up_icon
Facebook Internet Social networks

Facebook: Δημοσίευσε για πρώτη φορά λίστα με το πιο δημοφιλές περιεχόμενο στις πλατφόρμες της

20 Αυγούστου 2021 Antonia Gouvedari

Facebook: Δημοσίευσε για πρώτη φορά λίστα με το πιο δημοφιλές περιεχόμενο στις πλατφόρμες της

Η Facebook δημοσίευσε μία λίστα που παρουσιάζει ποιο περιεχόμενο προβλήθηκε ευρέως στην πλατφόρμα του και στο Instagram. Η εταιρεία προέβη σε αυτή την ενέργεια παρουσίασης του πιο προβεβλημένου περιεχομένου, αφού έρευνες επισήμαναν ότι οι παραπλανητικές δημοσιεύσεις και γενικότερα η παραπληροφόρηση σημειώνουν μεγάλη απήχηση στις πλατφόρμες της.

Μεγάλο μέρος του ελέγχου έχει επικεντρωθεί σε ακροδεξιούς λογαριασμούς, οι οποίοι σύμφωνα με το εργαλείο του Facebook, το CrowdTangle, λαμβάνουν υψηλό engagement - likes, κοινοποιήσεις και σχόλια.

Για παράδειγμα, ο Kevin Roose, δημοσιογράφος στους New York Times, χρησιμοποιεί το CrowdTangle για να δημοσιεύει καθημερινά μια λίστα με τις 10 δημοσιεύσεις που έχουν τις καλύτερες επιδόσεις από σελίδες των ΗΠΑ στο Facebook, με βάση τις συνολικές αλληλεπιδράσεις. Το πείραμά του αποκάλυψε ότι στη λίστα συμπεριλαμβάνονταν ολοένα και περισσότερο ακροδεξιοί λογαριασμοί και σελίδες από τους Ben Shapiro, Dan Bongino και Newsmax. Οι επικριτές του Facebook έσπευσαν να αναφέρουν τη λίστα ως απόδειξη ότι η πλατφόρμα έχει μετατραπεί σε «right-wing media machine».

Σύμφωνα με τον Roose, η προκείμενη ενέργεια του «τρέλανε τα στελέχη» στο Facebook. Θεώρησαν ότι έκανε το Facebook να φαίνεται ότι προτιμά δεξιούς λογαριασμούς.

Το Facebook κυκλοφόρησε την πρώτη Widely Viewed Content Report. Η αναφορά θα εμφανιστεί παράλληλα με την Community Standards Enforcement Report της εταιρείας, που περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με τη ρητορική μίσους και τον κίνδυνο που διατρέχουν τα παιδιά. Η πιο πρόσφατη έκθεση είναι η προσπάθεια της Facebook να προσφέρει περισσότερη «διαφάνεια και πλαίσιο», δήλωσε η Anna Stepanov, director of product management της εταιρείας.

Η νέα έκθεση δείχνει μια πληθώρα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων των domains, των συνδέσμων, των σελίδων και των δημόσιων αναρτήσεων που κατατάχθηκαν στις 20 πρώτες θέσεις, καθώς και πόσοι άνθρωποι είδαν αυτό το περιεχόμενο.

Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, ο Stepanov επεσήμανε ότι λιγότερο από το 13% των προβολών περιεχομένου αφορούσε αναρτήσεις με συνδέσμους - τύποι αναρτήσεων που μπορεί να στέλνουν χρήστες σε άλλους ιστότοπους με παραπληροφόρηση - και ότι το 57% των δημοσιεύσεων που είδαν οι χρήστες ήταν από οικογένεια και φίλους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αναφορά δεν περιλαμβάνει δεδομένα για διαφημίσεις.

Τα domains που είχαν τις περισσότερες προβολές αποτελούν ακόμα ένα σημαντικό κομμάτι της έκθεσης, αλλά η Facebook θα μπορούσε να παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες. Ανάμεσα στα 10 domains συμπεριλαμβάνονται ιστότοποι που έχουν - αποδεδειγμένα - προσπαθήσει να αγωνιστούν κατά της παραπληροφόρησης, όπως το Youtube και το Twitter. Μάλιστα, στην αναφορά δεν παρουσιάζονται πληροφορίες που να αποδεικνύουν σε ποια κανάλια ή λογαριασμούς αναφέρονται οι εν λόγω δημοσιεύσεις.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr.

