Netflix: Έρχεται η συνδρομή με διαφημίσεις, πιθανό το σενάριο πώλησης της εταιρείας!

Η Netflix συνεχίζει τις «διορθωτικές» κινήσεις μετά την κακή πορεία των τελευταίων μηνών, καθώς προχώρησε στην απόλυση ακόμη 300 υπαλλήλων της (περίπου το 3% του δυναμικού της). Η εταιρεία αναζητά τρόπους για να ανακόψει τις απώλειες στον αριθμό των συνδρομητών, οι οποίες εκτοξεύτηκαν τόσο λόγω της στροφής τους σε άλλες πλατφόρμες, όσο και για το γεγονός πως η Netflix έχει ξεκινήσει ήδη να κυνηγά τους διαμοιρασμένους λογαριασμούς σε ορισμένες χώρες (με κωμικοτραγικά αποτελέσματα ως τώρα).

Είναι προφανές ότι θα γίνουν διάφορες κινήσεις από την πλευρά της Netflix για να αντιστρέψει το κακό κλίμα, ενώ ο επόμενος μεγάλος στόχος είναι το λανσάρισμα του φθηνότερου συνδρομητικού πακέτου που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις. Σε αυτό αναφέρθηκε για μια ακόμη φορά ο co-CEO της εταιρείας, Ted Sarandos, στο πλαίσιο του φεστιβάλ των Καννών, ο οποίος ξεκαθαρίσει πως δεν θα προσθέσουν γενικά διαφημίσεις στην πλατφόρμα, αλλά μόνο στο συγκεκριμένο νέο πακέτο.

Αυτό που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ωστόσο, είναι η παραδοχή του Ted Sarandos πως θα ήταν πιθανό και ένα σενάριο πώλησης της εταιρείας, πιθανότατα από κάποιον ανταγωνιστή για να ενσωματωθεί σε άλλη υπηρεσία. Πάντως, εξακολουθεί να πιστεύει πως η Netflix μπορεί να βγει από τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται αυτούς τους μήνες.

[via]

Loading