Hell is Us: Το νέο action-adventure που υπόσχεται να μας γυρίσει στις ρίζες του είδους
Η NACON και το στούντιο Rogue Factor ανακοίνωσαν την κυκλοφορία του Hell is Us, του πιο φιλόδοξου project τους μέχρι σήμερα. Ο τίτλος είναι πλέον διαθέσιμος για PlayStation 5, Xbox Series X|S και PC μέσω Steam και Epic Games Store, φέρνοντας μια διαφορετική φιλοσοφία στον τρόπο που βιώνεται η περιπέτεια μέσα από τα videogames.
Η βασική αρχή πίσω από το Hell is Us είναι η εμπιστοσύνη στη νοημοσύνη του παίκτη. Αντί να προσφέρει ατελείωτους χάρτες γεμάτους με markers ή αναλυτικά quest journals, το παιχνίδι επιλέγει να αφήσει τους παίκτες να ανακαλύψουν μόνοι τους τα μυστικά του κόσμου του. Η Rogue Factor υιοθετεί μια σχεδιαστική λογική που ενθαρρύνει την περιέργεια και την εξερεύνηση, δίνοντας στον παίκτη την αίσθηση ότι βρίσκεται σε έναν πραγματικά ζωντανό και απρόβλεπτο κόσμο. Κάθε σημείο ενδιαφέροντος και κάθε μυστικό αποτελεί μια αφορμή για περιπλάνηση και στοχασμό, θυμίζοντας τις κλασικές ρίζες των adventure games.
Η ιστορία εκτυλίσσεται στο φανταστικό βασίλειο Hadea, μια χώρα βυθισμένη στο χάος ενός αιματηρού εμφυλίου πολέμου. Ο κεντρικός ήρωας, Remi, επιστρέφει στον τόπο όπου γεννήθηκε και από τον οποίο φυγαδεύτηκε ως παιδί. Η επιστροφή του, αυτή τη φορά ως ειρηνευτής, δεν είναι μόνο μια αποστολή, αλλά και μια προσωπική αναζήτηση: η προσπάθεια να ξεδιπλώσει τα μυστικά της καταγωγής του και να μάθει γιατί οι γονείς του τον ανάγκασαν να φύγει. Στο φόντο αυτής της δραματικής αφήγησης, εμφανίζεται ένα ανεξήγητο φαινόμενο γνωστό ως “the Calamity”. Παράξενα πλάσματα, που θυμίζουν αρχαία μνημεία και ταφόπλακες, κάνουν την εμφάνισή τους, αποτελώντας εμπόδιο και ταυτόχρονα κλειδί για την κατανόηση του μυστηρίου.
Πέρα από την αφήγηση και την εξερεύνηση, το Hell is Us δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη μάχη, χωρίς όμως να υιοθετεί την κλασική προσέγγιση των “souls-like” παιχνιδιών. Το σύστημα μάχης σχεδιάστηκε ώστε να λειτουργεί συμπληρωματικά με την εξερεύνηση, προσφέροντας μια συνεκτική εμπειρία όπου η δράση και η ανακάλυψη πάνε χέρι-χέρι. Οι παίκτες καλούνται να μάθουν πρωτότυπες μηχανικές και κινήσεις, να προσαρμόζονται στις επιθέσεις των αντιπάλων και να χρησιμοποιούν διαφορετικά όπλα και δεξιότητες. Βοηθός σε αυτήν τη διαδικασία είναι το KAPI, ένα drone που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή των εχθρών ή να ενεργοποιήσει ειδικές επιθέσεις, προσθέτοντας στρατηγικό βάθος στο gameplay.
Για τη Rogue Factor, η κυκλοφορία του Hell is Us αποτελεί ορόσημο. Όπως δήλωσε ο CEO Yves Bordeleau, το παιχνίδι δημιουργήθηκε αποκλειστικά από την ομάδα των 55 εργαζομένων της εταιρείας, με την υποστήριξη της NACON. Η προσπάθεια αυτή, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι το πρώτο βήμα προς την επίτευξη του στόχου του στούντιο: να προσφέρει ώριμες, σύνθετες και αξέχαστες εμπειρίες που θα απευθύνονται σε ένα κοινό που αναζητά κάτι διαφορετικό από τη μαζική παραγωγή της βιομηχανίας.
Ο Jonathan Jacques-Belletête, Creative και Art Director του παιχνιδιού, υπογράμμισε ότι τα τελευταία πέντε χρόνια η ομάδα αφιέρωσε όλες τις δυνάμεις της για να δώσει ζωή στον κόσμο του Hell is Us. Όπως σημείωσε, η ελπίδα τους είναι οι παίκτες να απολαύσουν το ταξίδι στον ίδιο βαθμό που εκείνοι απόλαυσαν τη δημιουργία του.
Το Hell is Us φιλοδοξεί να προσφέρει μια εμπειρία πέρα από τα συνηθισμένα, συνδυάζοντας ατμοσφαιρική αφήγηση, απαιτητική εξερεύνηση και ένα μοναδικό σύστημα μάχης. Είναι ένας τίτλος που καλεί τους παίκτες να βασιστούν στην περιέργεια και στη διαίσθησή τους, επαναφέροντας την αίσθηση του μυστηρίου και της αυθεντικής περιπέτειας.
Πλέον διαθέσιμο σε PlayStation 5, Xbox Series X|S και PC, το Hell is Us ανοίγει τις πύλες του Hadea και καλεί τους παίκτες σε μια εμπειρία που δοκιμάζει τα όρια ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, στην ανακάλυψη και στην επιβίωση.