up_icon
TikTok Internet Social networks

TikTok: Τι έρχεται το 2023

26 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

TikTok: Τι έρχεται το 2023

Tους τελευταίους 12 μήνες, η κοινότητα του TikTok επανασχεδίασε την ψυχαγωγία. Μοιράστηκε πραγματικές, προσωπικές ιστορίες που έφεραν πιο κοντά τους ανθρώπους και βοήθησαν άλλους να ανακαλύψουν νέους τρόπους σκέψης. Brands όλων των μεγεθών από την Ευρώπη και τον κόσμο - από τα αγαπημένα #TikTokmademebuyit έως παγκόσμιους κατασκευαστές αυτοκινήτων - έχουν δημιουργήσει περιεχόμενο όλων των ειδών στο TikTok προκειμένου να αλληλεπιδράσουν με τις κοινότητές του.

Σήμερα παρουσιάζουμε την έκθεση TikTok What's Next 2023, την τρίτη ετήσια πρόβλεψή μας για τάσεις, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν πώς θα αλλάξουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των καταναλωτών το επόμενο έτος και τι θα σημαίνει αυτό για τις στρατηγικές τους, τόσο εντός όσο και εκτός του TikTok .

Από τη διασκέδαση στη λειτουργικότητα, η νέα αυτή έκθεση θα επικεντρωθεί στην ανάλυση μακροπρόθεσμων, δυνάμεων κουλτούρας, που πρωτο-εμφανίζονται στο TikTok, στα βασικά μηνύματά τους και τις προϋποθέσεις που χρειάζονται, ώστε τα brands να έχουν επιτυχία στην πλατφόρμα.

Η έκθεση εστιάζει σε τρεις δυνάμεις - μετασχηματισμούς μεγάλης κλίμακας που δείχνουν πώς το TikTok διαμορφώνει την κουλτούρα - και τα σχετικά "σήματα" για καθεμία από αυτές, που δείχνουν αναδυόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα σε επιμέρους τομείς. Με βάση την έρευνα και τις συμπεριφορές που έχουμε δει στο TikTok, προβλέπουμε ότι θα υπάρξουν τρεις κύριες δυνάμεις - τάσεις, που αναδεικνύουν αυτήν την αλλαγή:

  • Ενεργή Ψυχαγωγία
  • Κάνοντας χώρο για χαρά
  • Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα

Ενεργή ψυχαγωγία

Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok για να ανακαλύψουν αλήθειες και να καταρρίψουν μύθους, πράγμα που χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των Δημιουργών και του κοινού τους. 6 στους 10 (58%) των TikTokers λένε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν τα brands αφού μάθουν γι'αυτά από έναν δημιουργό στο TikTok.

Για παράδειγμα, στην Ιταλία, η Tampax Italia ήρθε στο TikTok για μια καμπάνια ευαισθητοποίησης που στόχευε στο να απαντήσει ερωτήσεις για τον κόσμο των ταμπόν. Μαζί με την δημοφιλή δημιουργό Σίλβια Μπουράτο, ξεκίνησαν την καμπάνια "IMPOSSIBLE" (αδύνατο), με την οποία κατέρριψαν τους πιο συνηθισμένους φόβους και αμφιβολίες για τη χρήση ταμπόν. Χρησιμοποιώντας το TopView, μία από τις λύσεις για διαφήμιση του TikTok, το μήνυμα του brand έφτανε στους ανθρώπους τη στιγμή που άνοιγαν την εφαρμογή. Αυτό δημιούργησε έναν εντυπωσιακό συνολικό αριθμό εμφανίσεων άνω των 34,6 εκατομμυρίων και engagement 17,75% που δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον από την ιταλική κοινότητα TikTok.

tiktok-whats-next-2023.jpg

Κάνοντας χώρο για χαρά

Παρά την πληθώρα συμβουλών αυτοφροντίδας, ο κόσμος εξακολουθεί να παθαίνει burnout. Έτσι, αναζητά ουσιαστική αυτοφροντίδα για θέματα δημόσιας υγείας, εξουθένωσης στην εργασία και προσωπικών δυσκολιών.

Τα μισά (50%) μέλη της κοινότητας του TikTok λένε ότι το TikTok ενισχύει τη διάθεσή τους και τους κάνει να νιώθουν χαρούμενοι ή/και θετικοί, με ακόμα δύο στους πέντε (41%) να πιστεύουν ότι "το να ανεβάσουν τη διάθεσή τους" είναι βασικό στο να τους δώσει κίνητρο για να κάνουν μια αγορά. Το 2023, το μήνυμα στο TikTok - και όχι μόνο - θα πρέπει να αντανακλά αυτήν την επιθυμία για χαλάρωση.

Η δημιουργία περιεχομένου στο TikTok που βοηθά τους ανθρώπους να βρουν τη χαρά - ή που φέρνει χαρά μέσω του χιούμορ, της χαλάρωσης και των απόψεων με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν τα μέλη της κοινότητας - μπορεί να κάνει τη διαφορά για τα brands το 2023.

Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα

Οι κοινότητες του TikTok είναι μια κλάση πάνω από τις υπόλοιπες, γιατί είναι συγκεκριμένες - και αυτό είναι που τις κάνει επιτυχημένες σε μεγάλη κλίμακα. Το να μοιράζονται τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα βοηθά τους ανθρώπους να δένονται. Έτσι, διευρύνουν ο ένας τον ορίζοντα του άλλου.

