up_icon
Facebook Internet Social networks

Η Facebook αναθέτει στο Reuters τον έλεγχο για ψευδείς ειδήσεις

13 Φεβρουαρίου 2020 Christos Elpidis

Η Facebook αναθέτει στο Reuters τον έλεγχο για ψευδείς ειδήσεις

Η Facebook έχει τονίσει επανειλημμένα ότι εντείνει τις προσπάθειες καταπολέμησης των fake news με τη βοήθεια ειδικών εμπειρογνωμόνων και γι' αυτόν τον λόγο έχει απευθυνθεί στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters ώστε να ελέγχει το περιεχόμενο που αναρτάται στο κοινωνικό δίκτυο και το Instagram.

Όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος του Reuters, στο περιεχόμενο αυτό συμπεριλαμβάνονται φωτογραφίες, videos και τίτλοι. Παρόλα αυτά, δεν φαίνεται να έχουν στη λιστα τους τις πολιτικές διαφημίσεις και προφανώς το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει αντιδράσεις για τις πρακτικές της Facebook ενόψει των Προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ.

Η ομάδα του Reuters που θα ασχοληθεί με το fact checking αποτελείται από μόλις τέσσερα άτομα, οι οποίοι θα ελέγχουν περιεχόμενο στην Αγγλική και την Ισπανική γλώσσα. Τα ευρήματα τους, δηλαδή όταν εντοπίζουν παραπλανητικές ειδήσεις, θα αναρτώνται στο νέο blog της εταιρείας που ονομάζεται Fact Check.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος διεθνών σχέσεων του Reuters, κ. Jess April,

Αναγνωρίζουμε την τεράστια επίδραση των παραπλανητικών ειδήσεων στην κοινή γνώμη σε όλο τον κόσμο. Είναι ένα πρόβλημα που γιγαντώνεται και επηρεάζει καθημερινά την κοινωνία, επομένως, είναι ευθύνη των ειδησεογραφικών οργανισμών και πλατφορμών να σταματήσουν τη διάδοσή ψευδών ειδήσεων.
Το Reuters έχει σπουδαίο ιστορικό στην καταγραφή, την πιστοποίηση και την εκκαθάριση του περιεχομένου με σκοπό τη διανομή του σε χιλιάδες αναγνώστες σε όλο τον κόσμο, και πιστεύουμε ότι είμαστε σε θέση να εκμεταλλευτούμε την εξειδίκευση μας για τον έλεγχο του περιεχομένου στα social media.

Είναι σαφέστατα μια καλή κίνηση από πλευράς Facebook, αλλά το γεγονός ότι δεν εντάσσονται οι πολιτικές διαφημίσεις αφήνει μια κακή εντύπωση. Να σημειωθεί, επίσης, ότι ο Mark Zuckerberg είχε δηλώσει πως δεν θα γίνεται fact checking στις πολιτικές διαφημίσεις διότι πιστεύει πως οι χρήστες θα πρέπει από μόνοι τους να κρίνουν αυτά που ισχυρίζονται οι πολιτικοί που ζητούν την ψήφο τους.

Υπενθυμίζουμε ότι από τον περασμένο Αύγουστο έχουν γίνει πιο αυστηρά τα κριτήρια δημοσίευσης πολιτικών διαφημίσεων, καθώς οι διαφημιστές απαιτείται να παρέχουν επίσημα στοιχεία και πληροφορίες ώστε να γνωρίζει ο χρήστης ποιος βρίσκεται πίσω από οποιαδήποτε καμπάνια.

[via]

Christos Elpidis

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10 χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Facebook: 1 στους 4 ανθρώπους στον κόσμο το επισκέπτεται καθημερινά

01 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Πολλά έχουν ειπωθεί για τη Meta τα τελευταία χρόνια και το νεανικό κοινό που εγκαταλείπει το Facebook, αλλά τα νούμερα δείχνουν πως η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει σχεδόν το 1/4 του παγκόσμιου πληθυσμού να ...

Επισημοποιήθηκε το μπλοκάρισμα Facebook και Instagram στη Ρωσία

22 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της Ρωσίας να μπλοκάρει τα Facebook και Instagram επικυρώθηκε πλέον και από δικαστήριο της Μόσχας, το οποίο έκρινε πως οι δύο υπηρεσίες της Meta προωθούν «εξτρεμιστικό περιεχόμενο». Παρόλα αυτά, το ...

Facebook Protect: Αν δεν το ενεργοποίησες μπορεί να κλειδωθείς έξω από τον λογαριασμό σου

18 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Πιθανότατα θα λάβατε και εσείς τις προηγούμενες ημέρες μια περίεργη ενημέρωση από το Facebook που σας ειδοποιούσε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία Facebook Protect για τον λογαριασμό σας μέχρι τις 17 Μαρτίου ...

Facebook Groups: Νέα εργαλεία για μείωση της παραπληροφόρησης και όχι μόνο

10 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα το παγκόσμιο λανσάρισμα νέων λειτουργιών για τους διαχειριστές των Facebook Groups, οι οποίες θα τους δώσουν τη δυνατότητα να ελέγχουν καλύτερα τις κοινότητές τους, να διαχειρίζονται ...

Reels: Διαθέσιμα και στην πλατφόρμα του Facebook από σήμερα

23 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Η Meta επεκτείνει από σήμερα τη διαθεσιμότητα του Facebook Reels για iOS και Android σε περισσότερες από 150 χώρες στον κόσμο. Παρουσιάζουμε επίσης, καλύτερους τρόπους ώστε να βοηθήσουμε τους ...

Facebook: Τέλος το News Feed, στο εξής σκέτο Feed

15 Φεβρουαρίου 2022 Christos Elpidis

Στα πρώτα χρόνια του Facebook οι χρήστες έγραφαν ο ένας στον τοίχο του άλλου, ωστόσο, κάπου στο 2007 το κοινωνικό δίκτυο απέκτησε το περίφημο News Feed απ’ όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να παρακολουθεί οτιδήποτε ...

Meta: Εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει τα Facebook και Instagram στην Ευρώπη [Update]

07 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Ο Μάρκ Ζούκερμπεργκ και η Meta φαίνεται πως εξετάζουν το ενδεχόμενο να κλείσουν το Facebook και το Instagram στην Ευρώπη, εάν η Meta δεν καταφέρει να επεξεργαστεί δεδομένα Ευρωπαίων σε διακομιστές των ΗΠΑ. Τι ...

Facebook: Για πρώτη φορά μείωση χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο

03 Φεβρουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

H Meta δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα της για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αποκαλύπτοντας ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της τεχνολογικής εταιρείας οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες στην πλατφόρμα του ...

Facebook Messenger: Κρυπτογράφηση end-to-end και νέες λειτουργίες

28 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Η Meta έχει προσθέσει την end-to-end κρυπτογράφηση (Ε2ΕΕ) στην messaging πλατφόρμα Messenger από το 2016 ως προαιρετική δυνατότητα και είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες, εάν θέλουν να κρυπτογραφούνται τα ...

Meta: Θέλει να φέρει τα NFTs σε Facebook και Instagram

21 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Σύμφωνα με το Financial Times, η Meta επιχειρεί να βρει τρόπους για να εμφανίζει και να πουλάει NFTs στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram. Η ομάδα ανάπτυξης του Instagram δοκιμάζει τρόπους προβολής ...

Loader
techgear_icon