Netflix: Λιγότεροι από το 1% των συνδρομητών παίζουν τα games της πλατφόρμας

Η Netflix προσπαθεί με κάθε τρόπο να κρατήσει τους συνδρομητές απασχολημένους και πιστούς στην streaming υπηρεσία της και ένας από τους τρόπους που θεωρεί ότι θα της δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι τα παιχνίδια. Από πέρυσι το Νοέμβριο ξεκίνησε σιγά σιγά να προσθέτει casual games στην πλατφόρμα της, τα οποία μπορείς να κατεβάσεις και να παίξεις εντελώς δωρεάν μέσω της συνδρομής σου χωρίς διαφημίσεις και in-app συναλλαγές, ενώ σταδιακά προχωρά και σε εξαγορές gaming studios για να αναπτύξει δικούς της τίτλους.

Παρά το «τζάμπα» του πράγματος, τα παιχνίδια του Netflix δεν φαίνεται να έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών. Όπως αναφέρει το δίκτυο CNBC επικαλούμενο ανάλυση του Apptopia, τα downloads που προέκυψαν μέσα από την πλατφόρμα του Netflix είναι μόλις 23.3 εκατ., και παίζουν καθημερινά μόλις 1.7. εκατ. χρήστες παγκοσμίως. Ο αριθμός αυτός μεταφράζεται σε λιγότερο από 1% των συνολικών ενεργών συνδρομητών του Netflix, που φτάνουν περίπου τα 221 εκατομμύρια.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 30 παιχνίδια στην ενότητα Netflix Games και η εταιρεία ευελπιστεί ότι θα διπλασιάσει τον αριθμό τους μέχρι το τέλος του έτους. Παράλληλα έχει εξαγοράσει τις Next Games, Night School Studio και Boss Fight Entertainment για να αναπτύξει δικά της παιχνίδια, αλλά δεν έχει αποκαλύψει μέχρι στιγμής το συνολικό ποσό της επένδυσης της στο gaming.

Με δεδομένο ότι πραγματοποιεί συνεχώς περικοπές και ακυρώνει μαζικά projects για να επαναφέρει την ισορροπία στα οικονομικά της, δεν θα μας προκαλούσε εντύπωση αν το ΔΣ αποφάσιζε να ακυρώσει πλήρως τον εγχείρημα gaming μετά και τα τόσο φτωχά αποτελέσματα αυτών των πρώτων μηνών.

[via]

Loading