up_icon
Facebook

Η Facebook εγκαινιάζει το Get Digital στην Ελλάδα

15 Απριλίου 2021 Techgear Team

Η Facebook εγκαινιάζει το Get Digital στην Ελλάδα

Σε μία εποχή που η ψηφιακή μας παρουσία έχει αναπτυχθεί κατά πολύ και καθένας ζει όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, είναι επιτακτική η ανάγκη να γνωρίζουμε και να μάθουμε να κάνουμε χρήση των εργαλείων του ψηφιακού κόσμου σωστά και με ασφάλεια. Αυτός είναι ο λόγος που σήμερα η Facebook αποφάσισε να ξεκινήσει την υλοποίηση του Get Digital και στην Ελλάδα, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται για ένα διεθνές έργο, το οποίο δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει ενημέρωση, προτάσεις και εξειδικευμένους πόρους για να βοηθήσει τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους νέους να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε να γίνουν συνειδητοί και υπεύθυνοι ψηφιακοί πολίτες και να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία και τις διαδικτυακές πλατφόρμες σωστά και με ασφάλεια. Το Digital Launch Event, το οποίο ήταν αφιερωμένο στον Τύπο, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σε ζωντανή μετάδοση παρουσία της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ζέττας Μακρή. Παρουσιάστρια και συντονίστρια ήταν η δημοφιλής δημοσιογράφος και πολύ αγαπητό μέλος της κοινότητας γονέων, Δέσποινα Καμπούρη.

Το πρόγραμμα Get Digital χωρίζεται σε πέντε βασικούς πυλώνες: Τις ψηφιακές βάσεις, την ψηφιακή ευεξία, την ψηφιακή ενδυνάμωση, την ψηφιακή αλληλεπίδραση και τις ψηφιακές ευκαιρίες — που σχεδιάστηκαν ειδικά για γονείς, εκπαιδευτικούς και νέους (με έτοιμα μαθήματα για διδασκαλία). Αυτά είναι τα θεμέλια που βοηθούν στη δημιουργία δεξιοτήτων και ικανοτήτων που χρειάζονται σήμερα οι νέοι για να περιηγηθούν με ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο. Αυτοί οι πόροι έχουν αναπτυχθεί από τη Facebook μαζί με διεθνείς ειδικούς του ψηφιακού κόσμου, οι οποίοι συνεργάστηκαν για την παροχή έγκυρων και αξιόπιστων εργαλείων, που υποστηρίζονται από την πιο σύγχρονη έρευνα που εφαρμόζεται, όχι μόνο στις πλατφόρμες του Facebook, αλλά και σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες. Μεταξύ των διεθνών εταίρων του έργου, ξεχωρίζουν «γίγαντες» της παγκόσμιας εκπαίδευσης, αλλά και οργανισμοί, όπως τα Πανεπιστήμια του Χάρβαρντ και Γέιλ, αλλά και η UNESCO.

Για το ελληνικό λανσάρισμα, η Facebook αποφάσισε να συνεργαστεί με τη ΜΚΟ «Χαμόγελο του Παιδιού», έναν πρωτοπόρο οργανισμό στην προάσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ιδρύθηκε το 1995 από τον 10χρονο Ανδρέα Γιαννόπουλο, ο οποίος λίγο πριν φύγει από τη ζωή εξέφρασε στο ημερολόγιό του την επιθυμία να δημιουργηθεί ένας σύλλογος για να απολαμβάνουν όλα τα παιδιά όσα ο ίδιος είχε απλόχερα: αγάπη, στοργή, ενδιαφέρον, σεβασμό.

