OTE TV GO: Το OTE TV επίσημα σε Android, iPhone και iPad

OTE_TV_Go-iPhone

Πριν από λίγες ημέρες σας μεταφέραμε τις πρώτες πληροφορίες που αφορούσαν αναλυτικούς όρους χρήσης της υπηρεσίας OTE TV Go. Από σήμερα η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο κοινό ενώ παράλληλα έχουν κυκλοφορήσει και οι σχετικές εφαρμογές στο App Store και στο Google Play store.

Ας δούμε αναλυτικά τις πληροφορίες για την νέα αυτή υπηρεσία, μέσα από το επίσημο FAQ του OTE:

1.    Τι παρέχει o OTE TV GO;

Η υπηρεσία OTE TV GO προσφέρεται ως πρόσθετη υπηρεσία στην υπηρεσία OTE TV. Παρέχεται τόσο σε συνδρομητές OTE TV Μέσω Δορυφόρου όσο και σε συνδρομητές OTE TV μέσω Eυρυζωνικής σύνδεσης με τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες.

Στο OTE TV GO, έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε επιλεγμένο περιεχόμενο της υπηρεσίας OTE TV, στο κινητό ή στο tablet σας.

Συγκεκριμένα θα έχετε τη δυνατότητα:

  • Να βλέπετε επιλεγμένα κανάλια από το πακέτο OTE TV που διαθέτετε
  • Να βλέπετε σε επανάληψη επιλεγμένα παρελθοντικά προγράμματα, με την υπηρεσία Replay TV. Συγκεκριμένα, παρέχονται επιλεγμένα προγράμματα των τελευταίων 48ωρών από τα μεγάλα ελεύθερα ελληνικά κανάλια και τα κανάλια OTE Sport
  • Δυνατότητα να κάνετε rewind και pause στο ζωντανό πρόγραμμα επιλεγμένων προγραμμάτων (εφόσον εμφανίζεται το σχετικό εικονίδιο pause στην οθόνη)
  • Δυνατότητα ενοικίασης ταινιών στην υπηρεσία OTE Cinema On Demand. H ενοικίαση ταινιών μέσω συσκευών Apple δεν είναι δυνατή.  Ωστόσο, μπορείτε να δείτε τις ταινίες που έχετε νοικιάσει από άλλου τύπου συσκευή
  • Να μοιράζεστε το περιεχόμενο μεταξύ των συσκευών σας (να ξεκινήσετε να βλέπετε μια ταινία και να συνεχίσετε να τη βλέπετε από μια άλλη)
  • Να φτιάξετε λίστες αγαπημένων προγραμμάτων
  • Να θέσετε υπενθυμίσεις
  • Να ενημερωθείτε για «Νέα και Διαγωνισμούς» και να δείτε «Προτάσεις» από το πρόγραμμα της υπηρεσίας
  • Να δείτε ανά πάσα στιγμή το πρόγραμμα των καναλιών της βασικής σας υπηρεσίας OTE TV και να ορίσετε υπενθύμιση στη φορητή συσκευή σας, ώστε να μη χάνετε κανένα πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει
  • Να μοιραστείτε τι παρακολουθείτε στην υπηρεσία OTE TV GO, με τους φίλους σας στο Facebook και στο Twitter

2.   Σε ορισμένα κανάλια όταν επιλέγω κάποιο πρόγραμμα βγάζει το μήνυμα: “Αυτό το πρόγραμμα δεν είναι διαθέσιμο στο OTE TV GO”, γιατί;

Kάποια από τα διαθέσιμα κανάλια στο OTE TV GO ή πάροχοι περιεχομένου δεν παρέχουν το δικαίωμα διάθεσης σε κινητό και tablet για κάποια προγράμματά τους.  Ωστόσο, όλα αυτά τα προγράμματα είναι διαθέσιμα σε live ροή στην βασική σας υπηρεσία OTE TV.

3.    Πως μπορώ να ενεργοποιήσω το OTE TV GO;

Η υπηρεσία ΟΤΕ TV GO παρέχεται δοκιμαστικά σε περιορισμένο αριθμό χρηστών χωρίς χρέωση.

