up_icon
Gaming Nintendo

Δες το The Legend of Zelda βασισμένο σε Unreal Engine 4! Η λύση για τη Nintendo; [Video]

12 Μαΐου 2014 Christos Elpidis

Δες το The Legend of Zelda βασισμένο σε Unreal Engine 4! Η λύση για τη Nintendo; [Video]

screen_TempleOfTime

Δεν πέρασαν παρά λίγα 24ωρα από τις ανακοινώσεις της Nintendo για τα αρνητικά αποτελέσματα και τα νέα σχέδια της για ανάκαμψη, με την εταιρεία να παραδέχεται ότι το Wii U δεν έχει προσελκύσει το κοινό που υπολόγιζε. Σίγουρα υπάρχουν εκατομμύρια φανατικοί gamers που ακολουθούν τους ήρωες της Nintendo εδώ και 20-30 χρόνια, αλλά σκεφτείτε πόσο θα κέντριζε το ενδιαφέρον μια έκδοση π.χ. του The Legend of Zelda βασισμένη στην Unreal Engine 4.

Βασικά, για να μη μείνετε μόνο στη φαντασία, μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω video τη δουλειά του Michael Eurek, ο οποίος δημιούργησε το Temple of Time από το επεισόδιο The Legend of Zelda: Ocarina of Time χρησιμοποιώντας το Maya (πρόγραμμα για 3D animation), το Photoshop, το Z-brush και την Unreal Engine 4! Χρειάστηκε περίπου 4 μήνες δουλειάς, αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Ίσως η Nintendo θα πρέπει να το ξανασκεφτεί...

Christos Elpidis

Το ταξίδι ξεκίνησε από έναν Atari ST 520 στα '80s για μια μακρά περίοδο καψίματος στο gaming με το Kick Off 2 (αν είχε eSports τότε θα ήμουν εκατομμυριούχος...) και τα κλασικά adventures. Μετά ήρθαν τα PCs, το Internet, τα MP3s, τα Mac, τα κινητά, τα smartphones και όλα τα μαραφέτια που ορίζουν την καθημερινότητα μας σήμερα.

Για όλα αυτά τα λέμε τα τελευταία 10 χρόνια μέσα από το Techgear.gr! Θα με βρείτε σε Twitter, Instagram και φυσικά στη Darkpony Digital!

ΣΧΟΛΙΑ
techgear_icon