YouTube Shorts: Γίνονται μέρος του YouTube Partner Program για περισσότερα κέρδη στους creators

Η Google αποφάσισε να παίξει το καλύτερο χαρτί της για να αντιμετωπίσει την κυριαρχία του TikTok στα σύντομα videos. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ανοίγει την κάνουλα των χρημάτων και για τους δημιουργούς YouTube Shorts, με την αρχή να γίνεται από τις αρχές του 2023.

Συγκεκριμένα, τα Shorts ενσωματώνονται στο YouTube Partner Program, επομένως, όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις θα μπορούν να κερδίζουν χρήματα από τις διαφημίσεις που θα προβάλλονται μέσα στα Shorts τους, ενώ οι υπόλοιποι θα μπορούν να βγάζουν το κατιτίς τους από tips, συνδρομές και πωλήσεις εμπορευμάτων.

Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε αυτές τις κινήσεις αρκετά νωρίτερα από τη Google, διότι έχουν περάσει 18 μήνες από το λανσάρισμα των YouTube Shorts και ήδη σημειώνουν πολύ μεγάλη επιτυχία στην πλατφόρμα με περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια views ημερησίως και 1.5 δισ. ενεργούς χρήστες - θεατές κάθε μήνα.

Μέχρι στιγμής, όσοι δημιουργούν YouTube Shorts μπορούν να κερδίσουν χρήματα μέσω tips και πωλήσεων, αλλά προφανώς αυτό δεν είναι αρκετά μεγάλο δέλεαρ για να παραμείνουν στην πλατφόρμα της Google. Το επιθυμητό είναι να ισχύσει το κλασικό μοντέλο του YouTube με μοιρασιά 45-55 των κερδών από τις διαφημίσεις υπέρ του δημιουργού. Στην παρούσα φάση, ωστόσο, τα ποσοστά θα είναι τα ίδια απλά υπέρ της Google και η τελευταία δικαιολογεί την απόφαση της λέγοντας ότι ένα μέρος αυτών των έξτρα χρημάτων θα δίνεται για την εξασφάλιση των δικαιώματων χρήσης αδειοδοτημένης μουσικής για να υπάρχει απόλυτη ελευθερία.

Τα απαιτούμενα για να μπορέσεις να συμμετέχεις στο YouTube Partner Program είναι 1000 subscribers και 10 εκατ. views των Shorts μέσα στις τελευταίες 90 ημέρες ή 4000 ώρες παρακολούθησης των κανονικών videos. Η Google θα διευκολύνει τους νέους δημιουργούς ανοίγοντας ένα νέο πακέτο που θα τους δίνει πρόσβαση στο σύστημα Super Thanks για tips από τους θεατές και δυνατότητα να έχουν συνδρομή στο κανάλι τους χωρίς να συμμετέχουν στο πρόγραμμα των διαφημίσεων.

Ο στόχος της Google είναι να μοιράσει περισσότερα χρήματα σε ακόμα περισσότερους δημιουργούς περιεχομένου και αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τουλάχιστον 2 εκατομμύρια χρήστες που βγάζουν κέρδη από το YouTube, ενώ έχει μοιράσει περισσότερα από $50 δισεκατομμύρια μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.

[via]

Loading