up_icon
Internet

myKtimatologioLive: Ψηφιακά ραντεβού και στο Κτηματολόγιο

21 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

myKtimatologioLive: Ψηφιακά ραντεβού και στο Κτηματολόγιο

Σε παραγωγική λειτουργία τέθηκε τη Δευτέρα η πλατφόρμα myKtimatologioLive, μέσω της οποίας οι πολίτες και οι επαγγελματίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης για θέματα γενικής και εξειδικευμένης πληροφόρησης σχετικά με τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες των ακινήτων τους που σχετίζονται με το Κτηματολόγιο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται μείωση των φυσικών επισκέψεων αρχικά στα κεντρικά και σταδιακά στα περιφερειακά γραφεία του Κτηματολογίου, βελτιστοποίηση της αξιοποίησης του προσωπικού και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τους συναλλασσόμενους.

Με απόφαση του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρή Λιβάνιου και με τη συνδρομή του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, η πλατφόρμα δημιουργήθηκε στα πρότυπα των ήδη υφιστάμενων ψηφιακών ραντεβού για εξυπηρέτηση από Οργανισμούς όπως τα ΚΕΠ, η ΑΑΔΕ, ο ΟΑΕΔ, το Υπουργείο Εξωτερικών και ο ΕΦΚΑ.

Η λειτουργία της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είναι πολύ απλή. Αρχικά ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο myKtimatologio.Live.gov.gr και επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών Taxisnet. Στη συνέχεια, επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από τη λίστα των διαθέσιμων ραντεβού. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet δίνεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου προσώπου.

Το ραντεβού επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο σε μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 15 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λάβει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού. Στην έναρξη της βιντεοκλήσης, η ταυτοπροσωπία ελέγχεται από τον υπάλληλο με επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου από πλευράς του πολίτη, και εν συνεχεία ο υπάλληλος εξυπηρετεί το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού.

Η πληροφόρηση δύναται να παρέχεται σε δύο επίπεδα. Σε πρώτο επίπεδο παρέχονται γενικές πληροφορίες και κατευθύνσεις από προσωπικό του φορέα με εμπειρία στον τομέα της διοικητικής πληροφόρησης. Στην περίπτωση που ο υπάλληλος διαγνώσει την ανάγκη διαβίβασης του αιτήματος σε εξειδικευμένο προσωπικό, όπως στις περιπτώσεις που ζητούνται πληροφορίες για ζητήματα νομικής ή/και τεχνικής φύσης, η πληροφόρηση δίνεται σε δεύτερο επίπεδο μέσω ελεγχόμενων ραντεβού που κλείνει ο υπάλληλος, εκ μέρους του συναλλασσόμενου, με το αντίστοιχα εξειδικευμένο στέλεχος του φορέα.

Κατά την περίοδο της αρχικής λειτουργίας, η υπηρεσία παρέχεται από το προσωπικό των Κεντρικών Υπηρεσιών του Φορέα «Κτηματολόγιο» για πληροφόρηση που αφορά ακίνητα που βρίσκονται στο σύνολο της επικράτειας. Ακόμη, σε πιλοτικό επίπεδο παρέχεται η πληροφόρηση από το προσωπικό του Κτηματολογικού Γραφείου της Αττικής στο Κορωπί για πληροφόρηση σχετικά με ακίνητα που βρίσκονται στις περιοχές Ανθούσα, Αρτέμιδα (Λούτσα), Βάρη, Γέρακα, Γλυκά Νερά, Κρωπία, Μαρκόπουλο Μεσογαίας, Νέα Μάκρη, Παλλήνη, Πικέρμι, Παιανία, Ραφήνα, Σπάτα, τα οποία υπάγονται στην αρμοδιότητα του συγκεκριμένου Κτηματολογικού Γραφείου. Η πληροφόρηση του κοινού από τα Περιφερειακά Γραφεία του Κτηματολογίου θα διευρύνεται σταδιακά με την προσθήκη νέων περιοχών, επέκταση της πλατφόρμας που ήδη σχεδιάζεται.

Η πλατφόρμα αποτελεί ένα νέο σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, προέκταση των υφιστάμενων τρόπων πληροφόρησης (τηλέφωνα, email), που με τη χρήση των νέων τεχνολογιών θα διευκολύνει τον πολίτη, θα συμβάλλει στην αύξηση του κύρους του φορέα ενώ θα επιτρέψει τη συστηματικότερη καταγραφή της περιπτωσιολογίας ώστε να γίνει στόχευση στην επίλυση των πραγματικών και συχνών θεμάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες.

