FIFA 14: Ανακοινώθηκε επίσημα! Πρώτες πληροφορίες, screenshots και video

Ακόμη δεν ολοκληρώθηκε η αγωνιστική περίοδος 2012-2013 και η EA ανακοίνωσε επίσημα το FIFA 14 για Xbox 360, PS3 και PC, ενώ δεσμεύτηκε ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα αποκαλύψει τις υπόλοιπες υποστηριζόμενες πλατφόρμες (Wii U, PS4, Xbox 720, smartphones, tablets, PS Vita, 3DS κλπ.)!

FIFA 14 Screenshot

Τα αποκαλυπτήρια δε θα μπορούσαν να μην περιλαμβάνουν λεπτομέρειες για τις νέες λειτουργίες και screenshots, ενώ η ιστοσελίδα Techradar ανέβασε και video για την επεξήγηση τους! Προτού περάσουμε σε αυτά, αξίζει να σημειωθεί ότι έχει δοθεί μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη του παιχνιδιού για τη δημιουργία φάσεων (για ακόμα μεγαλύτερη αληθοφάνεια), ενώ και τα τελειώματα θα είναι εντυπωσιακά.

Pure Shot: Οι gamers θα έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίζουν τη στάση του σώματος των παικτών έτσι ώστε να βρούν την καλύτερη δυνατή γωνία για ένα καλό σουτ. Όσο πιο σωστά έχει τοποθετηθεί ο παίκτης, τόσο καλύτερη θα είναι η τροχιά της μπάλας, ενώ πλέον θα υπάρχει η δυνατότητα για σουτ εκτός ισορροπίας ή με υπερένταση.

Real Ball Physics: Ο gamer θα “νοιώθει” το σουτ με μεγαλύτερη ρεαλιστικότητα, αφού το νέο σύστημα physics θα καθορίζει την τροχιά της μπάλας με τεράστια ακρίβεια, ανάλογα με τον τρόπο που έγινε το λάκτισμα (π.χ. μεγάλη δύναμη αν ο παίκτης τρέχει, ανταπόκριση σε τεχνικά σουτ κλπ.).

Protect The Ball: Ο παίκτης που έχει τη μπάλα στην κατοχή του θα μπορεί να την προστατεύει με το σώμα από τους αμυντικούς ανάλογα με τις ικανότητες του (φυσικές ή τεχνικές), ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα σωστής τοποθέτησης για την υποδοχή της μπάλας.

Teammate Intelligence: Η “εξυπνάδα” της υπόλοιπης ομάδας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, έτσι ώστε οι παίκτες που δεν διαχειρίζεται ο gamer να αντιλαμβάνονται τις ευκαιρίες ή τα κενά που παρουσιάζονται για να γεμίζουν τους χώρους, να κινούνται ή να τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνεται η άμυνα ή η επίθεση (π.χ. τεχνητό offside, αλληλοκάλυψη).

Sprint Dribble Turns: Βελτίωση στο σύστημα ντρίμπλας (πάντα ανάλογα με την τεχνική κατάρτιση του παίκτη) με τον gamer να έχει τη δυνατότητα επιλογής κατεύθυνσης και διατήρησης του ελέγχου της μπάλας όταν προσπαθεί να ντριμπλάρει έναν αμυντικό.

Variable Dribble Touches: Υποδοχή της μπάλας, κοντρολ και ολοκλήρωση ντρίμπλας ανάλογα με την τεχνική κατάρτιση του παίκτη.

2nd Chance Tackles: Εμπλουτισμός των τάκλιν που πραγματοποιούν οι αμυντικοί, αλλά και δυνατότητα τάκλιν σε δεύτερο χρόνο σε περίπτωση που αποτύχει το πρώτο.

Curling Lofted Through Balls: Ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να βάλει φάλτσα στη μπάλα, έτσι ώστε να αποφεύγει αντιπάλους και να δίνει πάσες – σέντρες μεγαλύτερης ακρίβειας.

Skill Games: Νέο practice mode για τους gamers, έτσι ώστε να βελτιώνονται και να αποκτούν τις δεξιότητες που απαιτεί το FIFA 14.

Αυτά για αρχή, σίγουρα θα έχουμε πολλά να δούμε και να πούμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Το FIFA 14 θα κυκλοφορήσει κατά πάσα πιθανότητα στις αρχές του φθινοπώρου.



>

[1, 2]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in EA, Gaming and tagged . Bookmark the permalink.