Όπως δήλωσε ο Angelo Mazzetti, Head of Public Policy της Facebook σε Ιταλία και Ελλάδα

Τον τελευταίο χρόνο, οι ζωές όλο και περισσότερων νέων έχουν στραφεί στον ψηφιακό κόσμο. Το να ανοίξουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο μαζί τους, συζητώντας, τόσο για τις ευκαιρίες, όσο και για τους κινδύνους του διαδικτύου είναι προτεραιότητα για εμάς και αυτός είναι και ο λόγος που λανσάρεται το πρόγραμμα ασφαλούς πλοήγησης Get Digital. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το «Χαμόγελο του Παιδιού» και ελπίζουμε αυτό το πρόγραμμα να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά να περιηγηθούν με την απαραίτητη γνώση και τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να είναι ασφαλή στο διαδίκτυο

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κώστας Γιαννόπουλος δήλωσε: 

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για τη συνεργασία μας με τη Facebook σε ένα τόσο σημαντικό πρόγραμμα, όπως το Get Digital, που εφοδιάζει όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας – νέους, γονείς / κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς - με κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες για να κινούνται με ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο. Για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» τα θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου αποτελούν βασική προτεραιότητα και η σχετική εκπαίδευση, όπως και η ανάπτυξη συνεργασιών και νέων πρωτοβουλιών παίζουν καθοριστικό ρόλο. Η σχεδόν καθολική χρήση του διαδικτύου λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν, πολλαπλασιάζει τους κινδύνους για παιδιά και νέους, καθιστώντας την εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος πολύτιμη, και πιο αναγκαία από ποτέ. Μέσω της Ακαδημίας μας Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης Smile Academy θα προωθήσουμε το μήνυμα του Get Digital σε όλη τη χώρα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Facebook που μας αναγνωρίζει ως στρατηγικό συνεργάτη και μας επιλέγει να υλοποιήσουμε το διεθνές πρόγραμμα Get Digital στην Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο μας δίνει τη δυνατότητα, εργαζόμενοι από κοινού με αφοσίωση και αποτελεσματικότητα, να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη των απαιτούμενων δεξιοτήτων με στόχο την εκπαίδευση ψηφιακά ενήμερων πολιτών

Χάρη στη συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού, το Get Digital θα προσφέρει, επίσης, ευκαιρίες για συναντήσεις με ειδικούς οι οποίοι, κατά τη διάρκεια ενός κύκλου 5 δωρεάν διαδικτυακών σεμιναρίων, θα μοιραστούν συγκεκριμένες συμβουλές και θα απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις των ενδιαφερομένων. Τα διαδικτυακά σεμινάρια θα ξεκινήσουν στις 16 Απριλίου και θα πραγματοποιούνται για πέντε εβδομάδες κάθε Παρασκευή από τις 12 μ.μ. έως τη 1 μ.μ. (εκτός της Μ. Εβδομάδας) ζωντανά στη Facebook σελίδα του Χαμόγελου του Παιδιού. Όποιος δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει ζωντανά, θα βρει διαθέσιμες μαγνητοσκοπημένες τις παρεμβάσεις στη Facebook σελίδα του Χαμόγελου του Παιδιού.

Αυτές οι συναντήσεις είναι μια σημαντική ευκαιρία για να εξερευνήσετε μερικά από τα πιο ευαίσθητα και επίκαιρα ζητήματα που αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση γονείς και εκπαιδευτικοί, οι οποίοι είναι σε διάδραση με τους νέους: cyberbullying, εξάρτηση από βιντεοπαιχνίδια, ρητορική μίσους, ρατσισμός έως και ακραίες προκλήσεις.

Παρακάτω θα βρείτε τις ημερομηνίες που αντιστοιχούν σε κάθε σεμινάριο:

  • Webinar 1 (16/4) - «Πόσο ασφαλής είμαι τελικά στο Internet;»

  • Webinar 2 (23/4) - «Τρόποι καλής συμπεριφοράς. Ισχύουν στο Internet;»

  • Webinar 3 (07/5) - «Όταν το bullying δεν γίνεται μόνο στο σχολείο. Τι πρέπει να γνωρίζω;»

  • Webinar 4 (14/5) - «“Ψαρεύοντας στα νερά του Internet»

  • Webinar 5 (21/5) - «Σεξουαλική Κακοποίηση μέσω του Internet. Αλήθειες και μύθοι»

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Facebook: 1 στους 4 ανθρώπους στον κόσμο το επισκέπτεται καθημερινά

01 Μαΐου 2022 Christos Elpidis

Πολλά έχουν ειπωθεί για τη Meta τα τελευταία χρόνια και το νεανικό κοινό που εγκαταλείπει το Facebook, αλλά τα νούμερα δείχνουν πως η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει σχεδόν το 1/4 του παγκόσμιου πληθυσμού να ...