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Skroutz: Διαθέσιμη η υπηρεσία αποστολής προϊόντων στην Ευρώπη

30 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Την παράδοση προϊόντων σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσφέρει πλέον η Skroutz, το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο το καταναλωτικό κοινό που μπορεί να επωφεληθεί από την ...

Η επίθεση στο LastPass είναι αρκετά πιο σοβαρή απ' ό,τι έδειχνε αρχικά

27 Ιανουαρίου 2023 Christos Elpidis

Συνεχίζονται οι έρευνες για το μεγάλο χτύπημα που δέχτηκε η γνωστή υπηρεσία password management LastPass τον περασμένο Αύγουστο και από τη νέα ενημέρωση της «μαμάς» εταιρείας GoTo φαίνεται ότι τα πράγματα είναι...

Πώς το ChatGPT αλλάζει τον κόσμο της κυβερνοασφάλειας

26 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Η Kaspersky διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η ικανότητα πρόσβασης του ευρύτερου κοινού στο ChatGPT ενδέχεται να μεταβάλει τους καθιερωμένους κανόνες του κόσμου της κυβερνοασφάλειας. Η διερεύνηση αυτή ...

TikTok: Τι έρχεται το 2023

26 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Tους τελευταίους 12 μήνες, η κοινότητα του TikTok επανασχεδίασε την ψυχαγωγία. Μοιράστηκε πραγματικές, προσωπικές ιστορίες που έφεραν πιο κοντά τους ανθρώπους και βοήθησαν άλλους να ανακαλύψουν νέους τρόπους ...

Η Meta φέρνει νέες λειτουργίες στις κρυπτογραφημένες συνομιλίες του Messenger

24 Ιανουαρίου 2023 Christos Elpidis

Η Meta άργησε χαρακτηριστικά να φέρει την περίφημη end-to-end κρυπτογράφηση στις συνομιλίες των χρηστών στην πλατφόρμα Messenger, έστω στα Secret Conversations, αλλά τουλάχιστον φροντίζει τακτικά να προσθέτει ...

1 στους 2 χρήστες κρυπτονομισμάτων έχει πέσει θύμα κυβερνοεγκλήματος

24 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Η Kaspersky διερεύνησε τις κυρίαρχες τάσεις στον χώρο των κρυπτονομισμάτων, διαπιστώνοντας ότι μόλις το 25% των ερωτηθέντων ένιωθε επαρκώς ενημερωμένο σχετικά με πιθανές απειλές από τη χρήση κρυπτονομισμάτων ...

Twitter: Οριστικό τέλος για τις third-party εφαρμογές τύπου Tweetbot

20 Ιανουαρίου 2023 Christos Elpidis

Όσοι χρησιμοποιείτε (ή καλύτερα χρησιμοποιούσατε μέχρι πρότινος) κάποια third-party εφαρμογή για να έχετε πρόσβαση στο Twitter, όπως για παράδειγμα τα Talon, Tweetbot και Twitterific, θα έχετε διαπιστώσει ότι ...

Αποζημίωση στα θύματα ηλεκτρονικής απάτης - Τι θα ισχύει για τα e-shops

12 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Αποζημίωση στα θύματα ηλεκτρονικής απάτης θα δίνουν πλέον οι τράπεζες, σύμφωνα με νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης που θα προστατεύει του καταναλωτές, και το οποίο βρίσκεται σε διαβούλευση. Σύμφωνα με ...

5 υγιείς ψηφιακές συνήθειες για το 2023

10 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Οι πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου αποτελούν μια ιδανική στιγμή για να αρχίσετε να υιοθετείτε υγιείς ψηφιακές συνήθειες, ενώ έχετε ακόμα χρόνο να υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι θα επιχειρήσετε να τις τηρήσετε κατά...

Ψηφιακή κάρτα ανεργίας (ΔΥΠΑ) από σήμερα στο Gov.gr Wallet

09 Ιανουαρίου 2023 Techgear Team

Διαθέσιμη μέσω του Gov.gr Wallet είναι από σήμερα, Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023, η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες που αναζητούν εργασία και είναι εγγεγραμμένοι στο Ψηφιακό Μητρώο της ΔΥΠΑ ...

Loader
please wait
techgear_icon