up_icon
Facebook Internet Social networks

Η πληροφοριοδότης του Facebook εξηγεί γιατί το News Feed είναι τόσο τοξικό

06 Οκτωβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Η πληροφοριοδότης του Facebook εξηγεί γιατί το News Feed είναι τόσο τοξικό

Όπως αποδεικνύεται το περιεχόμενο που επιλέγεται και παρουσιάζεται από τον αλγόριθμο του Facebook για να εμφανιστεί στο News Feed των χρηστών προορίζεται κατά αποκλειστικότητα για την ύπαρξη των likes, comments και shares.

Προφανώς όμως η επιλογή του προβαλλόμενου περιεχομένου από τον αλγόριθμο δεν εξυπηρετεί την ευχάριστη εμπειρία του χρήστη στην πλατφόρμα, αλλά την ώθηση τους να δημιουργήσουν περισσότερο περιεχόμενο για την πλατφόρμα.

Αυτό ανέφερε η Frances Haugen, πρώην product manager του Facebook στη Γερουσία. Σύμφωνα με την Haugen, αυτή η εσωτερική στρατηγική σε συνδυασμό με το γεγονός ότι «η ίδια η έρευνα του Facebook λέει ότι δεν μπορούν να προσδιορίσουν επαρκώς το επικίνδυνο περιεχόμενο», ταιριάζει απόλυτα στην εξήγηση γιατί το Facebook News Feed είναι τόσο επικίνδυνο.

Υπενθυμίζεται ότι η Haugen έδωσε συνέντευξη στο 60 Minutes και προέβη σε τρομερές αποκαλύψεις κατά της Facebook για την πολιτική και την «ηθική» της, μετά την παράδοση εσωτερικών εγγράφων της Facebook στην Wall Street Journal.

Η Haugen συνάντησε τον γερουσιαστή John Thune της Νότιας Ντακότα και εξομολογήθηκε τι συμβαίνει με το περιεχόμενο που εμφανίζεται στο News Feed του Facebook:

Η Facebook γνωρίζει ότι όταν επιλέγεται το περιεχόμενο στο οποίο εστιάζουμε εμείς οι χρήστες και αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο στην πλατφόρμα τους, εκείνοι βγάζουν περισσότερα χρήματα. Οι κίνδυνοι της κατάταξης με βάση το engagement είναι ότι το Facebook γνωρίζει ότι το περιεχόμενο που προκαλεί μια ακραία αντίδραση από τους χρήστες είναι πιο πιθανό να λάβει ένα κλικ, ένα σχόλιο ή μια αναδημοσίευση και είναι ενδιαφέρον επειδή αυτά τα κλικ και τα σχόλια και οι αναδημοσιεύσεις δεν είναι καν απαραίτητα προς όφελός τους.

Το Facebook θα μπορούσε απλώς να εμφανίσει περιεχόμενο με τη σειρά που δημοσιεύτηκε, αντ’ αυτού, χρησιμοποιώντας την κατάταξη βάσει της αλληλεπίδρασης των χρηστών, το News Feed δίνει προτεραιότητα σε αναρτήσεις που είναι πιθανότερο να λάβουν περισσότερα likes, κοινοποιήσεις και σχόλια.

Η Haugen έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τον αλγόριθμο στο News Feed του Facebook στον γερουσιαστή Thune:

Αυτό συμβαίνει επειδή το Facebook γνωρίζει ότι οι άλλοι άνθρωποι θα παράγουν περισσότερο περιεχόμενο αν λάβουν τα likes, τα σχόλια και τις κοινοποιήσεις. Δίνουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο στο News Feed σας, έτσι ώστε να δίνετε μικρές δόσεις ντοπαμίνης στους φίλους σας, για να δημιουργούν περισσότερο περιεχόμενο. Και έχουν πραγματοποιήσει πειράματα σε ανθρώπους, πειράματα από την πλευρά του παραγωγού, όπου το έχουν επιβεβαιώσει.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr

[via]

