up_icon
Facebook Internet Social networks

Facebook: Στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού

05 Μαΐου 2020 Vasilis Ananiadis

Facebook: Στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού

Η Facebook έχει πλήρη επίγνωση ότι πολλές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα οι πιο μικρές, έχουν επηρεαστεί από το παγκόσμιο ξέσπασμα του COVID-19. Η ομάδα του Facebook έχει ακούσει τις επιχειρήσεις, ώστε να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες τους και εργάζεται συνεχώς προκειμένου να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερη υποστήριξη, η οποία θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτές. Για να επιτύχει αυτόν το σκοπό, ανακοινώνει την Δυνατότητα Συγκέντρωσης Χρημάτων. Από σήμερα, ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί πλέον να δημιουργήσει έναν προσωπικό έρανο για την επιχείρησή του στο Facebook και να ζητήσει υποστήριξη από τους πιστούς πελάτες του στη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου. Επιπλέον, τώρα αυτό επεκτείνεται και στους χρήστες, που έχουν πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσουν χρήματα για τοπικές επιχειρήσεις που επηρεάζονται από το COVID-19.

Τα εργαλεία συγκέντρωσης χρημάτων του Facebook διευκολύνουν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να συγκεντρώσουν χρήματα για τις κατηγορίες που τους ενδιαφέρουν απευθείας στο Facebook. Μέχρι πρότινος, οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες αυτές, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν πολλές ΜμΕ κατά τη διάρκεια της εξάπλωσης του COVID-19, το Facebook θέλει να δώσει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να υποστηρίξουν τις αγαπημένες τους επιχειρήσεις ή να επιτρέψουν στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να ξεκινήσει μια συγκέντρωση χρημάτων στο Facebook. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι άνθρωποι, παγκοσμίως, έχουν συγκεντρώσει πάνω από 65 εκατομμύρια δολάρια για εράνους που σχετίζονται με το COVID-19 από τον Ιανουάριο του 2020 στο Facebook και το Instagram, πάνω από τις μισές από αυτές τις δωρεές είναι λιγότερα από 25 δολάρια.

Η διαδικασία για να δημιουργήσετε έρανο για την επιχείρησή σας ή για να υποστηρίξετε μια τοπική επιχείρηση, είναι αρκετά απλή ακολουθώντας ορισμένα βήματα: α) Ανοίγετε τον λογαριασμό σας στο FB β) Κάντε κλικ στο “Δυνατότητα Συγκέντρωσης Χρημάτων ” στο αριστερό μενού των Ενημερώσεων γ) Κάντε κλικ στο "προσωπική συγκέντρωση χρημάτων" και επιλέξτε την κατηγορία και την επιχείρηση δ) Προσθέστε μια φωτογραφία εξωφύλλου και συμπληρώστε λεπτομέρειες σχετικά με τον έρανο, π.χ. χρόνο, προϋπολογισμό, περιγραφή. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία ενός εράνου, εδώ. Προκειμένου να επιτευχθεί πλήρης διαφάνεια, το Facebook έχει θέσει συγκεκριμένες οδηγίες για τη διαδικασία και τις κατηγορίες. Οι έρανοι θα πρέπει να περιγράφουν με ακρίβεια και ειλικρίνεια τον σκοπό δημιουργία τους και να παρέχουν αρκετές πληροφορίες, ώστε το Facebook και άλλοι χρήστες να μπορούν να κατανοήσουν με σαφήνεια πώς θα χρησιμοποιηθούν τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν. Το Facebook θα συνεχίσει να επεκτείνει τις κατηγορίες των σκοπών για να επιτρέψει σε περισσότερα άτομα να υποστηρίξουν επιχειρήσεις που επηρεάζονται από το COVID-19.

Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τον καρδιακό παλμό των κοινοτήτων τους και σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, το Facebook έχει δημιουργήσει εργαλεία για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να παραμείνουν συνδεδεμένες και κοντά στους πελάτες τους. Περισσότερες πληροφορίες για τα εργαλεία FB Business, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Η Sheryl Sandberg, Επιχειρησιακή Διευθύντρια του Facebook, τόνισε ότι

Η πανδημία του COVID-19 έχει πλήξει τις μικρές επιχειρήσεις παντού στον κόσμο. Ξαφνικά και χωρίς δική τους υπαιτιότητα, πολλοί επιχειρηματίες πλέον δεν είναι σε θέση να λειτουργήσουν τις επιχειρήσεις τους, ενώ για άλλους κάτι τέτοιο έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο, διότι οι πελάτες κάνουν το σωστό και μένουν στο σπίτι. Το Facebook έχει δεσμευτεί να τους βοηθήσει.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Δυνατότητα Συγκέντρωσης Χρημάτων, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Πατέρας δύο τέκνων, της Ζωής και της Darkpony Digital.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Συμφώνησε να πληρώσει $725 εκατ. για το σκάνδαλο Cambridge Analytica

25 Δεκεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Το μεγαλύτερο, ίσως, σκάνδαλο στην ιστορία της Meta και αυτό που ουσιαστικά αποτέλεσε την κύρια αφορμή για να χαθεί σε έναν κατά πολύ μεγάλο βαθμό η όποια εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στο κοινωνικό δίκτυο ...

Meta: Νέα εργαλεία για την προστασία των νεαρών χρηστών

22 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει να βρίσκεται στο στόχαστρο των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για πληθώρα ζητημάτων που αφορούν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των χρηστών στα Facebook και Instagram, με αποτέλεσμα να...

Facebook: Τέλος στην εμφάνιση πολιτικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών προτιμήσεων

20 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Κάποτε το Facebook ζητούσε να μοιραστείς οτιδήποτε αφορά την προσωπική σου ζωή, αλλά πλέον βλέπουμε πως οι προτεραιότητες της Meta έχουν αλλάξει. Η εταιρεία έχει αρχίσει να ενημερώνει τους χρήστες ότι από την ...

Zuckerberg: Το WhatsApp πολύ πιο ασφαλές και ιδιωτικό από το iMessage της Apple

19 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Οι σχέσεις μεταξύ Apple και Meta διαταράχθηκαν οριστικά λόγω του περίφημου App Tracking Transparency που έχει στερήσει σημαντικά έσοδα απο την τελευταία επειδή θεωρητικά δεν μπορεί να παρακολουθεί την ...

Meta: Απορρίφθηκε η έφεση της, υποχρεώνεται να πουλήσει το Giphy

18 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της βρετανικής Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών (Competion and Markets Authority - CMA) να κρίνει ως μονοπώλιο την εξαγορά της υπηρεσίας Giphy από την τότε Facebook (νυν Meta) δεν ανετράπη από την έφεση ...

Facebook: Νέοι τρόποι για να διαμορφώσεις αυτά που εμφανίζονται στο Feed

06 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Εκτός από περισσότερες διαφημίσεις, η Meta ανακοίνωσε ότι φέρνει νέες επιλογές για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου Facebook προκειμένου να διαμορφώσουν καλύτερα τον αλγόριθμο του κεντρικού Feed για να ...

Meta: Άμεση και εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών σε Facebook και Instagram

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη νέων λειτουργιών σε Facebook και Instagram για να καταστήσει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών του ίδιου χρήστη, αλλά και για την εύκολη ...

Meta: Συνεργατικές διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή των καταναλωτών

21 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Ενημέρωση από τη Meta Οι άνθρωποι θέλουν προσωποποιημένες, εύκολες εμπειρίες αγορών που παρέχουν χρήσιμες συστάσεις για τα τοπικά τους παντοπωλεία. Στην πραγματικότητα, το 57% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου ...

Community Chats: Ξεκινά το «πάντρεμα» των Facebook Groups με το Messenger

14 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα μέσω του CEO της, Mark Zuckerberg, ότι ξεκινά τις δοκιμές της λειτουργίας Community Chats για τα Facebook Groups μέσα από την πλατφόρμα Messenger, κάτι που πολύ απλά θα μπορούσαμε να ...

Facebook Gaming: Οριστικό κλείσιμο των εφαρμογών για Android και iOS

31 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Δεν μακροημέρευσε τελικά η απόπειρα της Meta να ανταγωνιστεί τα Twitch και YouTube, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι θα σταματήσει την λειτουργίας της εφαρμογής Facebook Gaming για συσκευές Android και ...

Loader
please wait
techgear_icon