Θα πρέπει να είστε πελάτης OTE TV (Μέσω Δορυφόρου ή Μέσω Ευρυζωνικής Σύνδεσης) και να έχετε μια OTE ADSL/VDSL σύνδεση ή/και κινητό COSMOTE (δεν είναι συμβατά τα προγράμματα COSMOTE Μηδενικό Πάγιο και COSMOTE Internet On The Go με κάρτα).

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία στο MY OTE, εφόσον έχετε λογαριασμό ΜΥ ΟΤE. Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφτείτε ένα OTESHOP ή Κατάστημα Γερμανός ή να καλέσετε στο 13888.

Όταν η υπηρεσία ενεργοποιηθεί θα λάβετε μέσω SMS τους κωδικούς σύνδεσης (Όνομα Σύνδεσης και Κωδικό PIN).

4.    Τι προσβάσεις Internet απαιτούνται;

Για χρήση/θέαση περιεχομένου της  υπηρεσίας απαιτείται σύνδεση Internet:

  • Μέσω  σταθερής OTE ADSL/VDSL σύνδεσης (η σύνδεση που έχετε δηλώσει  κατά την ενεργοποίηση)
  • Μέσω κινητής 3G/4G, στο κινητό COSMOTE που δηλώσατε κατά την ενεργοποίηση  (δεν είναι συμβατά τα προγράμματα COSMOTE Μηδενικό Πάγιο και COSMOTE Internet On The Go με κάρτα)

Για την πρόσβαση μέσω 3G/4G σας θα πρέπει να προμηθευτείτε ένα ειδικό add on data πακέτο από την COSMOTE

  • Επιπλέον, αν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία από συσκευή με την COSMOTE κάρτα SIM σας, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μέσα από οποιοδήποτε ελεύθερο διαθέσιμο Wifi στην εμβέλεια της συσκευής σας, εφόσον

α.  η συσκευή/σύνδεση σας έχει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων SMS και

β. αποδεχτείτε να αποστείλετε το σχετικό SMS (χωρίς χρέωση) που απαιτεί η εφαρμογή για να επιτρέψει την πρόσβαση από μη συσχετισμένο με την υπηρεσία σας δίκτυο.

5.    Πως βρίσκω την εφαρμογή/συνδέομαι στην υπηρεσία;

Θα πρέπει να εγκαταστήσετε στη συσκευή σας την εφαρμογή (application) OTE TV GO από το App Store ή το Google Play store ανάλογα με τη συσκευή σας.

Υπάρχει διαφορετική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και tablet/iPad.

Στην εφαρμογή για Tablet/iIPAD, υπάρχει η σχετική ένδειξη OTE TV GO (για Tablet)  στο Google Play store ή OTE TV GO (για iPad) στο App Store.

Αφού εγκαταστήσετε την εφαρμογή, θα πρέπει να συνδεθείτε (login) με τους κωδικούς  που σας δόθηκαν με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

6.    Πόσο κοστίζει η υπηρεσία OTE TV GO;

Η υπηρεσία παρέχεται πιλοτικά σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, χωρίς χρέωση. Ωστόσο, αν επιλέξετε να νοικιάσετε μια ταινία στον κατάλογο OTE Cinema On Demand, η χρέωση θα γίνει στο λογαριασμό OTE TV σας.

Η δήλωση/συσχέτιση σύνδεσης COSMOTE  παρέχεται δωρεάν, ωστόσο για τη χρήση μέσω 3G/4G απαιτείται η αγορά ενός add on πακέτου, που παρέχει data αποκλειστικά για χρήση της υπηρεσίας OTE TV GO.

7.    Τι δίνει το COSMOTE πακέτο για χρήση OTE TV GO και πόσο κοστίζει;

Το πακέτο δίνει 2GB στην τιμή προσφοράς των 7€, με ισχύ 31 ημέρες. Μετά τις 31 ημέρες θα απαιτείται ενεργοποίηση ενός νέου πακέτου.

Εφόσον, καταναλώσετε αυτά τα GB  ή εφόσον παρέλθει η διάρκεια των 31  ημερών η προβολή περιεχομένου στην υπηρεσία δεν θα είναι δυνατή μέχρι να αγοράσετε ένα νέο πακέτο.

