Keeper: Το νέο και ιδιαίτερο game από τη Double Fine

Η Double Fine αποκάλυψε το νέο της παιχνίδι με τίτλο Keeper, μια πρωτότυπη περιπέτεια που εκτυλίσσεται σε έναν ονειρικό κόσμο, με πρωταγωνιστή έναν ζωντανό φάρο και έναν φτερωτό σύντροφο. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του Xbox Games Showcase, δίνοντας στο κοινό μια πρώτη γεύση από το επόμενο δημιουργικό βήμα του στούντιο μετά το Psychonauts 2. Η κυκλοφορία του Keeper έχει προγραμματιστεί για τις 17 Οκτωβρίου 2025, σε Xbox και PC.

Το Keeper φέρει ξεκάθαρα τη χαρακτηριστική αισθητική και δημιουργική ταυτότητα της Double Fine, τόσο στον οπτικό σχεδιασμό όσο και στην αφηγηματική του βάση. Στην καρδιά της ιστορίας βρίσκεται ένας φάρος που, μυστηριωδώς, αποκτά ζωή σ’ έναν κόσμο όπου η ανθρωπότητα έχει εξαφανιστεί. Το ταξίδι του τον οδηγεί προς το κέντρο ενός νησιού, εκεί όπου δεσπόζει ένα επιβλητικό βουνό. Σε αυτό το περιβάλλον, ο φάρος δεν πολεμά ούτε μάχεται, αντίθετα, αλληλεπιδρά με το τοπίο, τα φυτά και τα ζώα μέσω του φωτός του, το οποίο φαίνεται να αποτελεί και τον βασικό μηχανισμό του παιχνιδιού.

Μαζί του έχει για συνοδοιπόρο ένα παράξενο πουλί, το οποίο είχε βρει καταφύγιο στον φάρο πριν εκείνος αρχίσει να κινείται. Οι δύο χαρακτήρες συνεργάζονται για την επίλυση γρίφων, καθώς περιηγούνται στο μυστηριώδες και αλλόκοσμο νησί. Υπάρχουν επίσης υπαινιγμοί για μια επικείμενη απειλή, μια σκιά που καραδοκεί στο παρασκήνιο της φαινομενικά ειρηνικής αυτής περιπέτειας.

Ο Lee Patty, ο οποίος στο παρελθόν συμμετείχε σε τίτλους όπως StackingHeadlander και RAD, ηγείται της δημιουργικής ομάδας του Keeper. Αυτή τη φορά, στόχος του δεν ήταν η δημιουργία ενός παιχνιδιού επικεντρωμένου στη δράση ή στο gameplay, αλλά ενός έργου με έντονη ατμόσφαιρα και συναισθηματική απήχηση. Η ιδέα για το Keeper γεννήθηκε μέσα στην πανδημία του 2020, όταν η ομάδα ανάπτυξης άρχισε να προβληματίζεται για τη συνέχεια της ζωής στη Γη μετά από ένα πιθανό τέλος της ανθρωπότητας. Η απουσία διαλόγου και μάχης στο trailer ενισχύει την πρόθεση για μια εμπειρία εσωστρεφή και ανοιχτή σε προσωπική ερμηνεία από τον παίκτη.

Το παιχνίδι υπόσχεται μια εμπειρία γεμάτη συναισθηματικά φορτισμένες στιγμές, με έμφαση στην εξερεύνηση, τη σιωπηρή αφήγηση και τη δύναμη του περιβάλλοντος. Τα τοπία είναι επιμελώς σχεδιασμένα, ενώ τα πλάσματα του κόσμου του παιχνιδιού φανερώνουν μια πλούσια φαντασία και καλλιτεχνική προσέγγιση, αποφεύγοντας το κλασικό μοντέλο πρόκλησης-ανταμοιβής που χαρακτηρίζει άλλα παιχνίδια του είδους.

Loading