κ.λπ.), η ζημία μπορεί γρήγορα να εξαπλωθεί και σε άλλους οργανισμούς της εν λόγω αλυσίδας παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Δεδομένου ότι ο ήδη υψηλός όγκος ζήτησης διαδικτυακών υπηρεσιών από τους πελάτες συνεχίζει να αναπτύσσεται ταχύτατα, όλες οι εταιρείες–των οποίων οι πελάτες έρχονται σε επαφή τόσο με ψηφιακές πλατφόρμες, διαδικτυακές υποδομές, παροχή δεδομένων όσο και με εργαζόμενους—θα πρέπει να αισθάνονται και να είναι ασφαλείς παρέχοντας υπηρεσίες εύκολες στη χρήση και κατάλληλα προετοιμασμένες. Ως εκ τούτου, είναι άκρως σημαντικό να χρησιμοποιούνται εξειδικευμένες λύσεις πρόληψης ενάντια σε περιπτώσεις απάτης ώστε να παρέχουν στους πελάτες τους την πιο άνετη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση"

Οι ειδικοί της Kaspersky Lab συνιστούν τόσο στις τράπεζες όσο και στα υπόλοιπα χρηματοοικονομικά ιδρύματα να χρησιμοποιούν ολοκληρωμένες μεθόδους προστασίας κατά της ηλεκτρονικής απάτης σε πολλαπλά επίπεδα. Η πλατφόρμα Kaspersky Fraud Prevention περιλαμβάνει προεγκατεστημένα εργαλεία ελέγχου κατά των διαδικτυακών απειλών μέσα από τις πλατφόρμες και τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι πελάτες, καθώς και στον server που βρίσκεται εντός των πληροφοριακών υποδομών της εκάστοτε τράπεζας. Παρέχει πολυεπίπεδη προστασία για online και mobile banking.

 

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Προσοχή στα συνημμένα HTML αρχεία των emails

20 Μαΐου 2022 Techgear Team

Οι ειδικοί της Kaspersky προειδοποιούν τους χρήστες για τις αυξημένες επιθέσεις μέσω phishing emails που περιέχουν αρχεία HTML. Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2022, οι ερευνητές της Kaspersky απέκλεισαν ...

Οι πιο συνηθισμένες απάτες στο LinkedIn και τι να προσέξεις

19 Μαΐου 2022 Techgear Team

Το κυνήγι για μια θέση εργασίας είναι σκληρή δουλειά, ένα είδος πλήρους απασχόλησης από μόνο του. Χρειάζεται συγκέντρωση και υπομονή για να ψάχνετε τη μία αγγελία μετά την άλλη και να συμπληρώνετε ατελείωτες ...

YouTube: Η νέα λειτουργία Most Replayed για να μην χάνεις χρόνο

19 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Η ομάδα ανάπτυξης του YouTube φέρνει μια νέα λειτουργία στον video player της υπηρεσίας που θα δείχνει στον θεατή ποιο μέρος του έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα views. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα νέο γράφημα...

Από το iPod στο streaming: Συμβουλές για ασφαλή χρήση στη νέα εποχή

17 Μαΐου 2022 Techgear Team

Πρόσφατα η Apple ανακοίνωσε ότι σταμάτησε την κατασκευή του iPod. Η εταιρεία θα πουλήσει τα αποθέματα του iPod Touch, σηματοδοτώντας το τέλος εποχής για το iPod και την «προσωπική μουσική». Τα τελευταία χρόνια ...

Google: Απαγορεύει τα downloads και τις αναβαθμίσεις των επί πληρωμή εφαρμογών στη Ρωσία

10 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Δυσκολεύει ακόμη περισσότερο η «ψηφιακή» καθημερινότητα για εκατομμύρια χρήστες που ζουν στη Ρωσία, καθώς η Google ανακοίνωσε νέα μέτρα σχετικά με τη διανομή των εφαρμογών και των αναβαθμίσεων τους μέσα από το ...

Twitter Article: Δοκιμές για δημοσίευση long-form κειμένων στο Twitter

09 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Εν μέσω των υποσχέσεων που ξεκίνησε να μοιράζει ο Elon Musk στους υπόλοιπους μετόχους της Twitter (σ.σ. κάνει λόγο για τετραπλασιασμό του αριθμού των χρηστών μέσα στα επόμενα χρόνια), η γνωστή ερευνήτρια Jane ...

Apple, Google και Microsoft υπόσχονται ένα μέλλον χωρίς passwords από το 2023

06 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Με αφορμή την Παγκόσμιο Ημέρα Password (World Password Day), οι Google, Apple και Microsoft ανακοίνωσαν από κοινού ότι συμπράττουν για ένα μέλλον χωρίς passwords στις πλατφόρμες τους. Αυτό σημαίνει πως σχετικά ...

TikTok Pulse: Το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής των δημιουργών περιεχομένου

05 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Η ByteDance δημιουργεί νέους τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων για τους δημιουργούς περιεχομένου στην δημοφιλή πλατφόρμα TikTok, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως σκοπεύει να μοιράσει τα κέρδη των διαφημίσεων που...

Google: Αφαίρεσε πάνω από 3.4 δισ. κακόβουλων διαφημίσεων το 2021

05 Μαΐου 2022 Techgear Team

Όταν λαμβάνουμε αποφάσεις που αφορούν σε διαφημίσεις και πληρωμένο περιεχόμενο στις πλατφόρμες μας, η ασφάλεια των χρηστών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά για εμάς. Στην πραγματικότητα, χιλιάδες άνθρωποι της ...

Samsung Internet 17.0: Διαθέσιμη η νέα έκδοση του mobile web browser

04 Μαΐου 2022 Techgear Team

Η Samsung κυκλοφόρησε επίσημα σήμερα το Samsung Internet 17.0, μια νέα αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησης της Samsung που εισάγει λειτουργίες απορρήτου και ασφάλειας με επίκεντρο τον χρήστη. Η τελευταία ...

Loader
techgear_icon