8.    Πως και πότε μπορώ να ενεργοποιήσω το COSMOTE πακέτο για OTE TV GO;

Αφού ενεργοποιήσετε την υπηρεσία OTE TV GO στον ΟΤΕ, μπορείτε να ενεργοποιήσετε το OTE TV GO add on της COSMOTE με SMS. Στείλτε τη λέξη GO στο:

  • 1330 για την Καρτοκινητή, το ΚαρτοΣυμβόλαιο και το Business Cost Control
  • 1333 για το Οικιακό και Εταιρικό Συμβόλαιο

Επίσης, για την Καρτοκινητή και το ΚαρτοΣυμβόλαιο το πακέτο θα είναι διαθέσιμο για αγορά και μέσω του IVR 1330 & 1314 αντίστοιχα

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το cosmote.gr

9.    Πόση ώρα τηλεθέασης ισοδυναμούν στα 2GB;

Οι ώρες που μπορείτε να δείτε με το πακέτο εξαρτώνται από την ποιότητα του video που παρακολουθείτε.

Τα 2GB αντιστοιχούν σε περίπου 2 ώρες και 28 λεπτά (148 λεπτά) στο υψηλότερο προφίλ της Standard definition ανάλυσης ή 1 ώρα και 38 λεπτά (98 λεπτά) στo υψηλότερο προφίλ της High Definition ανάλυσης.

10.  Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω data (MB) από το πακέτο μου;

Κατά την διάρκεια του πιλοτικού η θέαση μέσω 3G/4G είναι δυνατή μόνο με την αγορά του συγκεκριμένου COSMOTE πακέτου για OTE TV GO. Σύντομα, ωστόσο θα μπορείτε να κάνετε χρήση και των MB του πακέτου σας.

11.  Μέχρι πότε ισχύει το πιλοτικό;

Η εμπορική πιλοτική διάθεση ισχύει έως 30/12/2015. Μετά τη λήξη της πιλοτικής διάθεσης θα διατηρήσετε για πάντα δωρεάν την υπηρεσία για χρήση από την OTE ADSL/VDSL σύνδεσή σας.

12.  Θα ενημερωθώ για την κατανάλωση των δεδομένων μου μέσω 3G/4G;

Ναι, η Cosmote σας ενημερώνει με σχετικό (ξεχωριστό) μήνυμα στην κατανάλωση του 80% και 100% των δεδομένων που αφορούν στη χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, καθώς και για την επόμενη ανανέωση.

13.  Από ποιές συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία OTE TV GO;

Έχετε τη δυνατότητα να συσχετίσετε έως δυο συσκευές στο λογαριασμό σας. H συσχέτιση πραγματοποιείται αυτόματα κατά την πρώτη σύνδεση σας, από τη συσκευή, με τους  κωδικούς σας.

Για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας ελέγξτε ότι το κινητό ή το tablet σας ικανοποιεί τις υποχρεωτικά τις παρακάτω προδιαγραφές:

iOS

  • iOS 7.x , 8.x
  • iPad 2 ή νεώτερο
  • iPad mini ή νεώτερο

Android

  • Android Phone: 4. x
  • Android Tablet: 4.x

Ανάλυση οθόνης

  • Android Phone:  800*480 854*480 ή μεγαλύτερη
  • Android Tablet : 1280×800  ή μεγαλύτερη

Για λόγους προστασίας των δικαιωμάτων περιεχομένου δεν είναι δυνατή η παρακολούθηση κάποιου προγράμματος σε συσκευές που έχουν γίνει root ή jailbreak.

Οι υποστηριζόμενες συσκευές στα πλαίσια της Εμπορικής Πιλοτικής διάθεσης είναι οι εξής:

  • iPhone 4, iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5s, iPhone 6
  • Samsung Galaxy S4 [I9500]
  • E960 Samsung Galaxy Core [I8262]
  • Samsung Galaxy S4 mini [I9190]
  • LG Nexus 4
  • iPad 2 2011 (cellular), iPad mini (cellular), iPad Air (cellular)
  • Asus Google Nexus 7 4G [2013]
  • Samsung Galaxy Tab 3 3G [8.0″]
  • Samsung Galaxy Tab 4 LTE [10.1″]
  • Samsung Galaxy Note 3

14.  Μπορώ να αλλάξω συσκευή που χρησιμοποιώ την υπηρεσία;

Μπορείτε να πραγματοποιείτε μια αλλαγή συσκευής κάθε τριάντα (30) ημέρες.

