up_icon
Facebook Apple

Facebook κατά Apple και πληρωμένη απάντηση από τον Tim Cook

21 Δεκεμβρίου 2020 Christos Elpidis

Facebook κατά Apple και πληρωμένη απάντηση από τον Tim Cook

Λαμβάνοντας υπόψιν τη σωρεία σκανδάλων που έχουν χτυπήσει τη Facebook τα τελευταία χρόνια σχετικά με την προστασία της ιδιωτικότητας των εκατοντάδων εκατομμυρίων χρηστών των υπηρεσιών της, ήταν μάλλον απροσδόκητο αυτό που συνέβη την περασμένη εβδομάδα με την εταιρεία να επιλέγει τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (δηλαδή της έντυπες εφημερίδες) και μάλιστα με ολοσέλιδες καταχωρήσεις στις The Wall Street Journal, The New York Times και The Washington Post για να καταφερθεί εναντίον της Apple.

facebook-vs-apple.jpg


Αφορμή ήταν οι αλλαγές που έφερε το iOS 14 στη διαχείριση των δεδομένων των χρηστών, τις οποίες θεωρεί η Facebook "πως θα αλλάξουν τον κόσμο του Internet” και θα ωθήσει τις ιστοσελίδες και τα blogs να χρεώνουν τους χρήστες με συνδρομές και in-app συναλλαγές λόγω της αφαίρεσης των προσωποποιημένων διαφημίσεων. Η Apple σκοπεύει να θέσει σε εφαρμογή τους νέους κανόνες από τις αρχές Ιανουαρίου και ουσιαστικά θα απαιτεί από τους developers να ζητούν ξεκάθαρα την άδεια του χρήστη προκειμένου να συλλέγουν δεδομένα και να παρακολουθούν τη δραστηριότητα τους στις διάφορες εφαρμογές και ιστοσελίδες που επισκέπτονται μέσω iPhone και iPad. 

Αυτό σημαίνει ότι οι δημιουργοί εφαρμογών, όπως είναι και η Facebook, ενδεχομένως θα δουν ριζικές αλλαγές στο μοντέλο των διαφημίσεων, αφού θα πρέπει να εξηγούν στον χρήστη για ποιους λόγους γίνεται η παρακολούθηση και ο τελευταίος θα έχει την επιλογή να δώσει τη συγκατάθεση του ή όχι. Η Facebook, λοιπόν, θεωρεί ότι αυτή η πολιτική θα βλάψει σημαντικά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που βασίζονται ιδιαίτερα στο σημερινό μοντέλο διαφήμισης-προώθησης μέσα από τις υπηρεσίες της.

Από την πλευρά της Apple, ο Tim Cook τοποθετήθηκε με ένα απλό και κατανοητό μήνυμα στο Twitter.

Θεωρούμε ότι οι χρήστες θα πρέπει να μπορούν να επιλέξουν τα δεδομένα που συλλέγονται από αυτούς και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η εκμετάλλευση τους. Η Facebook μπορεί να συνεχίσει να παρακολουθεί τη δραστηριότητα τους στις εφαρμογές και τις ιστοσελίδες της όπως και προηγουμένως, απλά το App Tracking Transparency του iOS 14 θα απαιτεί πρώτα να έχουν δώσει τη συγκατάθεση τους

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας.

[via]

Christos Elpidis

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10 χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Κέρδη για τους creators και από τα videos που περιλαμβάνουν μουσική

26 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Συνεχίζονται οι κινήσεις από πλευράς Meta για να κρατά χαρούμενους τους δημιουργούς περιεχομένου. Εκτός από νέα εργαλεία που κάνουν την ζωή τους πιο εύκολη, η Meta φροντίζει να ανοίγει νέα κανάλια εσόδων και ...

Facebook Feeds: Η νέα καρτέλα στο κοινωνικό δίκτυο για χρονολογική εμφάνιση των posts

22 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη της νέας καρτέλας “Feeds” στις mobile εφαρμογές του Facebook, απ’ όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο σε χρονολογική σειρά και να επιλέγουν φίλτρα για την ...

Facebook: Δοκιμές για να έχεις έως 5 προφίλ κάτω από τον ίδιο λογαριασμό

15 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ξεκίνησε τις δοκιμές για να δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται έως 5 προφίλ στο Facebook, μια αλλαγή που αν τελικά προχωρήσει θα φέρει μια τεράστια αλλαγή στην ...

Meta: Καμία προμήθεια από τους δημιουργούς περιεχομένου έως το 2024

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Ο μοναδικός τρόπος να παραμείνεις ανταγωνιστικός στην κατηγορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να υπάρχει διαρκώς νέο περιεχόμενο που θα κρατά το ενδιαφέρον των χρηστών. Για να έχεις περιεχόμενο, θα ...

Facebook Groups: Επανασχεδιασμός με στοιχεία που θυμίζουν το Discord

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στην εμφάνιση και τη λειτουργικότητα των Facebook Groups, οι οποίες δοκιμάζονται ήδη σε ορισμένες ομάδες χρηστών και αναμένονται σε όλο τον κόσμο μέσα στους ...

Facebook και Instagram αφαιρούν άμεσα περιεχόμενο που σχετίζεται με χάπια αποβολής

28 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Στον απόηχο της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ να ανατρέψει το συνταγματικό δικαίωμα των γυναικών στην έκτρωση, η οποία έχει φέρει αναμενόμενα σωρεία αντιδράσεων σε όλο τον κόσμο, τα Facebook και ...

Meta: Μετονομάζει το Facebook Pay σε Meta Pay και περιμένει 1 δισ. χρήστες στο metaverse μέχρι το 2030

27 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει με το rebranding όλων των υπηρεσιών της και σειρά παίρνει η υπηρεσία mobile πληρωμών Facebook Pay, η οποία μετονομάζεται πλέον σε Meta Pay. Πέραν της αλλαγής του ονόματος, δεν φαίνεται να ...

Αναφορά για ριζικό επανασχεδιασμό του Facebook με σκοπό να ανταγωνιστεί το TikTok

26 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η επιτυχία του TikTok έχει θορυβήσει ιδιαίτερα τη Meta, η οποία δεν σκοπεύει να περιορίσει τις…απαντήσεις της απλά στην αντιγραφή λειτουργιών από την πλατφόρμα της ByteDance. Η ιστοσελίδα The Verge κατάφερε να ...

Facebook Messenger: Προστίθεται ξεχωριστή καρτέλα Calls

02 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ενισχύει ακόμη περισσότερο την εφαρμογή Facebook Messenger με την προσθήκη της καρτέλας Calls στις εκδόσεις της για συσκευές Android και iOS, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης ...

Facebook: 1 στους 4 ανθρώπους στον κόσμο το επισκέπτεται καθημερινά

01 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Πολλά έχουν ειπωθεί για τη Meta τα τελευταία χρόνια και το νεανικό κοινό που εγκαταλείπει το Facebook, αλλά τα νούμερα δείχνουν πως η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει σχεδόν το 1/4 του παγκόσμιου πληθυσμού να ...

Loader
techgear_icon