up_icon
Facebook Internet Social networks

Τι είναι το Facebook Blueprint και πώς μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν

31 Οκτωβρίου 2017 Yannis Elpidis

Τι είναι το Facebook Blueprint και πώς μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν

[Δ.Τ.]

Κάθε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης πιθανότατα θυμάται τη στιγμή που για πρώτη φορά χρησιμοποίησε το Facebook ή το Instagram ως πλατφόρμα για να βοηθήσει την επιχείρησή του να αναπτυχθεί. Οι λόγοι αναζήτησης διαφημιστικών εργαλείων από κάθε επιχειρηματία ποικίλλουν: αναζήτηση νέων πελατών, σχεδιασμός νέων προϊόντων, κοινοποίηση ειδήσεων για τις εκπτώσεις στην κάθε επιχείρηση ή κατάστημα,  αύξηση ευαισθητοποίησης σχετικά με το εκάστοτε brand– και ο κατάλογος συνεχίζεται. Ενώ πολλά σημεία στη διαφημιστική διαδικασία του Facebook είναι κοινής λογικής, άλλα μπορεί να εντυπωσιάζουν. Ξεκινώντας τη χρήση εργαλείων διαφήμισης του Facebook είναι ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη επιχειρήσεων, αλλά για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που έχουν οι ίδιοι αναρίθμητες ευθύνες αυτό μπορεί να είναι δύσκολο. Προκειμένου το Facebook να βοηθήσει εκατομμύρια εταιρίες σε όλο τον κόσμο να διαχειριστούν καλύτερα τη διαδικασία αυτή, δημιουργήθηκε το πρόγραμμα Facebook Blueprint.

Το Blueprint παρέχει εκπαίδευση με τρεις βασικούς τρόπους:Blueprint eLearning: Τα μαθήματα, που μπορεί κάποιος να τα παρακολουθήσει μέσα σε  μόλις 15 λεπτά, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων - από το «Καλωσόρισμα στο Mάρκετινγκ μέσα στο Facebook» και το «Πώς να Δημιουργήσεις μια Σελίδα στο Facebook», στο «Πώς να Κατανοήσεις τον Επιμερισμό Multi-Touch» και το «Πώς να Χρησιμοποιείς το Facebook Pixel για τη μέτρηση, βελτιστοποίηση και δημιουργία κοινών-στόχων για καμπάνιες» . Τα μαθήματα απευθύνονται σε κάθε επίπεδο δεξιοτήτων.Blueprint Live: Ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μόνο με πρόσκληση, για πελάτες και διαφημιστικές εταιρείες που διδάσκει στρατηγική εφαρμογή του Μάρκετινγκ στο Facebook και το Instagram.Πιστοποίηση Blueprint: Ένα σύνολο επαγγελματικών πιστοποιήσεων προχωρημένου επιπέδου, που λαμβάνονται με τη διεξαγωγή εξετάσεων υπο-επιτήρηση, που παρέχουν την τεχνογνωσία για τη χρήση της πλατφόρμας του Facebook.

Όπως δήλωσε ο Robert Bednarski, Διευθυντής του Facebook για την Κεντρική κι Ανατολική Ευρώπη,

"Το Facebook δεσμεύεται να βοηθήσει όλους τους marketeers να επιτύχουν κατά τη χρήση των λύσεων μάρκετινγκ του Facebook και Instagram με την πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης Blueprint και μέσω νέων ευκαιριών εκπαίδευσης, όπως η πιστοποίηση Blueprint. Η μόνη απαίτηση για να μπορέσει κάποιος να χρησιμοποιήσει το Blueprint είναι να έχει έναν λογαριασμό στο Facebook. Λόγω της ανοικτής της πρόσβασης, οι χρήστες του Blueprint ξεπερνούν τα 1,5 εκατ. παγκοσμίως (σε περισσότερες από 150 χώρες), οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει πάνω από 3,5 εκατ. μαθήματα e-learning."

Εκτός από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, διαφημιστικές εταιρείες εντάσσονται σε προγράμματα Blueprint για να ανταποκριθούν στις επαγγελματικές προκλήσεις τους, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί εκπαιδεύουν εθελοντές για να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν με τον βέλτιστο τρόπο την πλατφόρμα Blueprint για την ανεύρεση πόρων, ενώ εταιρείες και διαφημιζόμενοι με ειδίκευση στα ψηφιακά μέσα λαμβάνουν πιστοποιήσεις μέσω του Blueprint για να αποδείξουν τις γνώσεις τους στο Facebook.

