up_icon
Instagram Facebook Social networks

Instagram: Αναφορά εκ των έσω επιβεβαιώνει τους φόβους για την απώλεια των έφηβων χρηστών

20 Οκτωβρίου 2021 Antonia Gouvedari

Instagram: Αναφορά εκ των έσω επιβεβαιώνει τους φόβους για την απώλεια των έφηβων χρηστών

Η ομάδα ανάπτυξης του Instagram πριν από ένα χρόνο περίπου ανησυχούσε έντονα για το ενδεχόμενο της απώλειας ενός μεγάλου αριθμού εφήβων χρηστών, εξ ου και αποφάσισε να αφιερώσει ένα σημαντικό μέρος από τον προϋπολογισμό του marketing σε αυτούς, όπως αναφέρει έρευνα από τους New York Times.

Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα των New York Times βασίστηκε σε ανώνυμες πηγές και εσωτερικά έγγραφα. Μάλιστα, ένα υπόμνημα ενός εγγράφου υπογράμμιζε ότι «εάν χάσουμε τον αντίκτυπο των νέων στις ΗΠΑ, χάνουμε τα πάντα».

Σύμφωνα με την έρευνα, το 2018 η Facebook εστίασε σε μεγάλο βαθμό τις διαφημιστικές του δαπάνες στους εφήβους του στο Instagram.

Υπενθυμίζεται ότι προσφάτως η Frances Haugen – που εργαζόταν στην Facebook – παρέδωσε μια σειρά εγγράφων με τίτλο Facebook Files στην Wall Street Journal, τα οποία μεταξύ άλλων υποδείκνυαν ότι η εταιρεία γνώριζε πως η πλατφόρμα του Instagram ήταν επιζήμια για την ψυχική υγεία των εφήβων, ιδίως των κοριτσιών που κινδύνευαν με κατάθλιψη, άγχος και προβλήματα με την εικόνα του σώματος τους και δεν προχώρησε σε καμία περαιτέρω ενέργεια.

Ο CEO της Facebook, Mark Zuckerberg υποστήριξε ότι η πλατφόρμα βοηθά τους νέους, όταν αντιμετωπίζουν δύσκολες στιγμές και προβλήματα εφηβείας, λέγοντας πως η έρευνα που επικαλείται η Haugen έχει χαρακτηριστεί με λάθος τρόπο. Επιπροσθέτως, είχε τονίσει ότι έχει δημιουργηθεί ολόκληρη ομάδα από την εταιρεία για την παρακολούθηση και καταπολέμηση αυτών των προβλημάτων, αναρωτώμενος συγχρόνως γιατί να απασχολούνταν τόσα άτομα σε αυτή την ομάδα, εάν δεν ενδιαφέρονταν για αυτό το επιβλαβές περιεχόμενο στην πλατφόρμα.

Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα των New York Times, από το 2018 το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων από τον ετήσιο προϋπολογισμό του marketing του Instagram δαπανήθηκε σε μηνύματα προς τους έφηβους.

Ένας εκπρόσωπος της Facebook είπε:

Δεν είναι αλήθεια ότι εστιάζουμε ολόκληρο τον προϋπολογισμό του marketing σε εφήβους. Έχουμε παραδεχτεί ότι οι νεαροί έφηβοι αποτελούν μια εκ των σημαντικότερων κοινοτήτων μας επειδή εντοπίζουν και ορίζουν τις τάσεις. Δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αποτελούν μέρος της στρατηγικής μας.

Σύμφωνα με ανώνυμη πηγή των New York Times, οι διευθυντές του Facebook εξήγησαν στους εργαζόμενους ότι κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να είναι ανέφικτη η δημιουργία λογαριασμών των ανηλίκων στο Instagram, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα πρόσφορο έδαφος για τη νέα πλατφόρμα που προόριζε η εταιρεία γι’ αυτούς το Instagram Kids.

Η πλατφόρμα Instagram Kids θα απευθυνόταν σε παιδιά ηλικίας 10 έως 12 ετών, θα απαιτούσε γονική άδεια για να συμμετάσχουν και η εφαρμογή θα περιλαμβάνει μόνο «περιεχόμενο και λειτουργίες κατάλληλες για την ηλικία». Βέβαια, μετά από τα τελευταία γεγονότα, τις παρεμβάσεις και τις κατηγορίες που ήρθε αντιμέτωπη η εταιρεία, αποφάσισαν να αναβάλουν την κυκλοφορία της νέας πλατφόρμας για παιδιά.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας. Αν προτιμάτε το Twitter, θα μας βρείτε στο προφίλ @techgeargr

Antonia Gouvedari

Μία ενθουσιώδης millennial δημοσιογράφος που εισήλθε στον digital κόσμο και μαγεύτηκε εξ ολοκλήρου! Τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στις σειρές και τις ταινίες και είμαι υπέρ το δέον εθισμένη στα social platforms! Μέλημα μου; Η ακριβέστερη και συνάμα πιο απλουστευμένη παρεχόμενη τεχνολογική πληροφόρηση για τα μάτια σας και μόνο!