Antonia Gouvedari

Μία ενθουσιώδης millennial δημοσιογράφος που εισήλθε στον digital κόσμο και μαγεύτηκε εξ ολοκλήρου! Τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στις σειρές και τις ταινίες και είμαι υπέρ το δέον εθισμένη στα social platforms! Μέλημα μου; Η ακριβέστερη και συνάμα πιο απλουστευμένη παρεχόμενη τεχνολογική πληροφόρηση για τα μάτια σας και μόνο!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Άμεση και εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών σε Facebook και Instagram

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη νέων λειτουργιών σε Facebook και Instagram για να καταστήσει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών του ίδιου χρήστη, αλλά και για την εύκολη ...

Meta: Συνεργατικές διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή των καταναλωτών

21 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Ενημέρωση από τη Meta Οι άνθρωποι θέλουν προσωποποιημένες, εύκολες εμπειρίες αγορών που παρέχουν χρήσιμες συστάσεις για τα τοπικά τους παντοπωλεία. Στην πραγματικότητα, το 57% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου ...

Community Chats: Ξεκινά το «πάντρεμα» των Facebook Groups με το Messenger

14 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα μέσω του CEO της, Mark Zuckerberg, ότι ξεκινά τις δοκιμές της λειτουργίας Community Chats για τα Facebook Groups μέσα από την πλατφόρμα Messenger, κάτι που πολύ απλά θα μπορούσαμε να ...

Facebook Gaming: Οριστικό κλείσιμο των εφαρμογών για Android και iOS

31 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Δεν μακροημέρευσε τελικά η απόπειρα της Meta να ανταγωνιστεί τα Twitch και YouTube, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι θα σταματήσει την λειτουργίας της εφαρμογής Facebook Gaming για συσκευές Android και ...

Προσωπικά δεδομένα: Στη Google τα περισσότερα, στην Apple τα λιγότερα

25 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Μια νέα έρευνα που πραγματοποίησε η StockApps φέρνει στο φως ενδιαφέροντα στοιχεία για την πρόσβαση που έχουν οι πέντε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στα δεδομένα των χρηστών. Η έρευνα ανέλυσε τα αιτήματα των ...

Facebook Messenger: Δοκιμές για end-to-end κρυπτογράφηση και στις προσωπικές συνομιλίες

12 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις δοκιμές του συστήματος end-to-end κρυπτογράφησης στις μεμονωμένες συνομιλίες του Facebook Messenger, μια κίνηση που έρχεται πολλά χρόνια μετά το λανσάρισμα που έγινε το 2016...

Meta: Κέρδη για τους creators και από τα videos που περιλαμβάνουν μουσική

26 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Συνεχίζονται οι κινήσεις από πλευράς Meta για να κρατά χαρούμενους τους δημιουργούς περιεχομένου. Εκτός από νέα εργαλεία που κάνουν την ζωή τους πιο εύκολη, η Meta φροντίζει να ανοίγει νέα κανάλια εσόδων και ...

Facebook Feeds: Η νέα καρτέλα στο κοινωνικό δίκτυο για χρονολογική εμφάνιση των posts

22 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη της νέας καρτέλας “Feeds” στις mobile εφαρμογές του Facebook, απ’ όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο σε χρονολογική σειρά και να επιλέγουν φίλτρα για την ...

Facebook: Δοκιμές για να έχεις έως 5 προφίλ κάτω από τον ίδιο λογαριασμό

15 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ξεκίνησε τις δοκιμές για να δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται έως 5 προφίλ στο Facebook, μια αλλαγή που αν τελικά προχωρήσει θα φέρει μια τεράστια αλλαγή στην ...

Meta: Καμία προμήθεια από τους δημιουργούς περιεχομένου έως το 2024

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Ο μοναδικός τρόπος να παραμείνεις ανταγωνιστικός στην κατηγορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να υπάρχει διαρκώς νέο περιεχόμενο που θα κρατά το ενδιαφέρον των χρηστών. Για να έχεις περιεχόμενο, θα ...

Loader
techgear_icon