up_icon
HUAWEI Misc

Huawei: Αύξηση 41% στα έσοδα μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2016

27 Ιουλίου 2016 Yannis Elpidis

Huawei: Αύξηση 41% στα έσοδα μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2016

huawei_h1_2016

[Δ.Τ.]

Η Huawei ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2016: Τα έσοδα από τις πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα CNY¥ 77,4 δισεκατομμύρια. Οι αποστολές smartphones έφτασαν τα 60,56 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 25% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Οι παγκόσμιες αποστολές smartphones κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν μόλις κατά 3,1%, σύμφωνα με την IDC, καταδεικνύοντας ότι η ανάπτυξη της Huawei σημειώνει καλύτερες επιδόσεις από τις αντίστοιχες του κλάδου συνολικά.

Ο πρόεδρος της Huawei Consumer Business Group, Richard Yu δήλωσε:

"Παρατηρήσαμε μια ιδιαίτερα γρήγορη ανάπτυξη σε παραδοσιακές αγορές high-end συσκευών smartphones όπως η Ευρώπη, και σε αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βόρειας Αφρικής, της Κεντρικής Ασίας και της Λατινικής Αμερικής.

Συνεχίζουμε να διατηρούμε την υγιή ανάπτυξή μας μέσα στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των smartphones, γεγονός που μαρτυρεί τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Huawei στην καινοτομία, την πρόβλεψη των τάσεων των καταναλωτών και τη διμερή στρατηγική της η οποία εστιάζει τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές. Κοιτώντας προς το μέλλον, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους βιομηχανικούς μας εταίρους για να προσφέρουμε στους καταναλωτές ένα εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων που συνδυάζουν την τεχνολογία, την ποιότητα και το στυλ."

Βελτιστοποιημένη δομή των εσόδων με ανάπτυξη στο εξωτερικό η οποία ξεπερνά την εγχώρια ανάπτυξη

Μετά την ταχεία ανάπτυξη στις παγκόσμιες αγορές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016, η Huawei Consumer Business Group ενδυνάμωσε περαιτέρω τη βελτιστοποιημένη διάρθρωση των εσόδων της, με αποτέλεσμα η ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού να είναι 1,6 φορές πιο γρήγορη από την αντίστοιχη στην ηπειρωτική Κίνα. Σύμφωνα με την IDC, τον Μάιο, το μερίδιο της Huawei στην παγκόσμια αγορά smartphones έφθασε το 11,4 %. Για την κατηγορία των smartphones με τιμή στο εύρος των US$ 500-600, το μερίδιο της Huawei αυξήθηκε κατά 10%2 .

Ιδιαίτερα ισχυρά αποτελέσματα καταγράφηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές, με αξιοσημείωτη επιτυχία στην κατηγορία των high-end smartphones. Σύμφωνα με την GFK, το μερίδιο αγοράς της Huawei στα smartphones, έχει φτάσει πάνω από το 15% σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Στις παραδοσιακές αγορές των high-end smartphones, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία, η Huawei έχει επίσης πετύχει σημαντική άνοδο.

Σε κύριες αγορές περιοχών όπως η Βόρεια Αφρική και ο Νότιος Ειρηνικός, η Huawei έχει καταφέρει να αναπτύξει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της. Στην Αίγυπτο, το μερίδιο αγοράς των Huawei smartphones βρίσκεται πάνω από το 20% και στη Νέα Ζηλανδία, το μερίδιο της Huawei έχει ξεπεράσει το 15 %3.

Επίσης, ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων σημειώθηκε στις αναδυόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Κεντρικής Ασίας. Σε ορισμένες χώρες, οι πωλήσεις smartphones της Huawei έχουν διπλασιαστεί σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Στην Κίνα, η Huawei συνεχίζει να είναι ο ηγέτης του κλάδου, με μερίδιο αγοράς 18,6%, σύμφωνα με την έκθεση της GFK του Ιουνίου.