Το TikTok δεν μια μεγάλη, γενική συνέλευση. Είναι ένα σύνολο μικρών κλαμπ, όπου οι άνθρωποι ανακαλύπτουν νέες ιδέες για το πώς να εξερευνούν τα πάθη τους και να ζουν τη ζωή τους. Μάλιστα, εδώ, είναι κατά 1.8 φορές πιο πιθανό να ανακαλύψουν ενδιαφέροντα που δεν ήξεραν ότι τους αρέσουν σε σχέση με άλλες πλατφόρμες.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το TikTok για να ξεκινήσουν συζητήσεις στην κοινότητά τους και να βρουν μοναδικές απαντήσεις σε κάθετι που τους απασχολεί. Δεν έχει να κάνει απλά με τη μάθηση και την έμπνευση. Έχει να κάνει με το να βρίσκουν οι TikTokers ανθρώπους και κοινότητες που τους καταλαβαίνουν ουσιαστικά και που τους εμπνέουν να κάνουν την αλλαγή που οι ίδιοι θέλουν.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

TikTok: Ανοίγει ο δρόμος για το μπλοκάρισμα του στις ΗΠΑ...

11 Μαρτίου 2023 Christos Elpidis

Η ByteDance προχωρά στο λανσάρισμα ενός νέου προγράμματος αποζημίωσης των δημιουργών περιεχομένου στην πλατφόρμα TikTok, δίνοντας τους πλέον τη δυνατότητα να δημιουργούν συλλογές από videos που θα μπορεί να ...

TikTok: Όριο χρήσης 60 λεπτών την ημέρα για τους ανήλικους χρήστες

02 Μαρτίου 2023 Christos Elpidis

Νέες λειτουργίες γονικού ελέγχου από την ByteDance για τη δημοφιλή πλατφόρμα TikTok, με την εταιρεία να προσπαθεί να κερδίσει τις εντυπώσεις εν όψει των μέτρων που ετοιμάζουν οι αρχές των ΗΠΑ που μπορεί να ...

TikTok: Απαγόρευση χρήσης στις επίσημες συσκευές των μελών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

23 Φεβρουαρίου 2023 Christos Elpidis

Η τρομακτική ανάπτυξη του TikTok την τελευταία τριετία και το γεγονός ότι ανήκει σε κινέζικη εταιρεία (ByteDance) έχει οδηγήσει τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ και της ΕΕ σε ενδελεχείς έρευνες σχετικά με την ...

TikTok: Ετοιμάζει επί πληρωμή videos και νέο μοντέλο χρηματοδότησης

13 Φεβρουαρίου 2023 Christos Elpidis

Η επόμενη μεγάλη αλλαγή που θα δουν οι χρήστες και οι δημιουργοί περιεχομένου στο TikTok δεν είναι άλλη από τα επί πληρωμή videos. Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα The Information, η ByteDance ετοιμάζεται να δώσει...

TikTok: Αυτό είναι το ανανεωμένο σύστημα επιτήρησης λογαριασμών

03 Φεβρουαρίου 2023 Techgear Team

Tο TikTok είναι μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας που τροφοδοτείται από τη δημιουργικότητα, την προσωπική έκφραση και την ψυχή που βάζουν οι δημιουργοί για τη δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου. Οι Οδηγίες Κοινότητας ...

TikTok: «Μυστικό» εργαλείο μετατρέπει σε viral οποιοδήποτε video

25 Ιανουαρίου 2023 Christos Elpidis

Ο διακαής πόθος εκατομμυρίων δημιουργών περιεχομένου είναι να καταφέρουν με κάποιο τρόπο να γίνουν viral στα κοινωνικά δίκτυα, προκειμένου να μπουν και αυτοί στον (αναλογικά) τρομερά μικρό κύκλο επιτυχημένων ...

TikTok: Παραδέχεται ότι κάποια δεδομένα χρηστών φτάνουν στην Κίνα, αλλά όχι στην κυβέρνηση

04 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η ByteDance, η εταιρεία που έχει στην κατοχή της το δημοφιλέστατο TikTok, προχώρησε σε διευκρινιστικές δηλώσεις σχετικά με την διαχείριση των δεδομένων των χρηστών, μιας και πρόσφατα ανανέωσε τους Όρους Χρήσης ...

TikTok: Ενσωμάτωσε και ορισμένα mini-games στην πλατφόρμα

02 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Η μουσική υπηρεσία της ByteDance βρίσκεται ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο, αλλά η εταιρεία ενισχύει από τώρα το TikTok με νέα στοιχεία για να κρατήσει τον κόσμο απασχολημένο στο κοινωνικό δίκτυο. Χωρίς πολλές ...

TikTok Music: Σοβαρές ενδείξεις για δημιουργία μουσικής υπηρεσίας από τη ByteDance

01 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Αν η ByteDance έχει καταφέρει να προκαλέσει μεγάλες ανησυχίες στις Meta και Google λόγω της τρομερής δημοφιλίας του TikTok, φανταστείτε πόσο θα μπορούσε να…τρομοκρατήσει τις διάφορες μουσικές υπηρεσίες σε ...

TikTok: Ετοιμάζει σύστημα που θα μπλοκάρει το ακατάλληλο περιεχόμενο για τους ανήλικους χρήστες

17 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Θα περίμενε κανείς ότι ένα κοινωνικό δίκτυο τόσο μεγάλης απήχησης όπως το TikTok θα είχε προνοήσει για την προστασία των νεότερων χρηστών του, αλλά χρειάστηκε να συμβούν μερικές τραγωδίες και να γίνουν μηνύσεις...

Loader
please wait
techgear_icon