up_icon
Facebook Internet Social networks

Mark Zuckerberg: Αρνείται ότι βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια των χρηστών

06 Οκτωβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Mark Zuckerberg: Αρνείται ότι βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια των χρηστών

Ύστερα από τις αποκαλύψεις της Frances Haugen – πρώην product manager του Facebook – για την ηθική και τις πολιτικές της Facebook, o CEO της εταιρείας, Mark Zuckerberg αποφάσισε να απαντήσει στους ισχυρισμούς της, αναφέροντας ότι πρόκειται για παραλογισμούς και ότι δημιουργεί μια ψευδή εικόνα για το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.

Στο επίκεντρο αυτών των κατηγοριών βρίσκεται η ιδέα ότι δίνουμε προτεραιότητα στο κέρδος παρά στην ασφάλεια και την ευημερία. Αυτό δεν είναι αλήθεια, ανέφερε ο Mark Zuckerberg.

Ο CEO της εταιρείας παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με το Meaningful Social Interactions (MSI) στο News Feed, που σχεδιάστηκε για να εμφανίζει λιγότερα viral βίντεο και περισσότερο περιεχόμενο από φίλους και συγγενείς. Τόνισε ότι η εταιρεία προέβη στη συγκεκριμένη αλλαγή γιατί οι ερευνητές συνέστησαν ότι επρόκειτο για την ευημερία των χρηστών, παρόλο που γνώριζαν ότι θα αφιέρωναν λιγότερο χρόνο στην πλατφόρμα.

Ωστόσο, η Haugen περιέγραψε το MSI με εντελώς διαφορετική οπτική, λέγοντας ότι ο Zuckerberg επέλεξε να εφαρμοστεί το εν λόγω σύστημα, αντί να κάνει ουσιαστικές αλλαγές για την εξάλειψη της παραπληροφόρησης και του προσβλητικού περιεχομένου. Ενώ επεσήμανε ότι δόθηκαν πολλές επιλογές στον CEO της Facebook για να επιλυθεί πλήρως το ζήτημα της παραπληροφόρησης και του προσβλητικού περιεχομένου, αλλά εκείνος απέφυγε να τις επιλέξει.

Η Haugen ισχυρίστηκε ότι το Facebook επέτρεπε διχαστικό περιεχόμενο, επειδή είναι «ευκολότερο να δημιουργήσεις τον θυμό από ό, τι άλλα συναισθήματα». Ο Zuckerberg το σχολίασε στην ανάρτησή του, χαρακτηρίζοντάς το «υπερβολικά παράλογο». Το Facebook κερδίζει χρήματα από διαφημίσεις και οι διαφημιστές προφανώς λένε στην εταιρεία ότι δεν θέλουν τις διαφημίσεις τους δίπλα σε επιβλαβές ή θυμωμένο περιεχόμενο, ανέφερε ο Mark.

Επιπλέον, ο Zuckerberg ξεκαθάρισε ότι η έρευνα που σημείωνε ότι το Instagram επηρεάζει τους νέους δεν χαρακτηρίστηκε σωστά. Υπερασπίστηκε την πλατφόρμα, γράφοντας ότι πολλοί έφηβοι που άκουσε η εταιρεία «πιστεύουν ότι η χρήση του Instagram τους βοηθά, όταν αντιμετωπίζουν δύσκολες στιγμές και τα προβλήματα της εφηβείας».

Πιο συγκεκριμένα, ο CEO της Facebook, Mark Zuckerberg είπε:

Εάν θέλαμε να αγνοήσουμε την έρευνα, γιατί δημιουργήσαμε ένα κορυφαίο ερευνητικό πρόγραμμα για να κατανοήσουμε πρώτα αυτά τα σημαντικά ζητήματα; Αν δεν ενδιαφερόμασταν για την καταπολέμηση του επιβλαβούς περιεχομένου, τότε γιατί να είχαμε τόσους πολλούς εργαζόμενους να δουλεύουν μόνο σε αυτόν τον κλάδο;
Αν θέλαμε να κρύψουμε τα αποτελέσματά της έρευνας, γιατί δημιουργήσαμε ένα κορυφαίο πρότυπο για τη διαφάνεια και την αναφορά όλων αυτών που κάνουμε; Και αν τα κοινωνικά μέσα ήταν υπεύθυνα για την πόλωση της κοινωνίας όπως ισχυρίζονται κάποιοι, τότε γιατί βλέπουμε την πόλωση να αυξάνεται στις ΗΠΑ ενώ παραμένει σταθερή ή μειώνεται σε πολλές χώρες με εξίσου μεγάλη χρήση των κοινωνικών μέσων σε όλο τον κόσμο;

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.

