up_icon
Facebook

Η Facebook εγκαινιάζει το Get Digital στην Ελλάδα

15 Απριλίου 2021 Techgear Team

Η Facebook εγκαινιάζει το Get Digital στην Ελλάδα

Σε μία εποχή που η ψηφιακή μας παρουσία έχει αναπτυχθεί κατά πολύ και καθένας ζει όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο, είναι επιτακτική η ανάγκη να γνωρίζουμε και να μάθουμε να κάνουμε χρήση των εργαλείων του ψηφιακού κόσμου σωστά και με ασφάλεια. Αυτός είναι ο λόγος που σήμερα η Facebook αποφάσισε να ξεκινήσει την υλοποίηση του Get Digital και στην Ελλάδα, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται για ένα διεθνές έργο, το οποίο δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει ενημέρωση, προτάσεις και εξειδικευμένους πόρους για να βοηθήσει τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους νέους να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε να γίνουν συνειδητοί και υπεύθυνοι ψηφιακοί πολίτες και να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία και τις διαδικτυακές πλατφόρμες σωστά και με ασφάλεια. Το Digital Launch Event, το οποίο ήταν αφιερωμένο στον Τύπο, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σε ζωντανή μετάδοση παρουσία της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ζέττας Μακρή. Παρουσιάστρια και συντονίστρια ήταν η δημοφιλής δημοσιογράφος και πολύ αγαπητό μέλος της κοινότητας γονέων, Δέσποινα Καμπούρη.

Το πρόγραμμα Get Digital χωρίζεται σε πέντε βασικούς πυλώνες: Τις ψηφιακές βάσεις, την ψηφιακή ευεξία, την ψηφιακή ενδυνάμωση, την ψηφιακή αλληλεπίδραση και τις ψηφιακές ευκαιρίες — που σχεδιάστηκαν ειδικά για γονείς, εκπαιδευτικούς και νέους (με έτοιμα μαθήματα για διδασκαλία). Αυτά είναι τα θεμέλια που βοηθούν στη δημιουργία δεξιοτήτων και ικανοτήτων που χρειάζονται σήμερα οι νέοι για να περιηγηθούν με ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο. Αυτοί οι πόροι έχουν αναπτυχθεί από τη Facebook μαζί με διεθνείς ειδικούς του ψηφιακού κόσμου, οι οποίοι συνεργάστηκαν για την παροχή έγκυρων και αξιόπιστων εργαλείων, που υποστηρίζονται από την πιο σύγχρονη έρευνα που εφαρμόζεται, όχι μόνο στις πλατφόρμες του Facebook, αλλά και σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες. Μεταξύ των διεθνών εταίρων του έργου, ξεχωρίζουν «γίγαντες» της παγκόσμιας εκπαίδευσης, αλλά και οργανισμοί, όπως τα Πανεπιστήμια του Χάρβαρντ και Γέιλ, αλλά και η UNESCO.

Για το ελληνικό λανσάρισμα, η Facebook αποφάσισε να συνεργαστεί με τη ΜΚΟ «Χαμόγελο του Παιδιού», έναν πρωτοπόρο οργανισμό στην προάσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ιδρύθηκε το 1995 από τον 10χρονο Ανδρέα Γιαννόπουλο, ο οποίος λίγο πριν φύγει από τη ζωή εξέφρασε στο ημερολόγιό του την επιθυμία να δημιουργηθεί ένας σύλλογος για να απολαμβάνουν όλα τα παιδιά όσα ο ίδιος είχε απλόχερα: αγάπη, στοργή, ενδιαφέρον, σεβασμό.