ΣΧΟΛΙΑ
read more

Instagram: Έρχονται διαφημίσεις στα προφίλ, στην καρτέλα Explore και στα Reels

06 Οκτωβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta θεωρεί ότι τα έσοδα από διαφημίσεις στις πλατφόρμες της είναι λίγα και γι’ αυτό ετοιμάζεται να προσθέσει ακόμη περισσότερες στο κοντινό μέλλον, ειδικά στο Instagram. Στις ήδη υπάρχουσες διαφημιστικές ...

Meta: Άμεση και εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών σε Facebook και Instagram

27 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η Meta ανακοίνωσε την προσθήκη νέων λειτουργιών σε Facebook και Instagram για να καταστήσει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών του ίδιου χρήστη, αλλά και για την εύκολη ...

Instagram: Δοκιμάζει το Nudity protection για να προστατέψει τους χρήστες από γυμνές φωτογραφίες στα DMs

22 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η ομάδα ανάπτυξης του Instagram ξεκίνησε τις δοκιμές για την αυτόματη απόκρυψη των φωτογραφιών που περιλαμβάνουν γυμνό και έρχονται αυτόκλητα στα προσωπικά μηνύματα των χρηστών, θέλοντας έτσι να προστατεύσει ...

Instagram: Νέες λειτουργίες Γονικής επίβλεψης για εφήβους στην Ελλάδα

15 Σεπτεμβρίου 2022 Techgear Team

Η Meta μόλις ανακοίνωσε ορισμένα νέα εργαλεία και πόρους που έχουν σχεδιαστεί για την υποστήριξη γονέων, κηδεμόνων και εφήβων στο Instagram. Η ανακοίνωση περιλαμβάνει: Παρουσίαση εργαλείων γονικής ...

Instagram: Δοκιμές για Reposts και Gifts για τους δημιουργούς περιεχομένου

13 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Η ομάδα ανάπτυξης του Instagram επιβεβαίωσε ότι εργάζεται επάνω σε δύο νέες λειτουργίες που ενδεχομένως θα δούμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες στην δημοφιλή πλατφόρμα. Η πρώτη από αυτές είναι η δυνατότητα ...

Instagram: Πρόστιμο €405 εκατ. επειδή αποκάλυπτε πληροφορίες για λογαριασμούς ανήλικων χρηστών

07 Σεπτεμβρίου 2022 Christos Elpidis

Σε νέους μπελάδες μπήκε η Meta, καθώς η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας (DPC) της επέβαλε πρόστιμο ύψους €405 εκατομμυρίων διότι το Instagram μοιράζεται τις διευθύνσεις email και τους αριθμούς ...

Instagram: Δοκιμάζει την εμφάνιση φωτογραφιών σε full-screen

01 Σεπτεμβρίου 2022 Nikolas Smaragdis

Το Instagram συνεχίζει να δίνει έμφαση στο περιεχόμενο πλήρους οθόνης, ετοιμάζοντας μια παγκόσμια δοκιμή «ultra-tall» φωτογραφιών στη ροή. Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον CEO Adam Mosseri κατά το...

Instagram Reels: Δυνατότητα ταυτόχρονης δημοσίευσης και στο Facebook

17 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Η Meta μπορεί να υπαναχώρησε στο θέμα των αλλαγών του Instagram που το μετέτρεψαν σε ένα κακέκτυπο του TikTok, αλλά δεν σταματά να ποντάρει δυνατά επάνω στην διανομή των videos στις πλατφόρμες της. Αυτή τη ...

Instagram: Αναιρεί αρκετές από τις πρόσφατες αλλαγές λόγω έντονης κριτικής

01 Αυγούστου 2022 Christos Elpidis

Τον τελευταίο καιρό έχουμε γίνει μάρτυρες σημαντικών αλλαγών στο Instagram στο πλαίσιο των προσπαθειών της Meta να ανταγωνιστεί το TikTok, αλλά είναι προφανές ότι η υπηρεσία έχει χάσει τον χαρακτήρα της και ...

Instagram: Θα αρχίσει να ρωτά για την φυλή και την εθνότητα ορισμένων χρηστών

28 Ιουλίου 2022 Christos Elpidis

Η εφαρμογή του Instagram θα αρχίσει να ζητά από ορισμένους χρήστες στις ΗΠΑ πληροφορίες για την εθνότητα και την φυλή τους με σκοπό να μελετήσει πως βιώνουν την εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας οι διαφορετικές ...

Loader
techgear_icon