up_icon
Misc

Κωτσόβολος: Χρονιά ρεκόρ και αναβαθμισμένες εμπειρίες για τους καταναλωτές με το βλέμμα στο μέλλον

27 Ιουνίου 2019 Christos Elpidis

Κωτσόβολος: Χρονιά ρεκόρ και αναβαθμισμένες εμπειρίες για τους καταναλωτές με το βλέμμα στο μέλλον

Η Κωτσόβολος παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2018–2019, στις 26 Ιουνίου 2019, στη Θεσσαλονική, συνδυάζοντας την ημέρα αυτή με τα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματός της στην περιοχή της Πυλαίας.

Το οικονομικό έτος 2018-2019 αποτελεί χρονιά ορόσημο, καθώς η Κωτσόβολος κατάφερε να σημειώσει πολλά ρεκόρ, έχοντας αγγίξει τον υψηλότερο κύκλο εργασιών στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €520 εκ., σημειώνοντας αύξηση κατά 12.5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2017-2018, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €25.2 εκ., σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 25.1%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.1 εκ., αυξημένα κατά 17.5% σε σχέση με την πρηγούμενη οικονομική χρήση. Τα ταμειακά διαθέσιμα άγγιξαν τα €95.4 εκ., καθώς επίσης οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €10.7 εκ. Η ομάδα των 2.500 εργαζομένων έχει φτάσει την εταιρεία στην κορυφή με το υψηλότερο βαθμό λειτουργικής αριστείας.

Με συνεχείς επενδύσεις στο εκτενές δίκτυο των 93 φυσικών καταστημάτων, η Κωτσόβολος προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις τόσο για τους ιδιώτες όσο και για τους επαγγελματίες δημιουργώντας μία μοναδική αγοραστική, αλλά και after sales εμπειρία. Οι ανανεωμένοι χώροι των καταστημάτων βοηθούν στην επιλογή του κατάλληλου προϊόντος για κάθε ανάγκη, εφόσον ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τις συσκευές πριν την αγορά του. Το www.kotsovolos.gr, αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο (210 2899 999) αποτελούν τα άμεσα σημεία επικοινωνίας με τον καταναλωτή, αφού μπορεί εύκολα και γρήγορα να κάνει τις αγορές του και να παραλάβει όπου επιθυμεί.

Η σύγχρονη αισθητική και ο πελατοκετρικός σχεδιάσμος χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο καταστημάτων της εταιρείας που μπορεί να συναντήσει κανείς στο ανακαινισμένο κατάστημα της Κωτσόβολος στην περιοχή της Πυλαίας. Σε ένα κατάστημα συνολικής επιφάνειας 4.034 τ.μ., οι επισκέπτες μπορούν να βρουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, αλλά και να ενημερωθούν για τις πρωτοποριακές λύσεις που κάνουν τη ζωή όλων καλύτερη.

Πλούσια οικοσυστήματα των Xiaomi, Somfy, TP Link, Bosch, Siemens και Philips που προσομοιάζουν το «έξυπνο σπίτι», παρουσιάζονται σε ένα ξεχωριστό χώρο και κάνουν την τεχνολογία προσιτή σε όλους. Στο ανακαινισμένο κατάστημα, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για νέες, αποκλειστικές συνεργασίες, όπως με τα premium brands ‘Bang & Olufsen’, για αναβαθμισμένη ποιότητα ήχου, iRobot, την κορυφαία εταιρία ρομποτικών σκουπών στον κόσμο και Franke, για κουζίνες που χαρακτηρίζονται για τον εκλεπτισμένο σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά τους.

Το κατάστημα διαθέτει μία πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα με την υπογραφή της εταιρείας Centro, με συσκευές που βοηθούν στον εργονομικό σχεδιασμό και τις πρακτικές λύσεις σε έναν χώρο, όπως η εστία - απορροφητήρας Nikola Tesla. Παράλληλα, ο χώρος του gaming περιμένει να φιλοξενήσει τους «φίλους της αδρεναλίνης» σε πραγματικές δοκιμές όλων των PCs και κονσολών, αλλά και ο χώρος με τους συντηρητές κρασιών καλεί τους οινοχόους ή όσους αγαπούν το καλό κρασί να ενημερωθούν για το βέλτιστο τρόπο συντήρησής τους με όλες τις τελευταίες προτάσεις της αγοράς.

