up_icon
Meta Facebook Social networks

Reels: Διαθέσιμα και στην πλατφόρμα του Facebook από σήμερα

23 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Reels: Διαθέσιμα και στην πλατφόρμα του Facebook από σήμερα

Η Meta επεκτείνει από σήμερα τη διαθεσιμότητα του Facebook Reels για iOS και Android σε περισσότερες από 150 χώρες στον κόσμο. Παρουσιάζουμε επίσης, καλύτερους τρόπους ώστε να βοηθήσουμε τους δημιουργούς περιεχομένου να βγάλουν χρήματα, νέα εργαλεία δημιουργίας και περισσότερα μέρη για παρακολούθηση και δημιουργία Facebook Reels.

Η Ταχύτερα Αναπτυσσόμενη Μορφή Περιεχομένου μας.

Το βίντεο σήμερα αντιστοιχεί σχεδόν στο μισό χρόνο που ξοδεύουν οι άνθρωποι στο Facebook & το Instagram, και το Reels είναι μακράν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου μας. Στόχος μας είναι να κάνουμε το Facebook Reels τον καλύτερο τρόπο για τους δημιουργούς να ανακαλυφθούν, να έρθουν σε επαφή με το κοινό τους και να κερδίσουν χρήματα.

Από το λανσάρισμα του Facebook Reels στις ΗΠΑ, έχουμε δει δημιουργούς όπως τον Kurt Tocci (και τη γάτα του, Zeus)να μοιράζονται πρωτότυπα κωμικά σκετς, τον συγγραφέα Andrea Gibson να κάνει αναγνώσεις των δημοσιευμένων ποιημάτων του, το Αμερικανό-νιγηριανό ζευγάρι Ling and Lamb να δοκιμάζει νέα φαγητά και τη δημιουργό Niana Guerrero να δοκιμάζει trendy χορούς όπως το #ZooChallenge.

Περισσότεροι Τρόποι να Κερδίσουμε Χρήματα από το Facebook Reels

Δημιουργούμε μια πληθώρα ευκαιριών ώστε οι δημιουργοί μας να κερδίσουν χρήματα από τα βίντεο τους. Το πρόγραμμα Reels Play bonus είναι μέρος της επένδυσης μας ύψους 1ος δισεκατομμυρίου για τους δημιουργούς, το οποίο πληρώνει δημιουργούς που πληρούν τα κριτήρια έως $35.000 το μήνα με βάση τις θεάσεις των βίντεο. Αυτά τα προγράμματα έχουν βοηθήσει δημιουργούς όπως ο Jason the Great να χρηματοδοτήσουν τη δημιουργία των βίντεο τους και να καταλάβουν το είδος του περιεχομένου που δουλεύει στο Facebook.

Στους επόμενους μήνες, θα επεκτείνουμε το πρόγραμμα bonus σε περισσότερες χώρες, ώστε να ανταμειφθούν περισσότεροι δημιουργοί για τα βίντεο που έφτιαξαν και αγαπήθηκαν από την κοινότητά τους.

Χτίζοντας στη μεγάλη μας εμπειρία στο να βοηθούμε δημιουργούς να κερδίσουν ένα ικανοποιητικό εισόδημα από προϊόντα δημιουργίας εσόδων όπως διαφημίσεις in-streams και Stars, καθώς και από απευθείας δημιουργία εσόδων από το Facebook Reels μέσω μερίδιο εσόδων από διαφημίσεις και υποστήριξη από θαυμαστές. Επεκτείνουμε τις δοκιμές των διαφημίσεων του Facebook Reels σε όλους τους δημιουργούς στις ΗΠΑ, στον Καναδά και το Μεξικό, και σε περισσότερες χώρες τις επόμενες εβδομάδες. Ξεκινάμε με δυο διαφορετικά formats: διαφημιστικά banners που εμφανίζονται σαν ένα ημιδιάφανο κάλυμμα στο κάτω μέρος των Facebook Reel και sticker διαφημίσεις: μία στατική διαφήμιση που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε σημείο στο reel.

