Δεν μπορούμε να πούμε ότι προκαλεί μεγάλη έκπληξη η είδηση ότι η Microsoft "σκοτώνει" και επίσημα πλέον τον αισθητήρα Microsoft Kinect, για τον οποία είχαμε να δούμε κάτι πραγματικά καινούργιο από το μακρινό (για τον κόσμο της τεχνολογίας) 2014. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Fast Co.Design, η εταιρεία αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του, αλλά θα συνεχίσει να παρέχει υποστήριξη στους 35+ εκατ. χρήστες παγκοσμίως που το έχουν στην κατοχή τους.

Το Microsoft Kinect τα πήγαινε εξαιρετικά σε πωλήσεις σε τέτοιο βαθμό ώστε να κερδίσει βραβείο Guinness το 2011 ως η συσκευή που αγοραζόταν πιο γρήγορα από κάθε άλλη. Είχε αναπτυχθεί και μια μεγάλη κοινότητα από developers, οι οποίοι πειραματιζόταν με τις τεχνολογίες αναγνώρισης κίνησης και βάθους για διάφορα projects. Παρόλα αυτά, οι προσδοκίες του κοινού δεν δικαιώθηκαν ποτέ και η Microsoft αναγκάστηκε να το αποσύρει από τα πακέτα του Xbox One.

Το project δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί αποτυχημένο, αφού εκτός από τις πολύ σημαντικές πωλήσεις, η τεχνολογία του Microsoft Kinect βοήθησε σημαντικά την Microsoft στην ανάπτυξη άλλων projects όπως τα HoloLens και Mixed Reality.

[via]

Advertisements