up_icon
Facebook Internet Social networks

Facebook: Στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού

05 Μαΐου 2020 Vasilis Ananiadis

Facebook: Στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού

Η Facebook έχει πλήρη επίγνωση ότι πολλές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα οι πιο μικρές, έχουν επηρεαστεί από το παγκόσμιο ξέσπασμα του COVID-19. Η ομάδα του Facebook έχει ακούσει τις επιχειρήσεις, ώστε να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες τους και εργάζεται συνεχώς προκειμένου να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερη υποστήριξη, η οποία θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτές. Για να επιτύχει αυτόν το σκοπό, ανακοινώνει την Δυνατότητα Συγκέντρωσης Χρημάτων. Από σήμερα, ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί πλέον να δημιουργήσει έναν προσωπικό έρανο για την επιχείρησή του στο Facebook και να ζητήσει υποστήριξη από τους πιστούς πελάτες του στη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου. Επιπλέον, τώρα αυτό επεκτείνεται και στους χρήστες, που έχουν πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσουν χρήματα για τοπικές επιχειρήσεις που επηρεάζονται από το COVID-19.

Τα εργαλεία συγκέντρωσης χρημάτων του Facebook διευκολύνουν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να συγκεντρώσουν χρήματα για τις κατηγορίες που τους ενδιαφέρουν απευθείας στο Facebook. Μέχρι πρότινος, οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες αυτές, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν πολλές ΜμΕ κατά τη διάρκεια της εξάπλωσης του COVID-19, το Facebook θέλει να δώσει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να υποστηρίξουν τις αγαπημένες τους επιχειρήσεις ή να επιτρέψουν στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να ξεκινήσει μια συγκέντρωση χρημάτων στο Facebook. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι άνθρωποι, παγκοσμίως, έχουν συγκεντρώσει πάνω από 65 εκατομμύρια δολάρια για εράνους που σχετίζονται με το COVID-19 από τον Ιανουάριο του 2020 στο Facebook και το Instagram, πάνω από τις μισές από αυτές τις δωρεές είναι λιγότερα από 25 δολάρια.

Η διαδικασία για να δημιουργήσετε έρανο για την επιχείρησή σας ή για να υποστηρίξετε μια τοπική επιχείρηση, είναι αρκετά απλή ακολουθώντας ορισμένα βήματα: α) Ανοίγετε τον λογαριασμό σας στο FB β) Κάντε κλικ στο “Δυνατότητα Συγκέντρωσης Χρημάτων ” στο αριστερό μενού των Ενημερώσεων γ) Κάντε κλικ στο "προσωπική συγκέντρωση χρημάτων" και επιλέξτε την κατηγορία και την επιχείρηση δ) Προσθέστε μια φωτογραφία εξωφύλλου και συμπληρώστε λεπτομέρειες σχετικά με τον έρανο, π.χ. χρόνο, προϋπολογισμό, περιγραφή. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία ενός εράνου, εδώ. Προκειμένου να επιτευχθεί πλήρης διαφάνεια, το Facebook έχει θέσει συγκεκριμένες οδηγίες για τη διαδικασία και τις κατηγορίες. Οι έρανοι θα πρέπει να περιγράφουν με ακρίβεια και ειλικρίνεια τον σκοπό δημιουργία τους και να παρέχουν αρκετές πληροφορίες, ώστε το Facebook και άλλοι χρήστες να μπορούν να κατανοήσουν με σαφήνεια πώς θα χρησιμοποιηθούν τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν. Το Facebook θα συνεχίσει να επεκτείνει τις κατηγορίες των σκοπών για να επιτρέψει σε περισσότερα άτομα να υποστηρίξουν επιχειρήσεις που επηρεάζονται από το COVID-19.

Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τον καρδιακό παλμό των κοινοτήτων τους και σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, το Facebook έχει δημιουργήσει εργαλεία για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να παραμείνουν συνδεδεμένες και κοντά στους πελάτες τους. Περισσότερες πληροφορίες για τα εργαλεία FB Business, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Η Sheryl Sandberg, Επιχειρησιακή Διευθύντρια του Facebook, τόνισε ότι

Η πανδημία του COVID-19 έχει πλήξει τις μικρές επιχειρήσεις παντού στον κόσμο. Ξαφνικά και χωρίς δική τους υπαιτιότητα, πολλοί επιχειρηματίες πλέον δεν είναι σε θέση να λειτουργήσουν τις επιχειρήσεις τους, ενώ για άλλους κάτι τέτοιο έχει γίνει πολύ πιο δύσκολο, διότι οι πελάτες κάνουν το σωστό και μένουν στο σπίτι. Το Facebook έχει δεσμευτεί να τους βοηθήσει.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Δυνατότητα Συγκέντρωσης Χρημάτων, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Πατέρας δύο τέκνων, της Ζωής και της Darkpony Digital.

