Samsung Galaxy Tab S: Νέα επίθεση στο iPad στα νέα διαφημιστικά σποτάκια [Videos]

rsz_galaxy_tab_s_commercials

Η Samsung συνεχίζει τις επιθετικές διαφημίσεις ενάντια στα προϊόντα της Apple με δύο νέα σποτάκια για το Samsung Galaxy Tab S, τα οποία χτυπούν το iPad στο γεγονός ότι ο χρήστης δεν μπορεί να ανοίξει δύο εφαρμογές ταυτόχρονα στην οθόνη, αλλά και στο ότι η ποιότητα της εικόνας δεν συγκρίνεται με αυτή του Galaxy Tab S.

Η τακτική της Samsung είδαμε να πιάνει τόπο στην αγορά των smartphones αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις της εις βάρος των ανταγωνιστών της στο Android OS, χωρίς, όμως, να μειώνονται οι πωλήσεις των iPhones. Πιστεύετε ότι θα γίνει τελικά το ίδιο και στον χώρο των tablets;

Loading