Νέα αποστολή της NASA για την αναζήτηση άγνωστων πλανητών το 2017

NASA Tess Mission

Προς την αναζήτηση νέων πλανητών αναμένεται να στραφεί η NASA με τη νέα της αποστολή TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite) που θα ξεκινήσει το 2017.

Η αναζήτηση θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια ενός χρηματοδοτούμενου από το MIT και τη Google δορυφόρου, ικανού να εξερευνήσει έως και 400 φορές μεγαλύτερη επιφάνεια από όλες τις προηγούμενες αποστολές. Οι ερευνητές θεωρούν ότι ο δορυφόρος θα καταφέρει να ανακαλύψει χιλιάδες νέους πλανήτες έξω από το ηλιακό μας σύστημα, επικεντρωνόμενος σε αυτούς που έχουν μέγεθος ίσο περίπου με αυτό της Γης.

Η NASA ανακοίνωσε και μια δεύτερη αποστολή με την ονομασία Neutron Star Interior Composition Explorer (NICER) και βάση το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, η οποία θα έχει ως αντικείμενο τη μελέτη της μεταβλητότητας των κοσμικών πηγών ακτίνων Χ με σκοπό την καλύτερη κατανόηση των άστρων νετρονίων.

Τα δύο προγράμματα υπολογίζεται ότι θα στοιχίσουν $200 εκατομμύρια για τους δορυφόρους και $55 εκατομμύρια για τα πειράματα που θα πραγματοποιηθούν στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, η σημασία τους όμως είναι τεράστια αφού αποσκοπούν στην εύρεση ζωντανών οργανισμών που ενδεχομένως ζουν σε πλανήτες παρόμοιους με το δικό μας.

[via Huffington Post]