Elden Ring: Το πιο φιλόδοξο game του Miyazaki σύμφωνα με τον επικεφαλής του Xbox

Έχει αρχίσει να υπάρχει κινητικότητα γύρω από το Elden Ring της FromSoftware, καθώς μετά την προ ημερών επιβεβαίωση της εταιρείας πως συνεχίζεται κανονικά η ανάπτυξη του, έρχεται τώρα ο επικεφαλής του τμήματος Xbox, κ. Phil Spencer, να μας δώσει ακόμη πιο ευχάριστα νέα.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του στην ιστοσελίδα GameSpot, ο κ. Spencer ερωτήθηκε σχετικά με το Elden Ring και μάλλον ξάφνιασε τους πάντες αναφέροντας πως έχει παίξει ο ίδιος αρκετά το παιχνίδι (!), ενώ τονίζει πως δεν του επιτρέπεται να μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες στην παρούσα φάση. Παρόλα αυτά, βάζει και αυτός το λιθαράκι του στον ντόρο που έχει δημιουργήσει το Elden Ring από την πρώτη στιγμή που το είδαμε στην E3 2019 λέγοντας ότι είναι “ξεκάθαρα το πιο φιλόδοξο παιχνίδι που έχει φτιάξει ποτέ ο Hidetaka Miyazaki”.

Θέλω να πω, λατρεύω τα παιχνίδια του. Βλέποντας κάποιες από τις μηχανικές του gameplay και τον δρόμο που έχουν ακολουθήσει αυτή τη φορά αυτός και η ομάδα του, σε αυτό το σκηνικό και συνεργαζόμενος με έναν άλλο δημιουργό στο κομμάτι της υπόθεσης, το λατρεύω πραγματικά. Είναι (ο Miyazaki) απίστευτα παθιασμένος με αυτά που κάνει και γι’ αυτό λατρεύω να συνεργάζομαι μαζί του σε κάποια από αυτά τα παιχνίδια, όπως και για το γεγονός ότι θα τα δούμε στην πλατφόρμα μας.

Ο “άλλος δημιουργός” δεν είναι άλλος από τον George R.R. Martin, ο συγγραφέας των βιβλίων που μας έδωσαν το περίφημο Game of Thrones

Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία από όπλα, μαγείες και τρόπους αντιμετώπισης των εχθρών, έτσι ώστε ο κάθε gamer να ακολουθήσει τον δρόμο που τον βολεύει καλύτερα τόσο στο gameplay, όσο και στη στρατηγική του. Σε αντίθεση με το Shekiro, στο Elden Ring θα δώσουμε μεγάλο βάρος στα στοιχεία RPG, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει έντονη δράση.
Η ανάπτυξη του Elden Ring ξεκίνησε αμέσως μετά την ολοκλήρωση του DLC για το Dark Souls III. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα dark fantasy action RPG γεμάτο νέα στοιχεία που δεν μπορούσαμε να ενσωματώσουμε στο Dark Souls. Γι' αυτό, το μέγεθος του κόσμου, το βάθος της υπόθεσης και η ελευθερία κινήσεων έχει αυξηθεί δραματικά. Είναι χωρίς αμφιβολία το μεγαλύτερο project που έχουμε αναλάβει ποτέ στο θέμα του όγκου.
Υπάρχουν πολλές ερμηνείες για τον όρο "open world" και μπορεί να μην το διατυπώνω σωστά, αλλά θα δείτε μια εντελώς δική μας προσέγγιση. Είναι ένας κόσμος γεμάτο κινδύνος και απειλές, καθώς και με πολλές περιοχές που μπορείς να εξερευνήσεις με ποικιλόμορφο σχεδιασμό, όπως κάστρα με πολλά επίπεδα.

*Ακολουθήστε το Techgear.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το techgear.gr στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://www.techgear.gr/feed στο αντίστοιχο πεδίο της υπηρεσίας σας.

Loading