Οι διαφημίσεις εξακολουθούν να αποτελούν τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για το YouTube και έως ένα βαθμό μπορούμε να τις ανεχτούμε, αλλά αυτό που είχε γίνει με την κατηγορία διάρκειας 30 δευτερολέπτων που δεν μπορείς να παραβλέψεις είναι πραγματικά εκνευριστικό. Το ευχάριστο είναι ότι η Google αποφάσισε να τις αποσύρει οριστικά από το 2018 και έπειτα.

Όπως δήλωσε στέλεχος του YouTube,

"Είμαστε αποφασισμένοι να παρέχουμε μια καλύτερη εμπειρία διαφημίσεων για τους χρήστες μας και γι' αυτό θα αποσύρουμε τις unskippable διαφημίσεις διάρκειας 30 δευτερολέπτων και θα εστιάσουμε σε νέες δομές που θα εξυπηρετούν καλύτερα τόσο τους χρήστες, όσο και τους διαφημιστές"

Με μια πρώτη ανάγνωση θα μπορούσαμε να συμπεραίνουμε ότι η Google δεν θέλει σε καμία περίπτωση να δει την επισκεψιμότητα στο YouTube να μειώνεται εξαιτίας της εκθετικής ανάπτυξης των Facebook Videos και γι' αυτό φαίνεται διατεθειμένη να μειώσει τα διαφημιστικά έσοδα με σκοπό την ικανοποίηση του πελάτη-επισκέπτη.

Να σημειωθεί, όμως, ότι οι διαφημίσεις μικρότερης διάρκειας (συμπεριλαμβάνονται οι 20 δευτερολέπτων) θα παραμείνουν unskippable αν το επιθυμεί ο διαφημιστής.

[via]

Advertisements