Frostpunk 1886: Επιστροφή με Unreal Engine και νέο περιεχόμενο
Μόλις έξι μήνες μετά την κυκλοφορία του Frostpunk 2, η πολωνική εταιρεία 11 Bit Studios προχώρησε στην ανακοίνωση ενός ακόμη project που εντάσσεται στο σύμπαν της δημοφιλούς σειράς. Ο λόγος για το Frostpunk 1886, ένα remake του αρχικού παιχνιδιού επιβίωσης και διαχείρισης πόλης, το οποίο υπόσχεται να αναβιώσει το ξεκίνημα του franchise με νέα γραφικά, βελτιωμένα συστήματα gameplay και επιπλέον περιεχόμενο.
Σε μια στρατηγική απόφαση που σηματοδοτεί σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση, το στούντιο εγκαταλείπει την Liquid Engine, την ιδιόκτητη μηχανή που είχε τροφοδοτήσει τόσο το πρώτο Frostpunk όσο και το This War of Mine, και στρέφεται πλέον στην Unreal Engine, αναζητώντας νέα τεχνολογικά θεμέλια για το μέλλον της σειράς.
Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί, το Frostpunk 1886 δεν πρόκειται απλώς για μία απλή αναπαραγωγή του παλιού τίτλου. Αντιθέτως, το παιχνίδι «πατά» πάνω στις βάσεις του πρωτότυπου, αλλά ενισχύεται με νέους μηχανισμούς, νόμους, περιεχόμενο και έναν εντελώς καινούριο δρόμο ανάπτυξης της Κοινωνίας, γνωστό ως «Purpose path», προσφέροντας μια ανανεωμένη εμπειρία ακόμη και στους πιο έμπειρους παίκτες του franchise.
Η μετάβαση σε Unreal Engine επιτρέπει επίσης τη συμπερίληψη υποστήριξης για mods, ενώ δημιουργεί και τις συνθήκες για μελλοντική επέκταση του περιεχομένου, χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει η νέα μηχανή παραγωγής.
Η κυκλοφορία του Frostpunk 1886 έχει προγραμματιστεί για το 2027, με την πλήρη αποκάλυψη του παιχνιδιού να αναμένεται σε μεταγενέστερο στάδιο. Αν και η ακριβής ημερομηνία δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί, οι πρώτες πληροφορίες δείχνουν ότι το remake θα αποτελέσει ένα από τα πιο φιλόδοξα projects της εταιρείας μέχρι σήμερα.
Παράλληλα, η 11 Bit Studios διαβεβαίωσε τους φίλους του Frostpunk 2 ότι η ανάπτυξή του συνεχίζεται κανονικά, με νέες προσθήκες που περιλαμβάνουν δωρεάν ενημερώσεις περιεχομένου, κυκλοφορία σε κονσόλες και πακέτα DLC που θα επεκτείνουν περαιτέρω την ιστορία και το gameplay.