Αυτές οι διαφημίσεις χωρίς να διακόπτουν τα βίντεο επιτρέπουν στους δημιουργούς να κερδίσουν ένα μέρος των εσόδων από διαφημίσεις.

facebook-reels.jpg

Κάθε δημιουργός στις ΗΠΑ, στον Καναδά και το Μεξικό που είναι μέρος του προγράμματος διαφημίσεων in-stream, είναι αυτόματα κατάλληλος για να ενεργοποιήσει τη δημιουργία εσόδων από τα κοινόχρηστα reels τους με διαφημίσεις. Από τα μέσα Μαρτίου, αυτές οι δοκιμές θα επεκταθούν στους δημιουργούς σχεδόν όλου του κόσμου, όπου οι διαφημίσεις in-stream είναι διαθέσιμες. Οι δημιουργοί μπορούν να μάθουν περισσότερα για αυτές τις διαφημίσεις στο Meta for Creators blog. Επίσης ξεκινάμε τις δοκιμές στα Stars στα Facebook Reels τις επόμενες εβδομάδες, ώστε το κοινό να μπορεί να αγοράσει και να στείλει Stars ενώ παρακολουθούν τα βίντεο για να στηρίξουν τους δημιουργούς. Τόσο οι διαφημίσεις όσο και τα Stars είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε όσοι περισσότεροι βλέπουν και έχουν οποιαδήποτε διάδραση με τα Reels στο Facebook τόσο να αυξάνονται οι αμοιβές των δημιουργών.

Επίσης παρουσιάζουμε ελέγχους για τη συμβατότητα με τα brands, όπως δημοσιευμένες λίστες, Λίστες αποκλεισμού, φίλτρα αποθέματος και αναφορές παράδοσης για διαφημίσεις banner και sticker στα Facebook Reels στις περιοχές όπου αυτό είναι διαθέσιμο, δίνοντας στους διαφημιστές μεγαλύτερο έλεγχο στο πως εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους σε μέρη που δεν θεωρούν ιδανικά για το brand ή την καμπάνια ενός δημιουργού. Επίσης, τεστάρουμε διαφημίσεις πλήρους οθόνης και immersive στο Facebook Reels από τον Οκτώβριο του 2021 και θα είναι διαθέσιμες στους επόμενους μήνες. Όπως και το κανονικό περιεχόμενο του Facebook, οι άνθρωποί θα μπορούν να σχολιάζουν, να κάνουν like, share και να τα αποκρύψουν.

Περισσότερες Δυνατότητες Επεξεργασίας

Σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που παρουσιάστηκαν τον περασμένο χρόνο, οι δημιουργοί σε όλο τον κόσμο θα έχουν πρόσβαση:

  • Remix: Δημιούργησε το δικό σου reel μαζί με ένα ήδη υπάρχον δημόσιο reel στο Facebook. Όταν δημιουργείς ένα Remix, μπορείς να δημιουργήσεις ένα reel που περιλαμβάνει το reel -ολόκληρο ή ένα μέρος- ενός άλλου δημιουργού.

  • 60-λεπτα Reels: Δημιούργησε reels διάρκειας έως 60 λεπτών.

  • Πρόχειρα: σύντομα θα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα reel και να επιλέξετε να το «αποθηκεύσετε ως πρόχειρο», κάτω από το κουμπί αποθήκευση.

  • Video Clipping: Στους επόμενους μήνες σκοπεύουμε να παρουσιάσουμε εργαλεία για την επεξεργασία των βίντεο που θα βοηθούν τους δημιουργούς που δημοσιεύουν αποθηκευμένα βίντεο να δοκιμάσουν διαφορετικά formats.

Reels σε νέα πεδία του Facebook

Στις επόμενες εβδομάδες, θα παρουσιάσουμε τις παρακάτω αναβαθμίσεις ώστε να είναι ευκολότερο να δημιουργήσεις reels και σε άλλα πεδία του Facebook:

  • Reels στα Stories: Μπορείς να μοιραστείς δημοσιευμένα reels στα stories σου στο Facebook, ώστε να είναι πολύ εύκολο να μοιραστείς τα αγαπημένα σου reels με τους φίλους σου και να δώσεις στους δημιουργούς περισσότερο visibility και reach. Επίσης θα μπορείς να δημιουργήσεις reels από ήδη υπάρχοντα stories.

  • Reels στο Watch: θα μπορείς να βλέπεις τα reels απευθείας από το κουμπί Watch και αναπτύσσουμε εργαλεία που θα σε βοηθούν να δημιουργήσεις reels και στο πεδίο Watch.

  • Top of Feed: Δημιουργούμε ένα νέο Reel κουμπί στην κορυφή της αρχικής σελίδας ώστε να μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε και να δείτε reels μόνο με μερικά clicks.