[via]

Antonia Gouvedari

Μία ενθουσιώδης millennial δημοσιογράφος που εισήλθε στον digital κόσμο και μαγεύτηκε εξ ολοκλήρου! Τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στις σειρές και τις ταινίες και είμαι υπέρ το δέον εθισμένη στα social platforms! Μέλημα μου; Η ακριβέστερη και συνάμα πιο απλουστευμένη παρεχόμενη τεχνολογική πληροφόρηση για τα μάτια σας και μόνο!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Facebook: 1 στους 4 ανθρώπους στον κόσμο το επισκέπτεται καθημερινά

01 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Πολλά έχουν ειπωθεί για τη Meta τα τελευταία χρόνια και το νεανικό κοινό που εγκαταλείπει το Facebook, αλλά τα νούμερα δείχνουν πως η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει σχεδόν το 1/4 του παγκόσμιου πληθυσμού να ...

Επισημοποιήθηκε το μπλοκάρισμα Facebook και Instagram στη Ρωσία

22 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της Ρωσίας να μπλοκάρει τα Facebook και Instagram επικυρώθηκε πλέον και από δικαστήριο της Μόσχας, το οποίο έκρινε πως οι δύο υπηρεσίες της Meta προωθούν «εξτρεμιστικό περιεχόμενο». Παρόλα αυτά, το ...

Facebook Protect: Αν δεν το ενεργοποίησες μπορεί να κλειδωθείς έξω από τον λογαριασμό σου

18 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Πιθανότατα θα λάβατε και εσείς τις προηγούμενες ημέρες μια περίεργη ενημέρωση από το Facebook που σας ειδοποιούσε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία Facebook Protect για τον λογαριασμό σας μέχρι τις 17 Μαρτίου ...

Facebook Groups: Νέα εργαλεία για μείωση της παραπληροφόρησης και όχι μόνο

10 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα το παγκόσμιο λανσάρισμα νέων λειτουργιών για τους διαχειριστές των Facebook Groups, οι οποίες θα τους δώσουν τη δυνατότητα να ελέγχουν καλύτερα τις κοινότητές τους, να διαχειρίζονται ...

Reels: Διαθέσιμα και στην πλατφόρμα του Facebook από σήμερα

23 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Η Meta επεκτείνει από σήμερα τη διαθεσιμότητα του Facebook Reels για iOS και Android σε περισσότερες από 150 χώρες στον κόσμο. Παρουσιάζουμε επίσης, καλύτερους τρόπους ώστε να βοηθήσουμε τους ...

Facebook: Τέλος το News Feed, στο εξής σκέτο Feed

15 Φεβρουαρίου 2022 Christos Elpidis

Στα πρώτα χρόνια του Facebook οι χρήστες έγραφαν ο ένας στον τοίχο του άλλου, ωστόσο, κάπου στο 2007 το κοινωνικό δίκτυο απέκτησε το περίφημο News Feed απ’ όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να παρακολουθεί οτιδήποτε ...

Meta: Εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει τα Facebook και Instagram στην Ευρώπη [Update]

07 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Ο Μάρκ Ζούκερμπεργκ και η Meta φαίνεται πως εξετάζουν το ενδεχόμενο να κλείσουν το Facebook και το Instagram στην Ευρώπη, εάν η Meta δεν καταφέρει να επεξεργαστεί δεδομένα Ευρωπαίων σε διακομιστές των ΗΠΑ. Τι ...

Facebook: Για πρώτη φορά μείωση χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο

03 Φεβρουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

H Meta δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα της για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αποκαλύπτοντας ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της τεχνολογικής εταιρείας οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες στην πλατφόρμα του ...

Facebook Messenger: Κρυπτογράφηση end-to-end και νέες λειτουργίες

28 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Η Meta έχει προσθέσει την end-to-end κρυπτογράφηση (Ε2ΕΕ) στην messaging πλατφόρμα Messenger από το 2016 ως προαιρετική δυνατότητα και είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες, εάν θέλουν να κρυπτογραφούνται τα ...

Meta: Θέλει να φέρει τα NFTs σε Facebook και Instagram

21 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Σύμφωνα με το Financial Times, η Meta επιχειρεί να βρει τρόπους για να εμφανίζει και να πουλάει NFTs στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram. Η ομάδα ανάπτυξης του Instagram δοκιμάζει τρόπους προβολής ...

Loader
techgear_icon