Xiaomi SU7 Ultra: Κατέρριψε το ρεκόρ πίστας στο Nurburgring για μαζικά παραγόμενο ηλεκτρικό όχημα!
Η Xiaomi έχει πραγματοποιήσει εντυπωσιακή είσοδο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, κατακτώντας την κορυφή σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες ταχύτητας στον κόσμο: το Nürburgring Nordschleife. Με το μοντέλο SU7 Ultra, η εταιρεία κατέρριψε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για μαζικά παραγόμενο ηλεκτρικό όχημα στην ιστορική πίστα της Γερμανίας, σημειώνοντας χρόνο 7 λεπτών, 4 δευτερολέπτων και 957 χιλιοστών.
Το Nürburgring αποτελεί εδώ και σχεδόν έναν αιώνα σημείο αναφοράς για την απόδοση των πιο γρήγορων αυτοκινήτων στον κόσμο. Για τους κατασκευαστές που επιδιώκουν να αποδείξουν την ανωτερότητα των οχημάτων τους, ιδιαίτερα στον τομέα των ηλεκτρικών, η συγκεκριμένη πίστα θεωρείται το απόλυτο τεστ. Η πρόκληση δεν αφορά μόνο την ταχύτητα, αλλά και την αξιοπιστία και τη σταθερότητα υπό ακραίες συνθήκες. Η πρόσφατη επίδοση της SU7 Ultra δεν αφορά πλέον κάποιο πρωτότυπο αλλά την τελική εκδοχή του οχήματος που διατίθεται στην αγορά.
Στο πρόσφατο παρελθόν, μοντέλα όπως το Tesla Model S Plaid και το Porsche Taycan Turbo GT έθεσαν νέα δεδομένα στον ανταγωνισμό, με εξαιρετικές επιδόσεις που έδειχναν την ταχύτατη εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης. Το 2023, ο οδηγός Martin Kodrić, στο τιμόνι ενός Rimac Nevera, είχε καταγράψει τον μέχρι τότε κορυφαίο χρόνο για μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό όχημα: 7:05.298.
Η Xiaomi, όμως, με το SU7 Ultra ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα, ξεπερνώντας οριακά το προηγούμενο ρεκόρ. Το ηλεκτρικό όχημα της κινεζικής εταιρείας, το οποίο βρίσκεται ήδη στη φάση μαζικής παραγωγής, ολοκλήρωσε τον γύρο στην εμβληματική πίστα σε χρόνο 7:04.957. Πρόκειται για την πρώτη φορά που το όνομα Xiaomi καταγράφεται στη λίστα των ταχύτερων οχημάτων του Nürburgring, επιβεβαιώνοντας τη φιλοδοξία της να γίνει σοβαρός παίκτης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Η σημασία της επίδοσης δεν περιορίζεται μόνο στο επίπεδο τεχνολογικής υπεροχής. Για την Xiaomi, η οποία εισήλθε στον χώρο της αυτοκίνησης μόλις πρόσφατα, αποτελεί ισχυρό μήνυμα προς τον ανταγωνισμό και απόδειξη ότι οι νεοεισερχόμενες εταιρείες μπορούν να σταθούν επάξια απέναντι σε παραδοσιακούς κολοσσούς της βιομηχανίας. Η επίδοση στην πίστα είναι αποτέλεσμα εξελιγμένης μηχανολογίας, αεροδυναμικής σχεδίασης και προηγμένων λύσεων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Σε δηλώσεις του μετά την ανακοίνωση του νέου ρεκόρ, ο Lei Jun εξέφρασε περηφάνια για την επιτυχία αλλά και μετριοπάθεια, σημειώνοντας ότι είναι πιθανό αυτό το ρεκόρ να καταρριφθεί στο άμεσο μέλλον. Όπως είπε, η εξέλιξη είναι συνεχής και ο ανταγωνισμός σκληρός.