Η Huawei εστιάζει στην ουσιαστική καινοτομία

Έχοντας με συνέπεια επιδείξει σημαντική ανάπτυξη στις πωλήσεις της, η Huawei Consumer Business Group συνεχίζει να δείχνει μια βαθιά δέσμευση για την καινοτομία στον τομέα της έρευνας και της ανάπτυξης, μέσα από τα κέντρα R&D που διαθέτει σε όλο τον κόσμο, σε συνδυασμό με τις επαναλαμβανόμενες επαναστατικές λύσεις που προσφέρει στα προϊόντα, τις πλατφόρμες και τα εμπορικά σήματά της.

Τα προϊόντα ‘ναυαρχίδες’ της Huawei, όπως το Ρ9, το Mate 8, το Honor V8 και το MateBook, έχουν τύχει εξαιρετικής υποδοχής από τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Ο όγκος πωλήσεων του Mate 8, έχει αυξηθεί κατά 65% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του Mate 7 για την ίδια χρονική περίοδο του 2015. Επιπλέον, 4,5 εκατομμύρια συσκευές Ρ9 & P9 Plus έχουν ήδη πωληθεί, σημειώνοντας αύξηση κατά 120% σε σύγκριση με τις πωλήσεις του P8 κατά την ίδια περίοδο το 2015. Όσον αφορά στο MateBook το οποίο είναι το πρώτο 2-σε-1 προϊόν notebook της Huawei, έχει διατεθεί σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ.

Η Huawei Consumer Business Group συνεχίζει να διατηρεί τη στρατηγική δέσμευσή της σε όλο τον κόσμο. Το Μάιο του 2016 υπήρχαν 35.000 καταστήματα λιανικής πώλησης που διαθέτουν τα προϊόντα της Huawei, μια αύξηση της τάξης του 116% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σύμφωνα με την GFK, η κάλυψη της Huawei παγκοσμίως έχει φτάσει τα 150 χιλιάδες σημεία πωλήσεων.

Η μάρκα συνέχισε την προσπάθεια επένδυσης πόρων μάρκετινγκ σε τομείς όπως, μεταξύ άλλων, αθλητισμός, lifestyle, μόδα και ψυχαγωγία, κάνοντας πιο ζωντανή τη μάρκα και ισχυροποιώντας τους δεσμούς της με το καταναλωτικό κοινό Huawei συνεχίζει επίσης να συνεργάζεται με πολλές εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση στην αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Leica, Swarovski, Harman, Kardon, Audi, Google, Microsoft και Ιntel, μεταξύ άλλων, με σκοπό να προσφέρει στους καταναλωτές της προηγμένες καινοτομίες της βιομηχανίας.

Το 2016, η Huawei συμπεριλήφθηκε για άλλη μια φορά μέσα στη λίστα του BrandZTM με τις 100 πολυτιμότερες παγκόσμιες μάρκες. Η αξία της Huawei έφτασε τα US$ 18,652 δις, ενώ από την 70ή θέση που είχε λάβει το 2015 σημείωσε κατακόρυφη άνοδο καταλαμβάνοντας την 50ή θέση για το 2016.

Η Huawei είναι άριστα τοποθετημένη ώστε να συνεχίσει τη διείσδυσή της στην αγορά των smartphones, των wearable συσκευών, των έξυπνων σπιτιών, και των αγορών cloud , μετασχηματιζόμενη σε έναν πάροχο end-to-end λύσεων και πλατφόρμας υπηρεσιών με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές έναν πιο βολικό και έξυπνο τρόπο προκειμένου να συνδέουν αποτελεσματικά τις διάφορες πτυχές της ζωής τους.

Yannis Elpidis

Είμαι ένας λάτρης της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Γνώρισα τον πρώτο μου υπολογιστή στα μέσα της δεκαετίας του '80 και ήταν "love at first sight" που λένε και στο χωριό μου. Θα με βρείτε καθημερινά στη "Darkpony Digital".

Αγαπημένο μότο:
 "There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't."

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Ευπάθεια στο HUAWEI AppGallery επέτρεπε το δωρεάν download επι πληρωμή εφαρμογών

21 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Είναι γεγονός ότι η HUAWEI έχει επενδύσει πολλά δισεκατομμύρια για την ανάπτυξη του δικοί της οικοσυστήματος και πραγματοποιεί άλματα προόδου στις υπηρεσίες που προσφέρει στους χρήστες. Αυτό δεν σημαίνει, όμως,...