Τέλος, οι ηλεκτρονικοί οδηγοί (widgets) προσφέρουν άμεση ενημέρωση για τα αναλώσιμα που χρειάζεται η συσκευή, είτε αφορά τις σακούλες για ηλεκτρικές σκούπες ή τα μελάνια των εκτυπωτών, αλλά και τα Ταμεία Express βοηθούν στην άμεση εξυπηρέτηση των πελατών να υλοποιήσουν τη συναλλαγή τους, χωρίς να περάσουν από το κεντρικό ταμείο.

Στο πλαίσιο της ομιλίας του κ. Γιάννη Βασιλάκου, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, δόθηκε μεγάλη έμφαση στις επόμενες κινήσεις της Κωτσόβολος και έγινε ξεκάθαρο ότι προετοιμάζονται κατάλληλα για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που θα προκύψει μετά από 3-5 χρόνια. Η στρατηγική της Κωτσόβολος κινείται στον συνδυασμό της offline με την online αγορά για την καλύτερη δυνατή προσέγγιση και εξυπηρέτηση του πελάτη από οποιοδήποτε κανάλι έρθει σε επαφή με το κατάστημα.

Γι' αυτό το λόγο, η εταιρεία θα επενδύσει ιδιαίτερα σε τεχνολογικές υποδομές, όπως είναι η νέα πλατφόρμα Commerce παγκόσμιων προδιαγραφών που θα δούμε πολύ σύντομα μέσα από το www.kotsovolos.gr, αλλά και σε νέο χώρο αποθήκευσης 17.000 τ.μ. με στόχο την όσο το δυνατόν ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Η τελευταία θα χρησιμοποιηθεί για τα επόμενα περίπου 3 χρόνια, καθότι παράλληλα θα ξεκινήσουν την κατασκευή μιας νέας αποθήκης 50.000 τ.μ. που θα στεγάσει τόσο τα εμπορεύματα και το κέντρο διανομής, όσο και το κέντρο Service της Κωτσόβολος.

Να αναφέρουμε, επίσης, ότι στο πλαίσιο των επενδύσεων για το 2019 συμπεριλαμβάνονται ανακαινίσεις 7 καταστημάτων και 3 νέα σημεία πώλησης (Νέο Ηράκλειο, Ιεράπετρα και ένα που δεν αποκαλύφθηκε).

Σε ό,τι αφορά τη νέα φιλοσοφία των καταστημάτων της αλυσίδας, με βάση αυτά που είδαμε στην Πυλαία, όλες οι συσκευές της έκθεσης βρίσκονται σε λειτουργία και μπορείς να τις δοκιμάσεις επί τόπου. Από τα "εύκολα" smartphones και ηχεία, σε πλήρεις εγκαταστάσεις για gaming και 100+ τηλεοράσεις με συνδεδεμένες ηχόμπαρες για να βλέπεις τις διαφορές στην ανάλυση, το μέγεθος και τον ήχο, μέχρι τις συσκευές για το "έξυπνο" σπίτι σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Είναι γεγονός ότι ξεφεύγει από την έννοια του "super-market" ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, δίνοντας στον υποψήφιο πελάτη μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία για να αποφασίσει αν κάτι του ταιριάζει ή όχι.

Μέσα στο κατάστημα μπορείς να περιηγηθείς μόνος σου για να δοκιμάσεις σχεδόν οτιδήποτε σε ενδιαφέρει, ωστόσο, οι μη καταρτισμένοι μπορούν να ζητήσουν τη βοήθεια των εργαζομένων. Σε ερωτήσεις σχετικά με το επίπεδο γνώσεων των εργαζομένων στα καταστήματα της Κωτσόβολος, μάθαμε ότι εκπαιδεύονται διαρκώς στις νέες τεχνολογίες για τον τομέα τους και αξιολογούνται ξεχωριστά σε πολύ τακτικά διαστήματα για να παρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη βοήθεια στον πελάτη.

Κλείνοντας, έγινε ιδιαίτερη μνεία στο τμήμα service "K Support", στο οποίο επισκευάζονται το 80% των συσκευών που φέρνουν οι πελάτες, εκτός από τις πολύ μεγάλες τηλεοράσεις και τις λευκές συσκευές. Με τελευταίας τεχνολογίας εργαλεία και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, ο Κωτσόβολος υπόσχεται επί τόπου επιδιόρθωση των περισσότερων συνηθισμένων ζημιών (π.χ. αντικατάσταση οθόνης σε smartphone) επίσημα μέσα σε 1 ώρα, αν και ανεπίσημα μας είπαν πως ο χρόνος είναι μόλις 30 λεπτά.