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Καμία προμήθεια από τους δημιουργούς περιεχομένου έως το 2024

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Ο μοναδικός τρόπος να παραμείνεις ανταγωνιστικός στην κατηγορία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να υπάρχει διαρκώς νέο περιεχόμενο που θα κρατά το ενδιαφέρον των χρηστών. Για να έχεις περιεχόμενο, θα ...

Facebook Groups: Επανασχεδιασμός με στοιχεία που θυμίζουν το Discord

30 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στην εμφάνιση και τη λειτουργικότητα των Facebook Groups, οι οποίες δοκιμάζονται ήδη σε ορισμένες ομάδες χρηστών και αναμένονται σε όλο τον κόσμο μέσα στους ...

Meta: Μετονομάζει το Facebook Pay σε Meta Pay και περιμένει 1 δισ. χρήστες στο metaverse μέχρι το 2030

27 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει με το rebranding όλων των υπηρεσιών της και σειρά παίρνει η υπηρεσία mobile πληρωμών Facebook Pay, η οποία μετονομάζεται πλέον σε Meta Pay. Πέραν της αλλαγής του ονόματος, δεν φαίνεται να ...

Αναφορά για ριζικό επανασχεδιασμό του Facebook με σκοπό να ανταγωνιστεί το TikTok

26 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η επιτυχία του TikTok έχει θορυβήσει ιδιαίτερα τη Meta, η οποία δεν σκοπεύει να περιορίσει τις…απαντήσεις της απλά στην αντιγραφή λειτουργιών από την πλατφόρμα της ByteDance. Η ιστοσελίδα The Verge κατάφερε να ...

Facebook Messenger: Προστίθεται ξεχωριστή καρτέλα Calls

02 Ιουνίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ενισχύει ακόμη περισσότερο την εφαρμογή Facebook Messenger με την προσθήκη της καρτέλας Calls στις εκδόσεις της για συσκευές Android και iOS, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης ...

Facebook: 1 στους 4 ανθρώπους στον κόσμο το επισκέπτεται καθημερινά

01 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Πολλά έχουν ειπωθεί για τη Meta τα τελευταία χρόνια και το νεανικό κοινό που εγκαταλείπει το Facebook, αλλά τα νούμερα δείχνουν πως η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει σχεδόν το 1/4 του παγκόσμιου πληθυσμού να ...

Επισημοποιήθηκε το μπλοκάρισμα Facebook και Instagram στη Ρωσία

22 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της Ρωσίας να μπλοκάρει τα Facebook και Instagram επικυρώθηκε πλέον και από δικαστήριο της Μόσχας, το οποίο έκρινε πως οι δύο υπηρεσίες της Meta προωθούν «εξτρεμιστικό περιεχόμενο». Παρόλα αυτά, το ...

Facebook Protect: Αν δεν το ενεργοποίησες μπορεί να κλειδωθείς έξω από τον λογαριασμό σου

18 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Πιθανότατα θα λάβατε και εσείς τις προηγούμενες ημέρες μια περίεργη ενημέρωση από το Facebook που σας ειδοποιούσε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία Facebook Protect για τον λογαριασμό σας μέχρι τις 17 Μαρτίου ...

Facebook Groups: Νέα εργαλεία για μείωση της παραπληροφόρησης και όχι μόνο

10 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα το παγκόσμιο λανσάρισμα νέων λειτουργιών για τους διαχειριστές των Facebook Groups, οι οποίες θα τους δώσουν τη δυνατότητα να ελέγχουν καλύτερα τις κοινότητές τους, να διαχειρίζονται ...

Reels: Διαθέσιμα και στην πλατφόρμα του Facebook από σήμερα

23 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Η Meta επεκτείνει από σήμερα τη διαθεσιμότητα του Facebook Reels για iOS και Android σε περισσότερες από 150 χώρες στον κόσμο. Παρουσιάζουμε επίσης, καλύτερους τρόπους ώστε να βοηθήσουμε τους ...

Loader
techgear_icon