Για να γίνει η αλλαγή αρκεί να συνδεθεί ο διαχειριστής (αρχικός Χρήστης) με τους κωδικούς του στη νέα συσκευή και κατόπιν να επιλέξει αυτή που επιθυμεί να αντικαταστήσει.

Εγκαταστήστε την εφαρμογή στην καινούρια συσκευή απευθείας από το App ή το Google Play store. Μην πραγματοποιήσετε μεταφορά του application που έχετε εγκαταστήσει σε άλλη συσκευή, π.χ. από τα itunes) γιατί η χρήση της υπηρεσία και συγκεκριμένα η προβολή περιεχομένου δεν θα είναι δυνατή.

15.  Μπορώ να αλλάξω το κινητό ή την XDSL πρόσβαση που δήλωσα για χρήση της υπηρεσίας;

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία πρόσβασής σας (σύνδεση ΟΤΕ ADSL/VDSL ή και κινητό Cosmote) στο ΜΥ ΟΤΕ . Στην ενότητα ΜΥ TV μπορείτε να αλλάξετε τις προσβάσεις σας στο μενού «Διαχείριση» OTE TV GO.

16.  Εγκατάσταση εφαρμογής και updates

Για τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας θα πρέπει να φροντίζετε  ώστε να έχετε πάντα εγκατεστημένη την τελευταία έκδοση της εφαρμογής στο κινητό ή/και στο tablet σας. Εάν υπάρχει καινούρια έκδοση θα σας ζητηθεί να την εγκαταστήσετε για την πρόσβαση στην εφαρμογή.

Μην πραγματοποιήσετε μεταφορά του application που έχετε εγκαταστήσει σε άλλη συσκευή, π.χ. από τα itunes) γιατί η χρήση της υπηρεσία και συγκεκριμένα η προβολή περιεχομένου δεν θα είναι δυνατή.

17.  Πως μπορώ να αλλάξω το PIN μου ή το όνομα σύνδεσής μου;

Μπορείτε να αλλάξετε το PIN ή το Όνομα Σύνδεσής σας από το μενού «Λογαριασμός Χρήστη».  Ανοίξτε τη «Διαχείριση Χρηστών» και επιλέξτε το λογαριασμό σας.

Επιπλέον, σας δίνεται η δυνατότητα να αλλάξετε το όνομα σύνδεσης κατά την πρώτη σύνδεση από μια συσκευή.

18.  Τι θα συμβεί αν βάλω επανειλημμένα λάθος τους κωδικούς μου στην εφαρμογή;

Σας δίνονται πέντε (5) προσπάθειες να εισάγετε σωστά τους κωδικούς σας. Στη συνέχεια ο λογαριασμός σας κλειδώνει για δεκαπέντε (15) λεπτά, όπου μπορείτε να ξαναπροσπαθήσετε.

Αν δεν θυμάστε τους κωδικούς σας –Όνομα Σύνδεσης και PIN- μπορείτε να τους ανακτήσετε στο My OTE στην ενότητα My TV, εφόσον έχετε ή δημιουργήσετε λογαριασμό My OTE. Απλά, επιλέξτε «Ανάκτηση κωδικών» στην οθόνη Σύνδεσης (Login) της εφαρμογής. Διαφορετικά, καλέστε την τεχνική υποστήριξη 13888.

Η παραπάνω αλλαγή είναι δυνατή για το διαχειριστή (αρχικό Χρήστη) της υπηρεσίας. Εάν κάποιος άλλος Χρήστης που δημιουργήσατε στο λογαριασμό σας ξεχάσει τους κωδικούς του, ως Διαχειριστής μπορείτε να αλλάξετε τους κωδικούς του στο Μενού Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών, αφού συνδεθείτε με τους κωδικούς σας.

Συνίσταται ωστόσο, να δημιουργήσετε λογαριασμό ΜΥ ΟΤΕ για να μπορείτε να διαχειρίζεστε εύκολα τόσο την υπηρεσία OTE TV GO όσο και την υπηρεσία OTE TV.

