Samsung: Σκέφτεται να «κόψει» το Galaxy από τις ναυαρχίδες της!
Μια δημοσίευση από τη Νότια Κορέα αναφέρει ότι η Samsung εξετάζει το ενδεχόμενο να αφήσει στην άκρη το Galaxy branding για ορισμένες από τις συσκευές της! Εάν τεθεί σε εφαρμογή μια τέτοια πρωτοβουλία, τα premium smartphones ενδέχεται να πωλούνται από τη Samsung χωρίς τη χρήση του ονόματος Galaxy, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2009 στο πρώτο Android smartphone της εταιρείας, το Samsung Galaxy I7500.
Η Samsung λέγεται ότι θα μπορούσε να αναπτύξει ένα νέο εμπορικό σήμα ως μέσο διαχωρισμού των "καινοτόμων σημείων καμπής" της εταιρείας. Αυτό ανάγεται σε ένα σχόλιο που έκανε νωρίτερα φέτος ο πρόεδρος της εταιρείας και επικεφαλής του παγκόσμιου μάρκετινγκ Lee Young-hee, ο οποίος δήλωσε ότι οι πελάτες περιμένουν ένα νέο όνομα κάθε φορά που υπάρχει μια σημαντική καινοτομία.
Με την επινόηση ενός νέου εμπορικού ονόματος για τα premium smartphones της Samsung, ο κατασκευαστής μπορεί να δώσει στους πελάτες της Samsung αυτό που θέλουν, προσδιορίζοντας αυτά τα premium κινητά ως συσκευές με premium χαρακτηριστικά, προδιαγραφές και ναι, ακόμη και τιμολόγηση που θα διαφέρουν από τα «απλά» Galaxy smartphones. Η δημοσίευση το συνέκρινε με τη στρατηγική ονομασίας που χρησιμοποιεί η Hyundai, η οποία χρησιμοποιεί το όνομα Genisis για τα premium οχήματά της.
Η Samsung χρησιμοποιεί το όνομα Galaxy σε μια ευρεία γκάμα smartphones, tablets και smartwatches που κυμαίνονται από την πολύ προσιτή σειρά Galaxy M έως την mid-range σειρά Galaxy A την premium σειρά Galaxy S. Υπάρχουν επίσης τα foldables Galaxy Z και η entry-level σειρά Galaxy F που πωλείται μόνο στην Ινδία, την Κίνα και το Μπαγκλαντές.
Δεδομένου ότι ένα Samsung Galaxy smartphone μπορεί να είναι από ένα entry-level έως μια ναυαρχίδα, αυτό το branding καθιστά δύσκολο για τη Samsung να ανταγωνιστεί το iPhone της Apple στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού.
Συνήθως η Samsung βρίσκεται στην κορυφή όλων των κατασκευαστών smartphone στον αριθμό των τεμαχίων που αποστέλλονται κάθε χρόνο, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώνονται και στον τομέα των premium συσκευών, η Apple έχει το προβάδισμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη κερδοφορία για την Apple. Η Samsung ελπίζει ότι προσφέροντας ένα νέο premium brand, μπορεί να προσελκύσει όσους αναζητούν τα καλύτερα smartphones που κατασκευάζει η εταιρεία.
[via]