Stadia: Θα είναι σημαντικά ταχύτερο και ισχυρότερο από PC και παιχνιδοκονσόλες σε 1-2 χρόνια

Από τον επόμενο μήνα ξεκινά η λειτουργία της πολύ ενδιαφέρουσας και φιλόδοξης game streaming υπηρεσίας Stadia της Google, η οποία είναι αλήθεια ότι κατάφερε να δώσει το "wow factor" στην επίσημη παρουσίαση της τον περασμένο Μάρτιο, αλλά στους μήνες που ακολούθησαν δημιούργησε έντονο σκεπτικισμό για το αν θα καταφέρει όντως να προσφέρει στους gamers αυτά που υπόσχεται.

Ας δούμε, όμως, τι νέο έχουμε για το Stadia από τη νέα συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Madj Bakar, αντιπρόεδρος του project, στο περιοδικό Edge. Ο κ. Bakar εξέφρασε την πεποίθηση ότι το Stadia θα καταφέρει να είναι ταχύτερο και πιο αποδοτικό σε σύγκριση με οποιοδήποτε τοπικό hardware (υπολογιστή, Xbox ή PlayStation) μέσα στα επόμενα 1 ή 2 χρόνια, ανεξάρτητα από την ισχύ που θα έχουν αυτά.

Βλέπουμε, λοιπόν, ότι ο κ. Bakar δεν ισχυρίζεται πως το Stadia θα είναι άμεσα καλύτερο από τις παιχνιδοκονσόλες ή τα PCs, ωστόσο, θεωρεί ότι θα φτάσει σε αυτό το σημείο σχετικά σύντομα. Πως θα γίνει αυτό; Χάριν στην Τεχνητή Νοημοσύνη, τους ειδικούς αλγορίθμους και τις νέες τεχνολογίες που αναπτύσσει η Google.

Αυτές έιναι "Negative Latency" (Αρνητική Καθυστέρηση ως αδόκιμος όρος) και είναι αυτό που χρησιμοποιεί η Google για να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσει να καλύψει τις τεράστιες ανάγκες σε όγκο δεδομένων που απαιτούνται για το streaming, η προσαρμογή του ρυθμού ανανέωσης των frames σε πραγματικό χρόνο από τον server ανάλογα με το σύστημα - γραμμή του χρήστη, αλλά και ένας αλγόριθμος Τεχνητής Νοημοσύνης που θα προβλέπει ποια κουμπιά θα πατήσει αμέσως μετά ο χρήστης, έτσι ώστε να μειωθεί ο χρόνος απόκρισης.

Όλα αυτά ακούγονται πολύ φιλόδοξα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε το λανσάρισμα της υπηρεσίας Stadia και τη δοκιμή - εφαρμογή τους σε πραγματικές συνθήκες για να δούμε αν θα λειτουργήσουν όπως τα φαντάζεται η Google.

[via]

Loading