Μπορείτε νε επιλέξετε αυτόματη σύνδεση για να μην χρειάζεται να εισάγετε τους κωδικούς σας κάθε φορά που εισέρχεστε στην εφαρμογή.

19.  Μπορώ να βλέπω και από τις δυο συσκευές ταυτόχρονα;

Όχι, μπορείτε να εγκαταστήσετε την υπηρεσία σε έως δύο συσκευές, αλλά μπορείτε να βλέπετε κάποιο πρόγραμμα μόνο από μια συσκευή κάθε φορά. Μπορείτε να ανοίξετε την υπηρεσία, να πλοηγηθείτε στα μενού, αλλά δεν μπορείτε να συντονιστείτε σε κάποιο κανάλι ή να δείτε μια ταινία ταυτόχρονα.

20.  Σταμάτησα την προβολή στη μια συσκευή μου αλλά συνεχίζω να λαμβάνω μήνυμα στην δεύτερη συσκευή ότι έχω υπερβεί το όριο επιτρεπόμενων προβολών. Γιατί;

Χρειάζονται το πολύ πέντε (5) λεπτά από τη στιγμή που θα πραγματοποιήσετε έξοδο από τον player σε μια συσκευή μέχρι να επιτραπεί η προβολή σε κάποια άλλη συσκευή. Εάν περάσει αυτός ο χρόνος και το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε τερματίστε την εφαρμογή και από τις δύο συσκευές και ξανασυνδεθείτε.

21.  Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία στο εξωτερικό;

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα. Εάν βρίσκεστε στο εξωτερικό, μπορείτε να ανοίξετε την εφαρμογή αλλά δεν μπορείτε να συντονιστείτε σε κάποιο κανάλι ή να δείτε κάποια ταινία.

22.  Τι γλώσσες υποστηρίζει η εφαρμογή;

Ελληνικά και Αγγλικά. Η αλλαγή γλώσσας γίνεται από το μενού «Ρυθμίσεις».

23.  Επηρεάζεται καθόλου η βασική μου υπηρεσία από την υπηρεσία OTE TV GO;

Όχι, δεν επηρεάζεται. Μπορείτε να παρακολουθείτε ταυτόχρονα και από τις δυο υπηρεσίες (στη φορητή σας συσκευή και στην τηλεόρασή σας) προγράμματα ίδια ή διαφορετικά.

24.  Στον player της υπηρεσίας εμφανίζονται διάφορες επιλογές ποιότητας, τι σημαίνει αυτό;

Η υπηρεσία παρέχεται μέσω «adaptive streaming». Κατά τη διαδικασία συντονισμού σας σε κάποιο κανάλι, σας προσφέρεται η καλύτερη δυνατή ποιότητα βάσει των δυνατοτήτων της σύνδεσής σας στο Internet τη δεδομένη στιγμή. Εάν επιθυμείτε μπορείτε να αλλάξετε την ποιότητα π.χ. σε κάποια χαμηλότερη για να μειώσετε την κατανάλωση δεδομένων.

25.  Όταν παρακολουθώ ένα ζωντανό πρόγραμμα στον OTE TV GO βλέπω ότι υπάρχει διαφορά φάσης με την τηλεόρασή μου ή με άλλες συσκευές άλλων χρηστών, γιατί;

Η προβολή ζωντανού προγράμματος δεν γίνεται σε πραγματικό χρόνο σε υπηρεσίες τέτοιου τύπου. Υπάρχει καθυστέρηση <1 λεπτού που οφείλεται στον τρόπο μετάδοσης του σήματος για OTT (Over the Top) υπηρεσίες.

26.  Δεν μπορώ να νοικιάσω ταινίες μέσω Apple συσκευών. Γιατί;

Η ενοικίαση ταινιών δεν υποστηρίζεται μέσω των συσκευών Apple. Ωστόσο, αν έχετε νοικιάσει μια ταινία από άλλου τύπου συσκευή θα μπορέσετε να τη δείτε και στην Apple συσκευή σας. Θα εμφανιστεί η σχετική επιλογή «Προβολή» στις πληροφορίες της ταινίας. Επιπλέον, εφόσον έχετε δει μέρος της ταινίας, θα μπορέσετε να τη βρείτε και στο μενού: Λογαριασμός Χρήστη/Τα On Demand μου/Σελιδοδείκτες.