Επισημοποιήθηκε το μπλοκάρισμα Facebook και Instagram στη Ρωσία

22 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της Ρωσίας να μπλοκάρει τα Facebook και Instagram επικυρώθηκε πλέον και από δικαστήριο της Μόσχας, το οποίο έκρινε πως οι δύο υπηρεσίες της Meta προωθούν «εξτρεμιστικό περιεχόμενο». Παρόλα αυτά, το ...

Facebook Protect: Αν δεν το ενεργοποίησες μπορεί να κλειδωθείς έξω από τον λογαριασμό σου

18 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Πιθανότατα θα λάβατε και εσείς τις προηγούμενες ημέρες μια περίεργη ενημέρωση από το Facebook που σας ειδοποιούσε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία Facebook Protect για τον λογαριασμό σας μέχρι τις 17 Μαρτίου ...

Facebook Groups: Νέα εργαλεία για μείωση της παραπληροφόρησης και όχι μόνο

10 Μαρτίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα το παγκόσμιο λανσάρισμα νέων λειτουργιών για τους διαχειριστές των Facebook Groups, οι οποίες θα τους δώσουν τη δυνατότητα να ελέγχουν καλύτερα τις κοινότητές τους, να διαχειρίζονται ...

Reels: Διαθέσιμα και στην πλατφόρμα του Facebook από σήμερα

23 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Η Meta επεκτείνει από σήμερα τη διαθεσιμότητα του Facebook Reels για iOS και Android σε περισσότερες από 150 χώρες στον κόσμο. Παρουσιάζουμε επίσης, καλύτερους τρόπους ώστε να βοηθήσουμε τους ...

Facebook: Τέλος το News Feed, στο εξής σκέτο Feed

15 Φεβρουαρίου 2022 Christos Elpidis

Στα πρώτα χρόνια του Facebook οι χρήστες έγραφαν ο ένας στον τοίχο του άλλου, ωστόσο, κάπου στο 2007 το κοινωνικό δίκτυο απέκτησε το περίφημο News Feed απ’ όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να παρακολουθεί οτιδήποτε ...

Meta: Εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει τα Facebook και Instagram στην Ευρώπη [Update]

07 Φεβρουαρίου 2022 Techgear Team

Ο Μάρκ Ζούκερμπεργκ και η Meta φαίνεται πως εξετάζουν το ενδεχόμενο να κλείσουν το Facebook και το Instagram στην Ευρώπη, εάν η Meta δεν καταφέρει να επεξεργαστεί δεδομένα Ευρωπαίων σε διακομιστές των ΗΠΑ. Τι ...

Facebook: Για πρώτη φορά μείωση χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο

03 Φεβρουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

H Meta δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα της για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αποκαλύπτοντας ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της τεχνολογικής εταιρείας οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες στην πλατφόρμα του ...

Facebook Messenger: Κρυπτογράφηση end-to-end και νέες λειτουργίες

28 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Η Meta έχει προσθέσει την end-to-end κρυπτογράφηση (Ε2ΕΕ) στην messaging πλατφόρμα Messenger από το 2016 ως προαιρετική δυνατότητα και είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες, εάν θέλουν να κρυπτογραφούνται τα ...

Meta: Θέλει να φέρει τα NFTs σε Facebook και Instagram

21 Ιανουαρίου 2022 Antonia Gouvedari

Σύμφωνα με το Financial Times, η Meta επιχειρεί να βρει τρόπους για να εμφανίζει και να πουλάει NFTs στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram. Η ομάδα ανάπτυξης του Instagram δοκιμάζει τρόπους προβολής ...

Loader
techgear_icon