Όπως δήλωσε ο Angelo Mazzetti, Head of Public Policy της Facebook σε Ιταλία και Ελλάδα

Τον τελευταίο χρόνο, οι ζωές όλο και περισσότερων νέων έχουν στραφεί στον ψηφιακό κόσμο. Το να ανοίξουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο μαζί τους, συζητώντας, τόσο για τις ευκαιρίες, όσο και για τους κινδύνους του διαδικτύου είναι προτεραιότητα για εμάς και αυτός είναι και ο λόγος που λανσάρεται το πρόγραμμα ασφαλούς πλοήγησης Get Digital. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το «Χαμόγελο του Παιδιού» και ελπίζουμε αυτό το πρόγραμμα να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά να περιηγηθούν με την απαραίτητη γνώση και τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να είναι ασφαλή στο διαδίκτυο

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κ. Κώστας Γιαννόπουλος δήλωσε: 

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για τη συνεργασία μας με τη Facebook σε ένα τόσο σημαντικό πρόγραμμα, όπως το Get Digital, που εφοδιάζει όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας – νέους, γονείς / κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς - με κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες για να κινούνται με ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο. Για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» τα θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου αποτελούν βασική προτεραιότητα και η σχετική εκπαίδευση, όπως και η ανάπτυξη συνεργασιών και νέων πρωτοβουλιών παίζουν καθοριστικό ρόλο. Η σχεδόν καθολική χρήση του διαδικτύου λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν, πολλαπλασιάζει τους κινδύνους για παιδιά και νέους, καθιστώντας την εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος πολύτιμη, και πιο αναγκαία από ποτέ. Μέσω της Ακαδημίας μας Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης Smile Academy θα προωθήσουμε το μήνυμα του Get Digital σε όλη τη χώρα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Facebook που μας αναγνωρίζει ως στρατηγικό συνεργάτη και μας επιλέγει να υλοποιήσουμε το διεθνές πρόγραμμα Get Digital στην Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο μας δίνει τη δυνατότητα, εργαζόμενοι από κοινού με αφοσίωση και αποτελεσματικότητα, να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη των απαιτούμενων δεξιοτήτων με στόχο την εκπαίδευση ψηφιακά ενήμερων πολιτών

Χάρη στη συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού, το Get Digital θα προσφέρει, επίσης, ευκαιρίες για συναντήσεις με ειδικούς οι οποίοι, κατά τη διάρκεια ενός κύκλου 5 δωρεάν διαδικτυακών σεμιναρίων, θα μοιραστούν συγκεκριμένες συμβουλές και θα απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις των ενδιαφερομένων. Τα διαδικτυακά σεμινάρια θα ξεκινήσουν στις 16 Απριλίου και θα πραγματοποιούνται για πέντε εβδομάδες κάθε Παρασκευή από τις 12 μ.μ. έως τη 1 μ.μ. (εκτός της Μ. Εβδομάδας) ζωντανά στη Facebook σελίδα του Χαμόγελου του Παιδιού. Όποιος δεν μπορεί να τις παρακολουθήσει ζωντανά, θα βρει διαθέσιμες μαγνητοσκοπημένες τις παρεμβάσεις στη Facebook σελίδα του Χαμόγελου του Παιδιού.

Αυτές οι συναντήσεις είναι μια σημαντική ευκαιρία για να εξερευνήσετε μερικά από τα πιο ευαίσθητα και επίκαιρα ζητήματα που αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση γονείς και εκπαιδευτικοί, οι οποίοι είναι σε διάδραση με τους νέους: cyberbullying, εξάρτηση από βιντεοπαιχνίδια, ρητορική μίσους, ρατσισμός έως και ακραίες προκλήσεις.

Παρακάτω θα βρείτε τις ημερομηνίες που αντιστοιχούν σε κάθε σεμινάριο:

  • Webinar 1 (16/4) - «Πόσο ασφαλής είμαι τελικά στο Internet;»

  • Webinar 2 (23/4) - «Τρόποι καλής συμπεριφοράς. Ισχύουν στο Internet;»

  • Webinar 3 (07/5) - «Όταν το bullying δεν γίνεται μόνο στο σχολείο. Τι πρέπει να γνωρίζω;»

  • Webinar 4 (14/5) - «“Ψαρεύοντας στα νερά του Internet»

  • Webinar 5 (21/5) - «Σεξουαλική Κακοποίηση μέσω του Internet. Αλήθειες και μύθοι»

Techgear Team

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Meta: Νέα εργαλεία για την προστασία των νεαρών χρηστών

22 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta συνεχίζει να βρίσκεται στο στόχαστρο των αρμόδιων ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για πληθώρα ζητημάτων που αφορούν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των χρηστών στα Facebook και Instagram, με αποτέλεσμα να...

