Huawei: Δεν μας ενδιαφέρουν οι διαφημίσεις, εκεί θα διαφοροποιηθούμε από τη Google

Σε εκδήλωση της Huawei στο Λονδίνο για τους developers, η κινέζικη εταιρεία αποκάλυψε τη στρατηγική που θα ακολουθήσει για να ενισχύσει το δικό της οικοσύστημα, αλλά και τη διαφοροποίηση της από τις Apple και Google.

Βασικός ομιλητής ήταν ο αντιπρόεδρος του τμήματος Huawei Consumer Services για την Ευρώπη, Dr. Jaime Gonzalo, ο οποίος ξεκαθάρισε πως το οικοσύστημα εφαρμογών δεν θα ενοχλεί τους χρήστες με spam ειδοποιήσεις όπως το iOS και το Android. Στόχος είναι να εστιάσουν σε έναν ποιοτικότερο τρόπο προσέλκυσης χρηστών, αντί να τους spamάρουν με διαφημίσεις.

Στην κοινότητα των developers, ανεξάρτητα πόσο καλή μπορεί να είναι η ιδέα που έχετε, είναι πολύ δύσκολο να κερδίσετε νέους χρήστες και πολύ εύκολο να τους χάσετε. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος πέραν του βομβαρδισμού τους με banners στα social media ή με διακοπές μέσα στα παιχνίδια για την προβολή διαφημίσεων. Αυτός είναι κάτι που επιτρέπουν τα οικοσυστήματα Android και iOS. Εμείς προτείνουμε μια διαφορετική λύση.

Ο κ. Gonzalo ανέφερε ένα παράδειγμα για τον τρόπο λειτουργίας του οικοσυστήματος της Huawei. Ένας χρήστης μπορεί να δείξει ενδιαφέρον για τη σειρά ταινιών Terminator και ο παραδοσιακός τρόπος προσέγγισης του είναι συνήθως η εμφάνιση μιας διαφήμισης για κάποια από τις ταινίες. Ο τρόπος της Huawei θα είναι λιγότερο διεισδυτικός και σίγουρα διαφορετικός:

Θα του εμφανίσει το soundtrack της ταινίας Terminator την επόμενη φορά που θα εισέλθει σε κάποια εφαρμογή μουσικής ή θα του εμφανίσει παιχνίδια με ρομπότ που μάχονται μεταξύ τους όταν επισκεφθεί το Huawei App Gallery.
Αυτή η προσέγγιση είναι πολύ καλύτερη και από πλευράς σεβασμού της ιδιωτικότητας, διότι δεν είμαστε μια εταιρεία που βασίζεται στις διαφημίσεις, δεν μας ενδιαφέρει εάν ο χρήστης είναι άντρας ή γυναίκα, δεν μας ενδιαφέρει η ηλικία του κλπ. Το μόνο που κοιτάζουμε είναι το ενδιαφέρον του για το Terminator. Οι διαφημίσεις δεν είναι κάτι σημαντικό για εμάς.

Είναι εμφανές ότι η Huawei θα επιχειρήσει όχι μόνο να σώσει την παρτίδα λόγω των κυρώσεων της κυβέρνησης των ΗΠΑ που την έχουν “κλειδώσει” έξω από το οικοσύστημα της Google (και όχι μόνο), αλλά ταυτόχρονα να σπάσει το κατεστημένο της Google γενικότερα. Το ερώτημα, φυσικά, παραμένει αν θα καταφέρει να πείσει τους χρήστες να ζήσουν χωρίς τις υπηρεσίες της Google.

[via]

Loading