27.  Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τη συσκευή μου για να δω κάποιο πρόγραμμα εκτός σπιτιού;

Η συσκευή σας (κινητό ή tablet/iPad) θα πρέπει να έχει την COSMOTE Κάρτα SIM που έχετε δηλώσει μπορείτε α. να χρησιμοποιήσετε το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το ειδικό  «COSMOTE πακέτο για OTE TV GO».

Επιπλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε WIFI βρείτε διαθέσιμο, εφόσον η  συσκευή και η σύνδεσή σας μπορεί να στείλει SMS (π.χ. η συσκευή σας δεν είναι σε flight mode). Σημειώνεται ότι από το IPAD δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής SMS.

28.  Το iPad μου έχει κάρτα SIM αλλά δεν μπορώ να δω μέσω άλλου WIFI, γιατί;

Οι συσκευές iPad δεν αποστέλλουν SMS. To SMS είναι απαραίτητο για την αναγνώριση της Cosmote σύνδεσής που έχετε δηλώσει, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία από όποιο WIFΙ δίκτυο επιθυμείτε.

29.  Θέλω να δώσω τη συσκευή στο παιδί μου. Πως μπορώ να του επιτρέψω να δει συγκεκριμένο περιεχόμενο;

Μπορείτε να φτιάξετε μέσα από το μενού Λογαριασμός Χρήστη/Διαχείριση Χρηστών, ένα διαφορετικό προφίλ για το παιδί σας, όπου ορίζετε τους κωδικούς του, το επίπεδο γονικού ελέγχου, τη δυνατότητα να νοικιάζει ή όχι ταινίες και μέχρι ποιο ποσό μηνιαίως. Επιπλέον, μπορείτε να κλειδώσετε συγκεκριμένα κανάλια ή καταλόγους Cinema On Demand.

Στη συνέχεια το παιδί σας μπορεί να συνδεθεί απευθείας με τους κωδικούς που του δημιουργήσατε – Όνομα Σύνδεσης και PIN.

30.  Η επιλογή εγγραφής δεν είναι διαθέσιμη. Γιατί;

Η επιλογή εγγραφής, αφορά στη δυνατότητα ορισμού εγγραφής στον αποκωδικοποιητή σας απομακρυσμένα και θα είναι διαθέσιμη μελλοντικά.

31.  Εάν διακοπεί η σύνδεσή μου OTE TV λόγω οφειλής, θα μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσίαOTE TV GO;

Θα μπορείτε να πλοηγηθείτε στην εφαρμογή αλλά δεν θα μπορείτε να συντονιστείτε σε κάποιο κανάλι ή να δείτε κάποια ταινία στο OTE Cinema On Demand.

32.  Σε περίπτωση που ξεχάσω να πληρώσω τον COSMOTE λογαριασμό μου και διακοπεί προσωρινά η σύνδεσή μου θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία OTE TV GO;

Εάν έχετε δηλώσει και σταθερή πρόσβαση OTE ADSL/VDSL , θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία μέσω αυτής της σύνδεσης.

33.  Που αναφέρω προβλήματα ή να κάνω σχόλια για την υπηρεσία;

Για τεχνική υποστήριξη καλέστε στο 13888 (επιλογή 3 στο φωνητικό μενού).

Για προβλήματα ενεργοποίησης (π.χ. δεν λάβατε μήνυμα SMS επιτυχούς ενεργοποίησης με τους κωδικούς σας) παρακαλούμε απευθυνθείτε στο σημείο πώλησης που καταθέσατε την αίτηση.

Εάν θέλετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο για την υπηρεσία μπορείτε να επιλέξετε «Επικοινωνήστε μαζί μας» μέσα από την εφαρμογή στο μενού Ρυθμίσεις.

Για προβλήματα/ερωτήσεις σχετικά με το πακέτο δεδομένων της Cosmote καλέστε στην εξυπηρέτηση πελατών Cosmote.

34.  Θα βγάλετε την υπηρεσία για PC/Laptop;

H υπηρεσία θα διατεθεί για PC/Laptop εντός των επόμενων μηνών.

Loading