Christos Elpidis

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10 χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Υπηρεσίες Courier: Τι προσέχω όταν παραλαμβάνω αγορές μέσω Internet

16 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Λόγω της αυξημένης ζήτησης για ταχυδρομικές υπηρεσίες που παρατηρείται συνήθως κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και των εκπτωτικών ημέρων (Black Friday, Cyber Monday), η ΕΕΤΤ απευθύνει συστάσεις σε ...

Black Friday: Τι ψώνισαν οι καταναλωτές στην Ελλάδα το 2021

11 Νοεμβρίου 2022 Techgear Team

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία που παρουσιάζει για πρώτη φορά φέτος το omnichannel οικοσύστημα του Public Group, λίγες μέρες πριν την Black Friday 2022, σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις ...

Meta: Ανακοίνωσε την απόλυση 11.000 εργαζόμενων!

09 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Οι φήμες των προηγούμενων ημερών επιβεβαιώθηκαν πριν από λίγο, καθώς ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε επίσημα ότι η Meta θα προχωρήσει στην απόλυση 11.000 εργαζόμενων (ή περίπου το 13% του ανθρώπινου δυναμικού της)...

Digital Markets Act: Σε δοκιμαστική εφαρμογή οι νέοι κανόνες της ΕΕ για τις Big Tech εταιρείες

01 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Σε δοκιμαστική εφαρμογή τέθηκε από εχτές 1 Νοεμβρίου 2022 το περίφημο Digital Markets Act (DMA) της ΕΕ, δηλαδή το πακέτο νέων κανόνων που έχει ως στόχο να στριμώξει τις Big Tech εταιρείες (σ.σ. gatekeepers τους...

Tech and the City AUEB 2022: Κάνε εγγραφή στο μεγάλο φοιτητικό event επιχειρηματικότητας & τεχνολογίας

31 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Ο Νίκος Δρανδάκης (Flyway, ιδρυτής Beat), η Δήμητρα Κατσαφάδου (La vie en Rose), ο Δημήτρης Γλέζος (Transifex) και η Κατερίνα Πραματάρη (Uni.fund) θα είναι εδώ για να μοιραστούν την ιστορία τους, και να ...

Χρήση πειρατικού λογισμικού για περιορισμό των εξόδων σκέφτεται 1 στις 4 μεσαία επιχείρηση

25 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Kaspersky, το 24% των εταιρειών που διαθέτουν από 50 έως 999 υπαλλήλους είναι πρόθυμο να χρησιμοποιήσει πειρατικές εναλλακτικές λύσεις επιχειρηματικού λογισμικού για να ...

Mastercard: Επιβραβεύει τις ανέπαφες αγορές στα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας

24 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Η Mastercard και η Lamda Development, επεκτείνουν τη στρατηγική συνεργασία τους, προσφέροντας για ακόμα μια χρονιά τη δυνατότητα σε όλους τους κατόχους καρτών Mastercard να κερδίσουν δωροεπιταγές και ...

Το Μουντιάλ στο ANT1+ με την 6μηνη συνδρομή στα €19.99

17 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Η αντίστροφη μέτρηση για το FIFA World Cup Qatar 2022, το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη, έχει ήδη ξεκινήσει. Για πρώτη φορά στην ιδιωτική τηλεόραση και μέσω streaming, έρχεται μια ξεχωριστή ...

Google: Επιστολή προς στην ΕΕ από ανταγωνιστές για αθέμιτο ανταγωνισμό

17 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Οι περιπέτειες της Google στην Ευρώπη δεν πρόκειται να σταματήσουν ποτέ, καθώς εκτός από το κυνηγητό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, έρχονται να κάνουν την ζωή της δύσκολη και οι εταιρείες που έχουν έδρα την γηραιά ...

Wolt Drive: Η νέα υπηρεσία διανομών για eshops στην Ελλάδα

14 Οκτωβρίου 2022 Techgear Team

Η νέα υπηρεσία Wolt Drive δίνει στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα τη δυνατότητα να παραδώσουν τα προϊόντα στους καταναλωτές άμεσα, προσφέροντας έτσι μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, χωρίς να ...

Loader
techgear_icon