Facebook: Τέλος στην εμφάνιση πολιτικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών προτιμήσεων

20 Νοεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Κάποτε το Facebook ζητούσε να μοιραστείς οτιδήποτε αφορά την προσωπική σου ζωή, αλλά πλέον βλέπουμε πως οι προτεραιότητες της Meta έχουν αλλάξει. Η εταιρεία έχει αρχίσει να ενημερώνει τους χρήστες ότι από την ...

Zuckerberg: Το WhatsApp πολύ πιο ασφαλές και ιδιωτικό από το iMessage της Apple

19 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Οι σχέσεις μεταξύ Apple και Meta διαταράχθηκαν οριστικά λόγω του περίφημου App Tracking Transparency που έχει στερήσει σημαντικά έσοδα απο την τελευταία επειδή θεωρητικά δεν μπορεί να παρακολουθεί την ...

Meta: Απορρίφθηκε η έφεση της, υποχρεώνεται να πουλήσει το Giphy

18 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Η απόφαση της βρετανικής Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών (Competion and Markets Authority - CMA) να κρίνει ως μονοπώλιο την εξαγορά της υπηρεσίας Giphy από την τότε Facebook (νυν Meta) δεν ανετράπη από την έφεση ...

Facebook: Νέοι τρόποι για να διαμορφώσεις αυτά που εμφανίζονται στο Feed

06 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Εκτός από περισσότερες διαφημίσεις, η Meta ανακοίνωσε ότι φέρνει νέες επιλογές για τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου Facebook προκειμένου να διαμορφώσουν καλύτερα τον αλγόριθμο του κεντρικού Feed για να ...

Meta: Άμεση και εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών σε Facebook και Instagram

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη νέων λειτουργιών σε Facebook και Instagram για να καταστήσει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών του ίδιου χρήστη, αλλά και για την εύκολη ...

Meta: Συνεργατικές διαφημίσεις για τις παραδόσεις στην περιοχή των καταναλωτών

21 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Ενημέρωση από τη Meta Οι άνθρωποι θέλουν προσωποποιημένες, εύκολες εμπειρίες αγορών που παρέχουν χρήσιμες συστάσεις για τα τοπικά τους παντοπωλεία. Στην πραγματικότητα, το 57% των αγοραστών ειδών παντοπωλείου ...

Community Chats: Ξεκινά το «πάντρεμα» των Facebook Groups με το Messenger

14 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε επίσημα μέσω του CEO της, Mark Zuckerberg, ότι ξεκινά τις δοκιμές της λειτουργίας Community Chats για τα Facebook Groups μέσα από την πλατφόρμα Messenger, κάτι που πολύ απλά θα μπορούσαμε να ...

Facebook Gaming: Οριστικό κλείσιμο των εφαρμογών για Android και iOS

31 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Δεν μακροημέρευσε τελικά η απόπειρα της Meta να ανταγωνιστεί τα Twitch και YouTube, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι θα σταματήσει την λειτουργίας της εφαρμογής Facebook Gaming για συσκευές Android και ...

Προσωπικά δεδομένα: Στη Google τα περισσότερα, στην Apple τα λιγότερα

25 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Μια νέα έρευνα που πραγματοποίησε η StockApps φέρνει στο φως ενδιαφέροντα στοιχεία για την πρόσβαση που έχουν οι πέντε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στα δεδομένα των χρηστών. Η έρευνα ανέλυσε τα αιτήματα των ...

Loader
techgear_icon