  • Προτεινόμενα Reels στην Αρχική Σελίδα: Σε επιλεγμένες χώρες αρχίζουμε να προτείνουμε reels που μπορεί να αρέσουν στο χρήστη στην αρχική του σελίδα από δημιουργούς που δεν ακολουθείς ήδη.

Επίσης, η Meta αναζητά τρόπους να κάνουμε πιο εύκολο για τους δημιουργούς να μοιράζονται τα reels τους τόσο στο κοινό του Facebook, όσο και του Instagram.

Μπορείτε να βρείτε το Facebook Reels στην αρχική σελίδα, στο Groups και στο Watch. Όταν βλέπετε ένα reel μπορείτε να ακολουθήσετε το δημιουργό του απευθείας από το βίντεο να κάνετε like, να σχολιάσετε ή να το μοιραστείτε με φίλους.

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Facebook: Νέοι τρόποι για να διαμορφώσεις αυτά που εμφανίζονται στο Feed

06 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Εκτός από περισσότερες διαφημίσεις, η Meta ανακοίνωσε ότι φέρνει νέες επιλογές για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου Facebook προκειμένου να διαμορφώσουν καλύτερα τον αλγόριθμο του κεντρικού Feed για να ...

Meta: Άμεση και εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών σε Facebook και Instagram

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη νέων λειτουργιών σε Facebook και Instagram για να καταστήσει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών του ίδιου χρήστη, αλλά και για την εύκολη ...

Meta: Συνεργατικές διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή των καταναλωτών

21 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Ενημέρωση από τη Meta Οι άνθρωποι θέλουν προσωποποιημένες, εύκολες εμπειρίες αγορών που παρέχουν χρήσιμες συστάσεις για τα τοπικά τους παντοπωλεία. Στην πραγματικότητα, το 57% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου ...

Community Chats: Ξεκινά το «πάντρεμα» των Facebook Groups με το Messenger

14 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα μέσω του CEO της, Mark Zuckerberg, ότι ξεκινά τις δοκιμές της λειτουργίας Community Chats για τα Facebook Groups μέσα από την πλατφόρμα Messenger, κάτι που πολύ απλά θα μπορούσαμε να ...

Facebook Gaming: Οριστικό κλείσιμο των εφαρμογών για Android και iOS

31 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Δεν μακροημέρευσε τελικά η απόπειρα της Meta να ανταγωνιστεί τα Twitch και YouTube, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι θα σταματήσει την λειτουργίας της εφαρμογής Facebook Gaming για συσκευές Android και ...

Προσωπικά δεδομένα: Στη Google τα περισσότερα, στην Apple τα λιγότερα

25 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Μια νέα έρευνα που πραγματοποίησε η StockApps φέρνει στο φως ενδιαφέροντα στοιχεία για την πρόσβαση που έχουν οι πέντε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στα δεδομένα των χρηστών. Η έρευνα ανέλυσε τα αιτήματα των ...

Facebook Messenger: Δοκιμές για end-to-end κρυπτογράφηση και στις προσωπικές συνομιλίες

12 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις δοκιμές του συστήματος end-to-end κρυπτογράφησης στις μεμονωμένες συνομιλίες του Facebook Messenger, μια κίνηση που έρχεται πολλά χρόνια μετά το λανσάρισμα που έγινε το 2016...

Meta: Κέρδη για τους creators και από τα videos που περιλαμβάνουν μουσική

26 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Συνεχίζονται οι κινήσεις από πλευράς Meta για να κρατά χαρούμενους τους δημιουργούς περιεχομένου. Εκτός από νέα εργαλεία που κάνουν την ζωή τους πιο εύκολη, η Meta φροντίζει να ανοίγει νέα κανάλια εσόδων και ...

Facebook Feeds: Η νέα καρτέλα στο κοινωνικό δίκτυο για χρονολογική εμφάνιση των posts

22 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη της νέας καρτέλας “Feeds” στις mobile εφαρμογές του Facebook, απ’ όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο σε χρονολογική σειρά και να επιλέγουν φίλτρα για την ...

Facebook: Δοκιμές για να έχεις έως 5 προφίλ κάτω από τον ίδιο λογαριασμό

15 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ξεκίνησε τις δοκιμές για να δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται έως 5 προφίλ στο Facebook, μια αλλαγή που αν τελικά προχωρήσει θα φέρει μια τεράστια αλλαγή στην ...

Loader
techgear_icon