Η Facebook “αυτομαστιγώνεται” σε νέο video και υπόσχεται ότι θα διορθώσει τα κακώς κείμενα

Όλα όσα έγιναν τις τελευταίες εβδομάδες με τη Facebook δεν φαίνεται να επηρέασαν σημαντικά την κερδοφορία της εταιρείας, η οποία ανακοίνωσε έσοδα $11.97 δισ. για το πρώτο τρίμηνο του 2018, με το 98.5% εξ αυτών να προέρχονται από διαφημίσεις.

Διαβάστε επίσης: Facebook: Αποκαλύπτει τι επιτρέπεται να δημοσιεύσεις και τι όχι στο κοινωνικό δίκτυο

Παράλληλα, αυξήθηκε ο αριθμός των χρηστών που επισκέπτονται καθημερινά το κοινωνικό δίκτυο κατά 50 εκατομμύρια, και ο αριθμός που το επισκέπτονται τουλάχιστον μια φορά το μήνα κατά 70 εκατομμύρια. Αυτό σημαίνει ότι οι καθημερινοί χρήστες έχουν φτάσει στα 1.45 δισ. και οι μηνιαίοι στα 2.2 δισ. παγκοσμίως.

Διαβάστε επίσης: Είμαστε εμείς οι χρήστες τα προϊόντα του Facebook; Η εταιρεία απαντά επίσημα σε αυτό και άλλα δύσκολα ερωτήματα!

Όπως βλέπουμε, τα νούμερα εξακολουθούν να είναι τεράστια και τα έσοδα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street, αν και είναι μικρότερα από αυτά του προηγούμενου τριμήνου (περίπου κατά $1 δισ.). Η Facebook ελπίζει ότι θα συμμαζέψει ακόμα περισσότερο τη “ζημιά” με σειρά κινήσεων που έχουν σκοπό να φέρουν (σχεδόν) απόλυτη διαφάνεια στις πρακτικές που ακολουθεί σχετικά με τα δεδομένα των χρηστών.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία συνεχίζει το “αυτομαστίγωμα” με ένα νέο video στο οποίο παραδέχτηκε ότι παρέκλινε αρκετά από τον δρόμο της και υπόσχεται ότι θα τα διορθώσει όλα.

 

Advertisements

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Facebook, Internet, Misc, Social networks. Bookmark the permalink.