HUAWEI WATCH GT 3 Pro: Το πιο κομψό smartwatch ήρθε στην Ελλάδα

18 Μαΐου 2022 Techgear Team

Ανεβάζει σε άλλο επίπεδο την υποστήριξη αθλημάτων με το ολοκαίνουριο, επαγγελματικό mode ελεύθερης κατάδυσης, καθώς και τα πάνω από 100 sports modes που διαθέτει, για μια πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία ...

HUAWEI P50 Pro: Κι όμως, υπάρχει τρόπος να έχεις πρόσβαση στα δίκτυα 5G

17 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Παρά τις αντιξοότητες και τις κυρώσεις της αμερικανικής κυβέρνησης, η HUAWEI εξακολουθεί να δημιουργεί σπουδαία smartphones που δυστυχώς στερούνται της επίσημης υποστήριξης των εφαρμογών - υπηρεσιών της Google,...

HUAWEI MateView GT 27: Η οθόνη που πάντα ήθελες διαθέσιμη στην ελληνική αγορά

12 Μαΐου 2022 Techgear Team

Μια εξαιρετική, υπέρ κυρτή οθόνη 27 ιντσών με υψηλό ρυθμό ανανέωσης, ανάλυση 2560 x 1440 και καμπυλότητα 1500 R, σε αναλογία 16:9, που προσφέρει καθηλωτική εμπειρία θέασης και μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με...

HUAWEI MateBook Ε: Ένα Laptop, Άπειρες Δυνατότητες

03 Μαΐου 2022 Techgear Team

Θέλετε να μπορείτε να εργάζεστε, να σχεδιάζετε, να διαβάζετε όπου κι αν βρίσκεστε, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας; Εάν ναι, τότε το νέο HUAWEI MateBook E είναι το ιδιαίτερο 2 σε 1 laptop της Huawei που έχει ...

HUAWEI Watch GT 3 Pro και Band 7, ανακοινώθηκαν επίσημα τα νέα gadgets της εταιρείας

29 Απριλίου 2022 Christos Elpidis

Εκτός από το πολύ εντυπωσιακό HUAWEI Mate Xs 2, η εταιρεία παρουσίασε και δύο νέα gadgets, το HUAWEI Band 7 και το HUAWEI Watch GT 3 Pro για την αγορά της Κϊνας, τα οποία λογικά θα δούμε και στην Ευρώπη μέσα ...

HUAWEI Mate Xs 2: Επίσημα το νέο τρομερά εντυπωσιακό foldable της εταιρείας

28 Απριλίου 2022 Christos Elpidis

Όπως το είχε προαναγγείλει, η HUAWEI παρουσίασε σήμερα το νέο αναδιπλούμενο HUAWEI Mate Xs 2 και επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά το πόσο διαφορετικό θα ήταν το τοπίο στην αγορά των smartphones και των ...

Η άνοιξη ήρθε και φέτος από τη HUAWEI με τρία εκπληκτικά smartphones

28 Απριλίου 2022 Techgear Team

Ο χειμώνας επιτέλους τελείωσε, ο καιρός βελτιώνεται και το γενικότερο κλίμα δείχνει μια τάση ανανέωσης για τον περισσότερο κόσμο, ο οποίος έχει ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα από τις τελευταίες περίεργες και δύσκολες ...

HUAWEI Mate Xs 2: Επίσημη παρουσίαση του νέου foldable στις 28 Απριλίου 2022

22 Απριλίου 2022 Christos Elpidis

Μόλις χτες μιλήσαμε αναλυτικά για το HUAWEI P50 Pocket, το clamshell αναδιπλούμενο smartphone που ακολουθεί μια διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία σε σύγκριση με τα πρώτα foldables της εταιρείας, αλλά φαίνεται ...

HUAWEI P50 Pocket Review: Εντυπωσιακό και ισχυρό, αλλά με ξεκάθαρες αδυναμίες

21 Απριλίου 2022 Christos Elpidis

Μερικούς μήνες πριν αρχίσουν τα προβλήματα με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, η HUAWEI είχε επιχειρήσει το πρώτο της βήμα στην κατηγορία των foldables με το HUAWEI Mate X τον Φεβρουάριο του 2019, το οποίο ξεχώρισε για ...

Loader
techgear_icon