Ο Patrick Harris, Αντιπρόεδρος στο Τμήμα Ανάπτυξης του Facebook, εξήγησε:

"Αυτό που μας ζητούν πιο πολύ τα brands και οι διαφημιστικές εταιρείες είναι περισσότερη εκπαίδευση. Ενώ γνωρίζουμε ότι η τεχνολογία φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά, για τις επιχειρήσεις μπορεί παράλληλα να είναι μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης για να φτάσουν σε νέο καταναλωτικό κοινό. Με το Facebook Blueprint δίνουμε στις επιχειρήσεις τα εργαλεία και την εκπαίδευση που χρειάζονται για να μάθουν πώς το Facebook μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις τους να αναπτυχθούν και να συνδεθούν με οποιονδήποτε στον κόσμο"

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την πλατφόρμα Blueprint στον Facebook, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: facebook.com/blueprint. Μπορείτε επίσης να βρείτε πρόσθετες συμβουλές και tips, καθώς και ιστορίες και συμβουλές από τους Blueprint fans που χρησιμοποιούν τα εργαλεία για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους, ακολουθώντας τις αντίστοιχες σελίδες στο Facebook και το Instagram.

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Νέα εργαλεία για την προστασία των νεαρών χρηστών

22 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει να βρίσκεται στο στόχαστρο των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για πληθώρα ζητημάτων που αφορούν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των χρηστών στα Facebook και Instagram, με αποτέλεσμα να...

Facebook: Τέλος στην εμφάνιση πολιτικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών προτιμήσεων

20 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Κάποτε το Facebook ζητούσε να μοιραστείς οτιδήποτε αφορά την προσωπική σου ζωή, αλλά πλέον βλέπουμε πως οι προτεραιότητες της Meta έχουν αλλάξει. Η εταιρεία έχει αρχίσει να ενημερώνει τους χρήστες ότι από την ...

Zuckerberg: Το WhatsApp πολύ πιο ασφαλές και ιδιωτικό από το iMessage της Apple

19 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Οι σχέσεις μεταξύ Apple και Meta διαταράχθηκαν οριστικά λόγω του περίφημου App Tracking Transparency που έχει στερήσει σημαντικά έσοδα απο την τελευταία επειδή θεωρητικά δεν μπορεί να παρακολουθεί την ...

Meta: Απορρίφθηκε η έφεση της, υποχρεώνεται να πουλήσει το Giphy

18 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της βρετανικής Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών (Competion and Markets Authority - CMA) να κρίνει ως μονοπώλιο την εξαγορά της υπηρεσίας Giphy από την τότε Facebook (νυν Meta) δεν ανετράπη από την έφεση ...

Facebook: Νέοι τρόποι για να διαμορφώσεις αυτά που εμφανίζονται στο Feed

06 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Εκτός από περισσότερες διαφημίσεις, η Meta ανακοίνωσε ότι φέρνει νέες επιλογές για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου Facebook προκειμένου να διαμορφώσουν καλύτερα τον αλγόριθμο του κεντρικού Feed για να ...

Meta: Άμεση και εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών σε Facebook και Instagram

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη νέων λειτουργιών σε Facebook και Instagram για να καταστήσει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών του ίδιου χρήστη, αλλά και για την εύκολη ...

Meta: Συνεργατικές διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή των καταναλωτών

21 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Ενημέρωση από τη Meta Οι άνθρωποι θέλουν προσωποποιημένες, εύκολες εμπειρίες αγορών που παρέχουν χρήσιμες συστάσεις για τα τοπικά τους παντοπωλεία. Στην πραγματικότητα, το 57% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου ...

Community Chats: Ξεκινά το «πάντρεμα» των Facebook Groups με το Messenger

14 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα μέσω του CEO της, Mark Zuckerberg, ότι ξεκινά τις δοκιμές της λειτουργίας Community Chats για τα Facebook Groups μέσα από την πλατφόρμα Messenger, κάτι που πολύ απλά θα μπορούσαμε να ...

Facebook Gaming: Οριστικό κλείσιμο των εφαρμογών για Android και iOS

31 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Δεν μακροημέρευσε τελικά η απόπειρα της Meta να ανταγωνιστεί τα Twitch και YouTube, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι θα σταματήσει την λειτουργίας της εφαρμογής Facebook Gaming για συσκευές Android και ...

Προσωπικά δεδομένα: Στη Google τα περισσότερα, στην Apple τα λιγότερα

25 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Μια νέα έρευνα που πραγματοποίησε η StockApps φέρνει στο φως ενδιαφέροντα στοιχεία για την πρόσβαση που έχουν οι πέντε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στα δεδομένα των χρηστών. Η έρευνα ανέλυσε τα αιτήματα των ...

Loader
techgear_icon