[via]

Antonia Gouvedari

Μία ενθουσιώδης millennial δημοσιογράφος που εισήλθε στον digital κόσμο και μαγεύτηκε εξ ολοκλήρου! Τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στις σειρές και τις ταινίες και είμαι υπέρ το δέον εθισμένη στα social platforms! Μέλημα μου; Η ακριβέστερη και συνάμα πιο απλουστευμένη παρεχόμενη τεχνολογική πληροφόρηση για τα μάτια σας και μόνο!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Συμφώνησε να πληρώσει $725 εκατ. για το σκάνδαλο Cambridge Analytica

25 Δεκεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Το μεγαλύτερο, ίσως, σκάνδαλο στην ιστορία της Meta και αυτό που ουσιαστικά αποτέλεσε την κύρια αφορμή για να χαθεί σε έναν κατά πολύ μεγάλο βαθμό η όποια εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στο κοινωνικό δίκτυο ...

Meta: Νέα εργαλεία για την προστασία των νεαρών χρηστών

22 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει να βρίσκεται στο στόχαστρο των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για πληθώρα ζητημάτων που αφορούν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των χρηστών στα Facebook και Instagram, με αποτέλεσμα να...

Facebook: Τέλος στην εμφάνιση πολιτικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών προτιμήσεων

20 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Κάποτε το Facebook ζητούσε να μοιραστείς οτιδήποτε αφορά την προσωπική σου ζωή, αλλά πλέον βλέπουμε πως οι προτεραιότητες της Meta έχουν αλλάξει. Η εταιρεία έχει αρχίσει να ενημερώνει τους χρήστες ότι από την ...

Zuckerberg: Το WhatsApp πολύ πιο ασφαλές και ιδιωτικό από το iMessage της Apple

19 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Οι σχέσεις μεταξύ Apple και Meta διαταράχθηκαν οριστικά λόγω του περίφημου App Tracking Transparency που έχει στερήσει σημαντικά έσοδα απο την τελευταία επειδή θεωρητικά δεν μπορεί να παρακολουθεί την ...

Meta: Απορρίφθηκε η έφεση της, υποχρεώνεται να πουλήσει το Giphy

18 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της βρετανικής Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών (Competion and Markets Authority - CMA) να κρίνει ως μονοπώλιο την εξαγορά της υπηρεσίας Giphy από την τότε Facebook (νυν Meta) δεν ανετράπη από την έφεση ...

Facebook: Νέοι τρόποι για να διαμορφώσεις αυτά που εμφανίζονται στο Feed

06 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Εκτός από περισσότερες διαφημίσεις, η Meta ανακοίνωσε ότι φέρνει νέες επιλογές για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου Facebook προκειμένου να διαμορφώσουν καλύτερα τον αλγόριθμο του κεντρικού Feed για να ...

Meta: Άμεση και εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών σε Facebook και Instagram

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη νέων λειτουργιών σε Facebook και Instagram για να καταστήσει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών του ίδιου χρήστη, αλλά και για την εύκολη ...

Meta: Συνεργατικές διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή των καταναλωτών

21 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Ενημέρωση από τη Meta Οι άνθρωποι θέλουν προσωποποιημένες, εύκολες εμπειρίες αγορών που παρέχουν χρήσιμες συστάσεις για τα τοπικά τους παντοπωλεία. Στην πραγματικότητα, το 57% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου ...

Community Chats: Ξεκινά το «πάντρεμα» των Facebook Groups με το Messenger

14 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα μέσω του CEO της, Mark Zuckerberg, ότι ξεκινά τις δοκιμές της λειτουργίας Community Chats για τα Facebook Groups μέσα από την πλατφόρμα Messenger, κάτι που πολύ απλά θα μπορούσαμε να ...

Facebook Gaming: Οριστικό κλείσιμο των εφαρμογών για Android και iOS

31 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Δεν μακροημέρευσε τελικά η απόπειρα της Meta να ανταγωνιστεί τα Twitch και YouTube, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι θα σταματήσει την λειτουργίας της εφαρμογής Facebook Gaming για συσκευές Android και ...

Loader
please wait
techgear_icon