H Mercedes-Benz φέρνει το Facebook στα νέα μοντέλα της [CES 2012]

Όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι το Facebook αποτελεί πλέον τρόπο ζωής, με εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο να προσπαθούν καθημερινά να ξεκλέψουν λίγα δευτερόλεπτα για να μπουν στο κοινωνικό δίκτυο είτε βρίσκονται στο δρόμο, στη δουλειά, για φαγητό ή για καφέ.

Για το λόγο αυτό, η Mercedes-Benz αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις της με τη Facebook προκειμένου να μεταφέρουν την εμπειρία χρήσης του κοινωνικού δικτύου και στο αυτοκίνητο!

Η κορυφαία κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων σχεδιάζει να παρέχει μια ειδική έκδοση του Facebook ενσωματωμένη στα νέα μοντέλα της μέσω ενός προηγμένου συστήματος τηλεματικής, ονόματι mbrace2. Το σύστημα αυτό διαθέτει μια έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης κοντά στο ταμπλό και μια ταχύτατη WiFi σύνδεση. Η επίσημη παρουσίαση του συστήματος θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια της CES 2012.

Η εν λόγω έκδοση θα διαφέρει από τις εφαρμογές Facebook για υπολογιστές, smartphones ή τηλεοράσεις, με την έννοια ότι θα παρέχει περιορισμένες λειτουργίες μιας και -ας μην ξεχνάμε- ότι προορίζεται για οδηγούς (και συνεπιβάτες). Σύμφωνα με την εταιρεία, η υπηρεσία είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αποσπά τον οδηγό περισσότερο από ένα σύστημα πλοήγησης ή το ραδιόφωνο.

Για λόγους ασφαλείας, οποιαδήποτε ενέργεια απαιτεί την πληκτρολόγηση κειμένου παραμένει απενεργοποιημένη όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση, ενώ από την υπηρεσία αποκλείονται και όλες οι third-party εφαρμογές.

Το νέο σύστημα θα είναι διαθέσιμο στη σειρά SL-Class 2013 που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να το παρέχει σε όλα τα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν μέσα στη χρονιά.

[πηγή reuters]
Loading